SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jesteś sezonowcem? Kliknij

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4001

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3691 Wiek 38 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 84035
Drogi użytkowniku!

Jeżeli zauważyłeś, że pogoda od kilku dni zachęca Cię do wyjscia na plażę/łąkę/boisko/etc i zaprezentowania Twojej muskulatury a Ty doszedłeś do wniosku, że nie masz jej zbyt wiele, to proszę Cię (pewnie nie tylko w swoim imieniu) NIE ZAKŁADAJ OSOBNEGO TEMATU typu:

-jestem początkujący i chciałbym szybko rozwinąć bicepsy i klatkę,
-jestem początkujący i chciałbym zrzucić tłuszcz z brzucha i nabrać masy na klacie,
-mam za***isty trening na masę i nie mogę nic przybrać (acha nie mam diety),
-czy możecie mi podać trening na "górne aktony klatki"?,
-czy mogę ćwiczyć klatkę i bicepsy codziennie?

-etc...

Jeżeli masz jakieś pytania podobne do tych, które podałem, to zadawaj je w tym poscie.
Stworzyłem go specjalnie dla Ciebie

----------
tomot
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 5664 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 62767
moze go podwieście bo niedługo go nie bedzie widać :F a u góry jak bedzie to zobaczą

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2725 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 9211
ja taki post zakladalem typu: -czy możecie mi podać trening na "górne aktony klatki"?,
i co w tym sezonowego to nie kumam?