SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak przytyć?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1469

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez domer z działu Odżywianie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 273
Witam!
Mam 18 Lat,pracuje w lesie i podczas pracy piję dużo wody gazowanej.Ostatnio kolega mi powiedział,że są jakieś witaminy,odżywki,które miesza się z wodą i one pomagają.Chodzi mi oto,że mam 186 cm i 66kg.Wiem jest to mało i nie wiem jak przytyć po za tym bardzo dużo jem i chcę trochę przytyć.Chce jakieś odżywki by zmieszać z wodą,nie znam się w tym temacie mam na myśli,że pomożecie.
Z góry Dziękuję
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1510
Bardziej kalorycznego z dużą przewagą węgli. Dodawaj go sobie raz/dwa dziennie do wody i pij.
Nie bój się raz dziennie zjeść trochę paluszków albo chipsy (lays prosto z pieca polecam, 10g tłuszczu w 100g produktu). Jak taką paczkę zjesz raz dziennie to nie zaszkodzi zdrowiu.
Dodaj do diety też zdrowe tłuszcze jakieś, np orzechy, masło orzechowe, ryby; wydłuższy się trawienie, zmniejszy zapotrzebowanie.
Jak nie chcesz nabrać samego tłuszczu, zacznij trenować na siłowni/w domu lub rób treningi na ciężarze własnego ciała.
https://sklep.sfd.pl/SFD_CreActivator-opis28083.html - 20zł i masz na porcję dziennie przez 2 tygodnie.
Albo jak zaczniesz ćwiczyć https://sklep.sfd.pl/ActivLab_Mass_Up-opis26341.html - za 55zł masz dobry gainer na ponad miesiąc.

Zmieniony przez - Bartek93L w dniu 2015-02-06 18:29:07