SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak mam zacząć trening?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2168

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17
Witam na forum. Jestem nowy jak widać i postanowiłem się wkrecić w tą gre.

Moje dane:

Wiek: 17
Staż: nie ma
Waga: 60 kg
Wzrost: 180
Poziom BF:
Cel treningowy: Siła, żeżba, przybrać muszę też na masie, poszerzenie się,
Poprzedni plan treningowy: Nie było
Dieta: Nie było

Jestem początkujący a więc nie mam zielonego pojęcia od czego mam zacząć, jaka dieta, jakie odżywki itp.

Prosił bym was właśnie o pomoc w dokonaniu wyboru jeśli chodzi o zakup odżywek. Napisze jeszcze tak że nie mam pojęcia do czego służy itp. każda odżywka. Może mnie ktoś oświeci? był bym bardzo wdzięczny wam za pomoc.

Dozdrawiam picuer
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5581
Ja Ci radzę - nie wchodź w tą 'grę', jak Ty to nazwałeś. Bo będziesz tylko pogłębiał nieprawdziwy stereotyp, że u kulturystów myślenie się za bardzo nie liczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17
O co ci chodzi człowieku? Po co piszesz jak nie masz ochoty mi pomagać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 315 Napisanych postów 5572 Wiek 54 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 16915
Cóż... miło, że wpadłeś

Na początek wypadałoby, żebyś poczytał treochę o:

1) Treningu - ogólne wiadomości, lektura atlasu ćwiczeń
2) Diecie - dział odżywianie
3) Odżywkach - dział suplementacja