SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta - przed snem " z wodą czy mlekiem? "

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1831

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 139
od jakiegoś czasu nurtuje mnie pytanie odnośnie :
pije białko przed samym snem zawsze rozrabiając je z wodą.. lecz przyszło mi na myśl mleko 0,5% tł.. czy by to czasem nie było lepsze rozwiązanie..
Dzięki mleku dłużej te białko będzie się przyswajało a właśnie o to w nocy chodzi, w tym podnosi trochę wartości koktajlu, a co do laktozy to ile może być jej w 250ml.. nic szkodliwego według mnie.
Chodzi mi tutaj o wrzucenie na stałe mleka 0,5% ( ok 250ml ) do białka co każdą noc.. jakie opinie?


Czytałem wiekszość artykułów odnośnie mleka lecz i tak nie ma konkretnej odpowiedzi na to pytanie, pytałem o opinie na innych forach lecz wypowiedzi osób 16 letnich z stażem roku mnie nie obchodzą..

co do ogólnej diety wygląda to tak
- na czczo koktajl tzn carbo, bcca, glutamina i kreatyna
-30 min po białko gorszej jakości w moim przypadku Protein Power ( American Muscle ) 80% ( koncentrat, soja)
-po godz 4 wafle ryżowe, kostka twarogu, pól banana, 2 łyżki ananasów, garść orzechów migdały, laskowe
-po 3 godz omlet ( 3 białka, 2 cale jajka ) płatki owsiane, garść rodzynek, łyżka dżemu
-po 3 godz ryż/kasza gryczana/kus kus, warzywa, pierś z kurczaka/ryba
-po 2,5 godz 50gram ryżu i łyżka masła orzechowego
-za 30 min trening
-po treningu koktajl carbo, aminokwasy, kreatyna
-po 30 min białko tutaj mam ( American Labs Whey ) Protein Izolat
-po 30 min ryż/kasza gryczana/kus kus, warzywa, pierś z kurczaka/ryba
-po 2,5godz czas na sen.. i tutaj pije przed samym snem białko American Labs Whey ) Protein Izolat dlatego też stąd moje pytanie czy mogę je robić z mlekiem *0.5%*tł nie chodzi mi tutaj o smak tylko o lepsze działanie..

proszę o jakie kolwiek porady, uwagi i wasze opinie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 700 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3470
JAKI JEST CEL DIETY???? MASZ WYLICZONE ZAPOTRZEBOWANIE???

lepiej z woda, nie martw sie o katabolizm jesli jest spelnione zapotrzebowanie btw na dzien to bedzie ok - nie jestes profesjonalista - ta odzywka z woda bedzie jak najbardziej, mleko lepiej nie po co Ci laktoza na noc.

Co do diety jesli jest ona na mase to:
- na czczo koktajl tzn carbo, bcca, glutamina i kreatyna
-30 min po białko gorszej jakości w moim przypadku Protein Power ( American Muscle ) 80% ( koncentrat, soja)
-po godz 4 wafle ryżowe, kostka twarogu, pól banana, 2 łyżki ananasów, garść orzechów migdały, laskowe
Zjedz jeden posilek w jednym czasie nie przyspieszaj metabolizmu, na czczo kreatyna glutamina i bcaa za 30 min Pelnowartosciowe bialko, weglowodany zlozone o niskim IG tluszcze i owoce/warzywa

-po 3 godz omlet ( 3 białka, 2 cale jajka ) płatki owsiane, garść rodzynek, łyżka dżemu
wywal rodzynki i dzem, zamiast platkow lepsze zrodlo wegli, dodaj warzyw, nie marnuj zoltek

-po 3 godz ryż/kasza gryczana/kus kus, warzywa, pierś z kurczaka/ryba
OK

-po 2,5 godz 50gram ryżu i łyżka masła orzechowego
zamiast masla pelnowartosciowe bialko

-za 30 min trening
Przesun w czasie do 1,5 h po spozytym posilku

-po 30 min ryż/kasza gryczana/kus kus, warzywa, pierś z kurczaka/ryba
lepiej troche pozniej to zjedz

" NAJPIERW POCHŁOŃ WIEDZĘ A DOPIERO POTEM POŻYWIENIE "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 139
ogólnie tak jak napisałeś nie jestem profesjonalistą, ogólnie dieta jest na suchą masę.. co do ważenia posiłków nie bawię się w to za bardzo wszystko na oko, lecz kieruje się lepiej więcej niż mniej jeśli chodzi o mięso. do do węgli typu ryż, kasza etc 50gram na porcje..

ten posiłek specjalnie wrzuciłem 30 min przed treningiem z tego względu iż była za duża przerwa po miedzy posiłkiem a posiłkiem po treningu.. a ryż i łyżka masła orzechowego to dlatego by mieć trochę energii i co palić podczas treningu ( dlatego nie ma białka )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
daj posiłek spory jakieś 2godz przed treningioem i nie dokładaj już nic zobaczysz ze bedzie CI SIĘ LEPIEJ ĆWICZYŁO

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nutella i indeks IG

Następny temat

dieta na mase dla osoby wazacej 100kg

Fruzelina