SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kiedy przychodzi koniec?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 12184

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 35012
Najlepsze sa te o koncu swiata. Ciekawe jaka data bedzie po 2012...
Wracajac do tematu to po prostu nie zakceptuje dopingu jako droge rozwoju. Nie jestem profesjonalista bym musial siegac do takich srodkow. Chociaz z drugiej strony o odzywkach tez tak mowilem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1698 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9914
troche z mojej historii - mianowicie :
pierwsze trzy lata bez towau,po dwoh i pol juz zaczalem odczowac zastoj(93kg)nastepna
nastepne 4 lata saa,rozmyslnie z dobrym ukierunkowaniem -zrodla zagraniczne(117) przez ostatni rok stagnacja
nastepne 3 lata gh i insulina (125) bylo pieknie
nastepnie igf1 131 - meczaca sprawa

robilem wszystko z pelnym nastawieniem w zwiazku z zawodami i tylko zawodami - obecnie jest sporo suplementow ktore spotegowaly by ten efekt i wykrocilo te okresy ale chwilowo odpuscilem - poczekam na lepsze wynalazki z chin po olimpiadzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 6988 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 52689
future - masz moze jakies aktualne fotki swojej formy ?
pamietam sesje, jak jakas baba Cie pomalowala farbkami , robilo to ogromne wrazenie (chyba ze pomylilem zawodnika ), ale to juz bylo pare ladnych miesiecy temu i ciekawi mnie aktualny stan
pozdro

-World belongs to strong and brutal-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 35012