SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Lekkoatletyka

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1706

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 228
Czesc. Trenuje lekkoatletykę. Biegi średnio/krótko dystansowe Stosunkowo od niedawna. Treningi mam 6x w tyg. Powoli zaczynam odczuwać lekkie osłabienie. Piję zawsze izotonik ( olimp, izostar, testuję wszystkie po kolei) ale nadal odczuwam osłabienie. Nie znam się za bardzo na odżywkach poza izotonikami, ale czy są jakieś którę mogłbym brać przy intensywnym trenowaniu? Chodzi mi głównie o zwiększenie osiągów. Pod okiem trenera trenuje od ponad miesiąca, wcześniej biegałem jakieś 2 lata rekreacyjnie. Więc potrzebowałbym czegoś co pozwoli mi nadrobić stracony czas. Wszystkie środki dozwolone. No może poza dawaniem w żyłę. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 7560 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 58488
Według mnie jeżeli masz dużo ciężkich treningów w tygodniu to spokojnie możesz się suplementować carbo oraz bcaa, co do trądziku odpowiedział ci Amentoris.

f*** YEAH!!!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12089 Napisanych postów 160552 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234886
wypełnij, a będzie latwiej współpracować oraz indywidualnie rozwiazemy problem, gdyz nie wiemy na jakim etapie zaawansowania jestes, oraz jak wyglada twoja sylwetka
[[https://www.sfd.pl/REGULAMIN_DZIAŁU__ANKIETA-t569834.html