SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziwne pośladki

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 12154

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 30
Cześć, mam pewien problem. Otóż jestem początkująca. Aktualnie mam dietę redukcyjną.
Ważę 58kg, mam 162 cm wzrostu i ok. 25% tkanki tłuszczowej.
Moim problemem są pośladki, które jak zaznaczyłam na zdjęciach, w tych miejscach - są wklęsłe?
Nie wiem czy to taka budowa, czy efekt wieloletniego zapuszczenia. Chciałabym aby w tych miejscach były pełne. Ogólnie co powinnam zrobić, aby uniosły się, zaokrągliły i w miare możliwości powiększyły. Odnosze wrażenie, że zlewają się z udem, a chciałabym aby były wyraźnie większe niż uda. Boję się, że jak zlecą mi uda, zlecą równolegle pośladki i cały czas proporcje będą te same - duże uda, małe pośladki.
Nie mam możliwości pójścia na siłownię, w grę wchodzą tylko ćwiczenia w domu. Sprzęt jaki mam do dyspozycji, to orbitrek i hantle 2x po 2kg i 2x po 1 kg.


Na ostatnim zdjęciu po prawej stronie również jest coś co mi się nie podoba i nie wiem jak to zniwelować. Coś jak wklęsłe biodra. Czy to może być powód dla którego moje pośladki właśnie tak wyglądają? A moze jest to spowodowane przez boczki?













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4221
Masz normalne pośladki, uda zresztą też. Nie przesadzaj ;) Jasne, zawsze warto nad sobą pracować, ale na pewno nie nazwałbym ich defektem.

"Per aspera ad astra"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca