SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MIĘŚNIE PRZESTAŁY ROSNĄĆ - w czym jest problem?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5416

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 70
Witam, cwicze juz ponad rok ale ze swoich dotychczasowych efektow jestem nie do konca zadowolony tym bardziej ze przez ostatni czas moje miesnie przestaly rosnac, szczegolnie klatka piersiowa (masakra). Piszę w sprawie udzielenia mi pomocy... Trening powinienem miec dobry poza tym czuje ze jest lipa z odzywianiem bo nie mam diety :(( czy jest tu jakis ekspert ktory moglby mi ja ulozyc?? Pozatm dowiedzialem sie ostantio o takim sumplemencie jak GAIN BOLIC, ktory niby sluzy osobom z takimi problemami jak ja... co sadzicie o tym? PROSZE POMOZCIE MI! LICZE NA WAS!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1740 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17642
No to nie LICZ NA NAS - TYLKO LICZ NA SIEBIE !! Podaj swój plan treningowy, w sprawie diety odwiedź dział odrzywianie. Poczytaj uważnie posty interesujące - m.in. podwieszone, użyj opcji SZUKAJ. pozdro

Destiny is in your hands.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 5664 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 62767
Pozatm dowiedzialem sie ostantio o takim sumplemencie jak GAIN BOLIC, ktory niby sluzy osobom z takimi problemami jak ja... co sadzicie o tym? PROSZE POMOZCIE MI! LICZE NA WAS!

to jest odzywka = gainer sluzy do uzupelnienia diety gdy nie masz czasu jesc albo ci sie poprostu niechce

sam sobie odpowiedziales dlaczego efektow nie ma DIETA!
dzial odzywianie tam wszystko znajdziesz o diecie milego czytania

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 70
Cwicze 4 razy w tygodniu: pon, sroda, piatek, sobota

OCZYWISCIE ZMNIEJASZAM ILOSC POWTORZEN I ZWIEKSZAM CIEZAR

poniedzialek: klatka 12 serii i biceps 12 serii
poziom 4 serie 12/10/8/6 powtorzen
skos 4 serie 12/10/8/6 powtorzen
rozpietki na poziomie 4 serie 12/10/8/6 powtorzen

biceps: modlitewnik 12/10/8/6 powtorzen , wyciskanie sztangielek na skosie 12/10/8/6 powtorzen i mloty 12/10/8/6 powtorzen

sroda: triceps i barki

triceps 12 serii a bary 12 serii

triceps: francuskie 4 serie 12/10/8/6 powtorzen potem na wyciagu gornym z linkami 4 serie 12/10/8/6 powtorzen nastepnie prostowanie ramion ze sztangielka

barki: wyciskanie sztangi zza glową 4 serie 12/10/8/6 powtorzen / srodkowe barki czyli machanie cos jak pajack rekoma wiadomo o co chodzi to 12/10/8/6 powtorzen potem dolne to lezac wyciskanie tzn zataczanie polkoli 12/10/8/6 powtorzen i na koniec przednie czyli siedzac unoszenie przed siebie sztangielek 12/10/8/6 powtorzen

piatek: plecy 12 serii

wyciag gorny wyciskanie za glowa 12/10/8/6 powtorzen / potem to samo tylko przed glowa dotykam az do klaty i na koniec martwy ciag

sobota: klatka again i biceps
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 5664 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 62767
powiem ci tak ;d plan kijowy

na biceps i klate po 24serie ?
na trica 12 <- tez za duzo

podziel sobie moze

pon; klata , tric
srd; plecy , bic
pt; barki , nogi

na klate rób 12seri
na bica i trica rób albo 2cw po 4serie albo 3cw po 3serie

poszukaj sobie w wyszukiwarce duzo jest przykladowych planow o takim rozlozeniu

twoj jest za ostry ... tyle serii na bica to nawet zawodowcy nie robia

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 70
hmm... dzieki. zauwazylem ze bardziej moja klata powinna sie napompowac tzn podniesc :) czy powinieniem w zwiazku z tym np. robic wiecej na skosie? albo wogle zaczynac od skosu??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 310 Napisanych postów 5572 Wiek 52 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16915
O rety...:(

Drogi ziomplu - gdzieś ty się doliczył 24 serii na bica ?
Przecież robi 3 cw po 4 serie (chyba, że policzyłeś to x2 bo na obie ręce )

Co do treningu - to widać, że gostek kompletnie nie zna sposobu pracy mięśni, nie odróżnia prostowania od uginania, ściągania od wyciskania.
Nie wiem jak rozumieć "wyciskanie sztangielek na skosie" - opisane jako ćwiczenie na biceps?

Poza tym czasem wystarczy pomyśleć. Najpierw robisz triceps, a później używasz zmęczonego tricepsu przy wyciskaniu sztangi na barki :(

Przedmówcy mają rację, że wystarczą ci spokojnie 2 ćwiczenia i w sumie 7-8 serii na grupę.

Rekin rośnie przez całe życie...
Bądź jak rekin, k***a!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bolacy nadgarstek

Następny temat

klata

nutloveb