SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa - ekto - praca z dużą ilością ruchu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2507

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1176
Witam. Mam 22 lata i aktualnie pracuję jako kelner. W tygodniu (poniedziałek-czwartek) robię około 12-17 tyś kroków. Piątek sobota 25-30 tys. (co 2 tydzień weekend pracy). Aktualnie ważę 72 kg i jestem po redukcji z 79 na 69 kg. Spadło dużo fatu. Od jakiegoś czasu wróciłem na masę i staram się pogodzić pracę z dietą. Codziennie spożywam 4000 kcal. Makro B: 200 T: 180 W: 400. Powoli masa idzie w górę, ale sporo fatu również nabieram.. Nie wiem dlaczego. Trening FBW 3x tyg. Chciałbym się dowiedzieć czy taka ilość kcal jest odpowiednia przy mojej pracy. Tłuszcze podbijam tylko ze zdrowego źródła. Chciałbym zmieścić się w cenie diety 25 zł/dzień.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1717 Napisanych postów 27216 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 516400
Tak działa ludzki organizm, energia w przyrodzie nie ginie, musi być gdzieś ulokowana, tudzież mowa o tkance tłuszczowej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1717 Napisanych postów 27216 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 516400