SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW+redukcja-help :)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 805

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 128
Witam zaczynam właśnie moją przygodę z siłownią i dzięki waszej pomocy postanowiłem zacząć ją treningiem fbw. Jestem totalnym nowicjuszem jeśli chodzi o tematy siłowni, ale staram się pogłębiać moją wiedzę w tym zagadnieniu, jak tylko mogę. Znalazłem plan treningowy na FBW na waszym forum, ale jako, że w ogóle się nie znam proszę was o ocenę, czy na początek nie będzie to za dużo, oto plan(by georgu):A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s

Napisane było też, że na masę powinienem robić 6-12 powtórzeń w serii, ale tu pojawia się pytanie ile dokładnie? Proszę o objaśnienie mi tego lub wskazanie, co mam wybrać. Chciałbym robić ten trening 3 razy w tygodniu plus 30 minut cardio po skończonym fbw i godzina w dni wolne od fbw. Co o tym myślicie? Nadmienię, że moim celem jest budowa masy (jak najszybsze przygotowanie do hst) z jednoczesną redukcją (conajmniej 6kg z fatu). Proszę o pomoc i pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!