Pewna młoda modelka fitness z Instagrama - Daisy Keech, udała się do chirurga, aby udowodnić, że jej słynne pośladki są prawdziwe. Podobnie jak wiele innych ładnie kobiet, zaczęła umieszczać zdjęcia swojej niesamowitej sylwetki na Instagramie, ale wiele osób pisało w komentarzach, że jej pośladki są albo dziełem chirurga, albo poprawiane w programie graficznym. Daisy konsekwentnie pisała, że jest to nieprawda. W końcu tak się wkurzyła, że postanowiła dać wszystkim dowód na to, że złośliwie komentujący nie mają racji. W tym celu poszła do chirurga plastycznego, by wyraził swoją opinię. Ten stwierdził, że:

„Jej pośladki są twarde i mają dobrą objętość. Nie widzę żadnych zmian skórnych, co oznacza, że nie ​​było żadnej ingerencji chirurga. Nie widzę małych nacięć wskazujących na odsysanie tłuszczu.”

https://youtu.be/2v4mJ1r92gE

Jednak jakiś czas po tym jak Daisy rozprawiła się z plotkami na temat autentyczności jej pośladków, postanowiła.... powiększyć sobie biust. W dzisiejszych czasach operacje plastyczne nie są niczym nadzwyczajnym. Skoro faceci biorą sterydy, by wyglądać lepiej, dlaczego kobiety nie mogą poprawić sobie sylwetki przez różne zabiegi i operacje?

Komentarze (15)
lordknaga

nastepna wystawia sranie na insta i swiat zwariowal :-D

5
Bull

panowie biorą sterydy i pokazują bice/uda/prążkowane tyłki, panie robią zabiegi dla lepszej prezencji cycków/ust/tyłki wiec chyba akurat zaczyna to być standardem. Wygląda to na równouprawnienie.

3
anubis84

Mnie tam nie przeszkadza.

3
GWookie

"Skoro faceci biorą sterydy, by wyglądać lepiej, dlaczego kobiety nie mogą poprawić sobie sylwetki przez różne zabiegi i operacje?" serio? Glupszego porownania nie widziałem. Operacje plastyczne mozna porownac do syntholu bo ani jedno ani drugie nie jest uzyskane ciezka praca, drogi autorze zapomniales ze przy SAA tez trzeba zapierdzielac i to o wiele mocniej niz bez, a przy operacjach wywalasz gotowke i dana czesc ciala w rece lekarza ;-)

5
Bull

wg mnie to precyzyjne porównanie, sterydy to także pójście na łatwiznę

0
Dan

„drogi autorze zapomniales ze przy SAA tez trzeba zapierdzielac i to o wiele mocniej niz bez“ Ty tak na serio? zejdź z koksu na przynajmniej rok, to zobaczysz co to ciężkie zapierdlanie.

0
GWookie

Dan, mam na myśli ilość treningów oraz ich objętość na koksie względem ilości bez koksu. Przy zejściu wiadomo, że byłbym zajechany totalnie. Oczywiście bez koksu o wiele ciężej uzyskać dany efekt ale wystarczy popatrzeć na dzienniki osób ON lub OFF i wiadomo, że ani w jednym ani drugim przypadku nic nie pojawia się bez wkładu pracy i ciężkich treningów, natomiast sztuczny biust to pare chwil na łóżku operacyjnym niezależnie czy kobitka miała styczność z siłką czy też nie a uzyskany efekt zależy tylko od wyłożonej kasy a nie samozaparcia potu i wyrzeczeń :-)

2
lordknaga

wejdz na koks urosnij latwo, zejdz z koksu spadnij. a teraz wstaw se implanta dupy albo cyckow i zejdziesz o tak se? czy znowu $$ i znowu pod noz. laski w tych czasach to sobie nie tylko wary botoksem pompuja, to jeszcze w twarz se wstrzykuja a stulejarzy online nie brakuje, pozniej princessy mysla, ze sa piekne bo 10k lajkow na insta :-D co innego jest walic saa i zapieprzac, jesc, zeby rosnac a co innego sobie implant wstawic, nie robiac nic, tylko placac szmal. jak chcesz zeby ci lapa czy dupa urosla, to gdzie bijesz towar ? w lape czy w dupe?

4
plejer

Rzecz w tym ze kobieta ćwicząc w jakikolwiek sposób nie powiększy sobie cycków. Wszystko da sie wycwiczyc ale facet nie wycwiczy sobie wiekszego frojda tak jak i kobieta nie wycwiczy sobie wiekszego biustu. Jesli ma dobre posladki i są naturalne to skąd te hejty na powiększanie biustu, zwłaszcza u modelek, przeciez na codzień można spotkać kobiety z powiekszonymi piersiami

0
hcp

Kup sterydy,bierz I nic nie rob,co z tego wyjdzie? kobieta " kupi" sobie cycki ,nic nie bedzie robila I....nie ma porownania,tu GWookie ma racje...

3
Bull

Sztuczne cycki nie szkodzą, nie są destrukcją dla zdrowia fizycznego i psychicznego. Podawanie farmaceutyków w celach pozamedycznych, w zwielokrotnionych dawkach nie wydaje się bezpieczne.

0
Bull

Oprócz tego, zapytaj każdego normalnego człowieka, czy stosownie leków w zwielokrotnionych dawkach medycznych jest OK. Normalnego tzn niezwiązanego z branżą. Ta branża żyje niewiarygodną akceptacją/tolerancją na praktyki, które wg wiedzy absolutnie wszystkich nie są bezpieczne, zdrowe. Tam gdzie zaczyna się doping kończy się prawdziwy sport. Sport to nie rywalizacja technologi i wiedzy medycznej, sport to rywalizacja możliwościami fizjologicznymi danej jednostki przy udziale metod treningowych i diety a nie leków. To przyzwolenie na doping przeraża, kiedyś przyznać się było wstydem, dziś niektórzy z szczycą się koksowaniem, oczekują chwały.

4
basmann

Większość moich znajomych co kilkanaście lat temu walili grube bomby, aktualnie na totalnym offie i w częstych podróżach do lekarza, bo np trzustka powiedziała że ona się tak nie bawi, ale byli wielcy, chwała im, cześć i uwielbienie.

3
hcp

Za bardzo sie wglebiliscie,glownie chodzilo tylko o to,iz robiac sobie cycki ,placisz i nic juz nie musisz ,natomiast biorac sterydiany,musisz wlozyc do tego jeszcze sporo pracy by to wygladalo jak sobie wymarzyles,aspekty prozdrowotne to juz inna bajka i drugie dno,natomiast brac koks by pozniej byc dumnym postrachem ulicy to juz zwykly d****izm,a tez takich znalem wielu.

3
domosos

Niech usg jej zrobią an ie macanie rękami, taki to wszytsko mzoe gadać.

0