SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak ćwiczyć?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3012

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 384
Witam
Ćwiczę od 4 miesięcy "po swojemu" w domu. Boję się, że będę wyglądał jak po syntholu, dlatego chciałbym poprosić o ułożenie jakiegoś dobrego planu treningowego. Na ćwiczenia mogę przeznaczyć godzinę dziennie (7 dni w tygodniu)

Do dyspozycji mam:
2 hantle po 5 kg, 2 hantle po 10 kg, ławkę prostą, sztangę z obciążeniem (max 85kg), drążek do podciągania się oraz podłogę ;).

Czy z takim sprzętem dałoby radę osiągnąć taki rezultat?

Domyślam się, że z kaloryferem będzie ciężko.

Waga: 83 kg
Wiek: 20 lat
Wzrost: 183 cm
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2360 Napisanych postów 30611 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 270717
jakby w ten sposób patrzeć to mięcho też trzeba odrzucić bo przecież faszerowane chemicznie,a zatem nienaturalne. No chyba ze ktoś z własnej hodowli świcie czy krowe ma.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 116 Wiek 4 lata Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6056
W nattyornot piszą że takie szerokie barki są oznaka brania sterydów, będzie ciężko osiągnąć taki wygląd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 384
W takim razie będzie mi trochę do niego brakować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie