SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na budowanie masy do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 265

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

facet

Cel

Wzrost masy mięśniowej i ogólna rozbudowa sylwetki

Waga

77

Wzrost

183

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

nie wiem

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca w tygodniu fizyczna ale nie jest ciężka, Treningi 3 razy w tygodniu w godzinach 18-20 czy 19-21, Nie dłuższe niż 1,5h

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Brak uprawianych sportów prócz ćwiczeń 3x w tygodniu.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Brak stosowania innych diet wcześniej

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Raczej w normie

Stosowana lub planowana suplementacja

Prócz gainerów i białka, brak innych odżywek
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 131
Witam!
Ostatnimi czasy pisałem już w tej sprawie i idąc za waszymi radami zmodyfikowałem trochę moją dietę.
Mianowicie ograniczyłem gainer z 200g do 100g, zmieniłem również obiad i dodałem do jadłospisu shake.
Zdaje sobie sprawę że można jeszcze ją ulepszyć ale i tak ciężko jest mi wyrabiać zapotrzebowanie kalorii i nie chcę wrzucać więcej
zapychających rzeczy jak ryż czy coś tego typu.
Wstawiam zdjęcie i proszę o wasze opinie, czy taka dieta będzie dobra do budowania masy?

Moje parametry : 183cm wzrostu, waga: 77 kg, Wiek: 22



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3960 Napisanych postów 63999 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683826
Dieta bazuje na przetworzonych i słabych pod względem jakości produktów. Według mnie wszystko jest tutaj do zmiany.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6726 Napisanych postów 76187 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637775
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
https://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11807 Napisanych postów 120539 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1398421
nie wiem po co Ci te 20g cukru, białka dobrej jakosci by się Wiecej Ci przydało, produkty wrzucaj przed obróbką, jak pierś to wrzuć surową w rozpiske

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 131
Mogę ewentualnie dorzucić jeszcze 100g kury i zamienić wafle ryżowe oraz activie na chociażby chleb i jajka.
No ale białko wtedy wyj**ie dość wysoko co jest mi nie potrzebne. A nie mam za bardzo czego stąd skasować.
W dodatku stracę na kcal i z wagą to już chyba stoję od 3 tygodni więc muszę jeszcze coś dodać do tej diety.
I weź tu zrób dobrą dietę jak ledwo w siebie to mieszczę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 613 Wiek 24 lat Na forum 307 dni Przeczytanych tematów 2306
W jakim celu te 20g cukru? Masz w miarę niskie kalorie które bez problemu można przejeść na jakościowych produktach :D

Nie ma sensu zamieniać wafli ryżowych, po prostu dodaj kalorii z produktów które Cię zbytnio nie nasycą. Dosyp kilka płatek śniadaniowych do posiłku potreningowego, dorzuć rodzynki, żurawinę, ananasa. Nie odczujesz różnicy a 200 - 300 kalorii wpadnie w ciągu kilku sekund.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nawodnienie po odwodnieniu

Fruzelina