SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HST-czy dobry wybor??

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1597

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 597
otóż ćwiczę już od 4-5 miesięcy z kolegami na domowej siłowni i problem polega na tym,ze zdecydowałem sie na HST a najdłużsi stażem traktują to nieco jak herezje. <Ćwiczą tylko splitem,chociaż nawet nie wiedza ze to sie tak nazywa>. Chciałem sprobować hst ale oni uparcie twierdza ze nie daje on efektów w zakresie przyrostu masy i siły i to jakieś glupoty. Co wy o tym myślicie??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 1639 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 12110
Najlepszy wybor !!!!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 353
Myślę, że powinieneś po prostu spróbować hst, wierz mi nie będziesz żałował

Zmieniony przez - _Mortis_ w dniu 2008-01-24 00:20:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 38 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 117415
najdłużsi stażem nie znaczy lepsi. nie kazdy traktuje silowni na tyle powaznie zeby czytać o niej,lgnąć do wiedzy, nowosci. badz od nich lepszy o doświadczenie z hst. wyrobisz sobe swoje zdanie.
jesli chodzi o treningi to jestem zdania ze kazdy powienien wyprubowac kazda metodologie na sobie, nic nas to nie kosztuje, a jakze duzo korzysci.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 894