SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik Treningowy Lafay by Turas

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3677

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1065
Stary nie o to mi chodzilo chodzi ze nie moge sobie zobrazowac przyrostow prz takim poceniu sie stale przy treningach,nie jestem laikiem jesli chodzi o cwiczenia wiec mnie za takiego nie bierzcie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43831
Co ma przyrost do pocenia ? Rośniesz w czasie regeneracji a nie treningu

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1065
Dla mnie zawsze pocenie kojarzylo sie ze spalaniem :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43831
To nie tak działa, pocenie to naturalny efekt przy dużym wysiłku, ze spalaniem mamy do czynienia wtedy kiedy organizm czerpie energię nie z tego co zjedliśmy a z tkanki tłuszczowej

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1065
No skoro tak mowisz :D generalnie mam nadzieje ze jutro mi zakwasy przejda i jakos wezme sie za te przysiady i k2 bo lokcie strasznie mi strzykaly przy tym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43831
Długo trzymać nie powinny, bądź spokojny
Z tym K2 tak jak pisałem - kombinuj z rozstawem, a przed E możesz sobie dorzucić 2*8-10 przysiadów bodyweight dwunóż, akurat trochę nogi rozgrzejesz

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący