SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki plan treningowy?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 438

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 184 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5322
Hej, ćwiczyłem ostatnie kilka msc push pull 4 razy w tyg w końcówce że względu na regenerację zmniejszyłem na 3 treningi.
W związku na zachowanie progresu chce zmienić plan , czytałem leksykon i najbardziej do mnie przemawia fbw abc , teraz Amiezam ćwiczyć co drugi dzień, zawsze jeden dzień przerwy

Co byście o tym myślicie? Jaki plan ewentualnie byście proponowali przy ćwiczeniach co drugi dzień?raz to będą 3 treningu w tyg, innym razem 4.
Staż koło 20 lat z przerwami



Zmieniony przez - Konanprv w dniu 2024-04-18 17:18:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6537 Napisanych postów 62343 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 778125

Nie napisałeś za wiele o sobie, a to zawsze przydatne narzędzie do pomocy w ocenie planu treningowego.

Nie napisałeś też jakim planem push pull trenowałeś do tej pory.

Jednak patrząc na ten plan fbw można powiedzieć, że jest dość podstawowy jak na kogoś kto ma tak duży staż treningowy.

Ale do rzeczy.
W pierwszym dniu dałbym zamiast tego wyciągu podciąganie na drążku co prawda masz je w planie C, ale bez problemu może być dwa razy w tygodniu tylko możesz zmienić chwyt.
Masz 3 plany więc ja bym się nie rozdrabniał w ćwiczeniach na klatkę po 2 ćwiczenia, tylko dał po jednym ćwiczeniu w większej ilości serii, jedno ale konkret i tak masz różnorodność..

W drugim dniu dałbym też formę martwego ciągu bo brakuje ogólnie w planie. I z klatką taka sama historia.

W trzecim dniu dałbym zamiast tej maszyny na barki jakieś ohp stojąc. Dodatkowo warto by było dodać jakieś ćwiczenia na brzuch/rdzeń.
Jak trenujesz co drugi dzień to już nie rozpatrujesz planu w kategoriach tygodnia tylko po prostu lecisz swoim schematem i co drugi dzień robisz trening.

Możesz dowolnym systemem trenować, równie dobrze może być push pull choć wiadomo, że nie zawsze ilość poszczególnych treningów w tygodniu będzie taka sama.




Zmieniony przez - rion10 w dniu 2024-04-22 11:14:16

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 184 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5322
Co o poniższym treningu myślicie?
Ostatnio wychodziły mi 22 s na klatkę np tygodniowo więc chciałem zejsc

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 33222 Napisanych postów 23306 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 278376
Rozpisz cały plan prawidłowo i czytelnie z całą objetością
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 184 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5322
W sensie co? Ilość powtórzeń 6-12, jak są np 3 s oznacza 3 serie ale to chyba jest jasne, nie wiem co jest nie czytelne szczerze mowiac;)


Zmieniony przez - Konanprv w dniu 2024-04-19 09:30:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 25 dni Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 75
Potrzeba sporo informacji. Co do planu mamy tylko serie i ten przedzial 6-12. Dobrze gdybyś określil w ile posztorzen konkretnie celowales w kazdym z tych cwiczen, dodatkowo informaja jak ciezka byla seria czyli skala rpe, mozna nawet pokusci sie o tempo i przerwy.

Dobrze jakbys tez napisal o swoich wynikach zeby latwiej bylo okreslic stopien zaawansowania, czy trenijuesz naturalnie czy tez nie, jak wczesniej trenowalas i przedewszysztkim jaki jest twoj cel treningowy
Co do planu fbw z 1 dniem przerwy to na poczatku bloku moga byc te same cwiczenia, pozniej jak sie doklada ciezaru to jest ciezej z regenacja wiec uklada sie go w sposob zeby byc zregenerowanym na nastepny trening. Np. W pon dipy - target Tricpes, klatka, sroda wyciskanie na skosie - target gora klatki, barki.

Co do twojego FBW to niemal mozna nazwac go samym UPPER patrzac na objetosc dolu wzgldem gory ciala :). Jest źle ulozony, duzo wyciskan, malo na tylnia tasme
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

przejscie z sily na hiper

Następny temat

Trening w domu. priorytet:nogi

forma lato