SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1494

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2828
Wiem ze duzo jest tego tu na forum ale chcialem zeby ktos tak doradzil tak pode mnie. Napisalem tam w jednym z tematow ale widze ze tam chyba nikt nie zaglada bo odpowaidaja ludzie na inne tematy a tam nic;) Do sedna - staz 2 lata, 178 - wzrost, 66 waga. Cwiczylem na sucho do stycznia i bez diety. W styczniu zakupilem sobie ultimate proteina i jestem po 3 opakowaniach 1.5kg a teraz mam glutamine i kreatyne ale dopiero teraz zdalem sobie sprawe z tego ze musze przede wszystkim zadbac o diete bo suple bez niej nie maja sensu. No i tak jak tam pisalem chce o to zadbac ale mam problem, bo rodzice gotuja w domu obiady wiec nie zawsze zjem tego "kurczaka z ryzem" ktory pojawia sie w kazdej diecie. Pokrotce napisze jak sie teraz odzywiam bo o diecie tu nie ma mowy, pomozcie mi skorygowac:
1 posilek (przed sql) - platki Nestle + 400ml mleka 2%
2 posilek (w sql) - 2-3 kanapki - chleb zytni + cienka warstwa masla+ ser zolty lub wedlina
3 posilek (jak koncze lekcje wczesno to o 13 jogurt lub jak koncze pozniej to ok 16- typowy obiad - mieso(schabowe, klopsy, kurczak) +ziemniaki lub ryz +suroweczka lub dania typu pierogi lub makaron z bialym serem
4 posilek (dzien nietreningowy)- 2 kanapki lub jogurcik
5 posilek (to w dzien treningowy taki po treningu) - czesto jem jakas czekolade, banana, gofry
6 posilek (ok 20-21)- staram sie jest cos proteinowego - ok 200g sera bialego + 2 kanapki z cienka warstwa masla
Wiem ze to nie jest dieta bo brakuje elementow - prosze o doradztwo ;)

Impossible is nothing

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1977 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 27200
wlasnie odpowiedzialam w tamtym temacie a tu proponuje abys wrzucil potem poprawiona diete

www.pajacyk.pl
-----------------------------



----------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 310 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4035
Wiesz juz ze dieta to podstawa to sie postaraj aby ta podstawa byla na 1 miejscu. Musisz jakos tak ulozyc sobie plan wcinania aby dieta byla dobra oraz godziny spozywania posilkow wniej zawartych byly dobre


Ide spac :P

Zmieniony przez - Sanyol w dniu 2008-05-03 23:21:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2828
No wiec dobra zaczynam cos myslec
1 posilek (sniadanie)-platki owsiane 50-70g +400 ml mleka 2% do tego 100g sera poltlustego (co by nie bylo za monotonnie to na przemian z 2 bialkami jaja {za zoltkami nie przepadam, a poza tym bialka maja wiecej wartosci odzywczych})- B-38,3 W-59,3 T-15,2 - no i wlasnie nie wiem moze do tego jakies orzechy dorzucic czy cos, podpowiedzcie
2 posilek (2 sniadanie, w sql, tak 2-3 kanapki)- chleb graham lekko posmarowany maslem + jakies warzywo do tego+ plaster szynki - i tu mam lekki problem z obliczeniem gramatury i wartosci odzywczych tego posilku bo nie wiem ile dokladnie waza chleb graham i plaster szynki
3 posilek (obiad)- tutaj postram sie jesc ryby lub kurczaka +ryz (apropo mozna czyms zastapic ten ryz zeby nie jesc go codziennie?) do tego surowka (obliczenia dotycza ryby soli +bialego ryzu) - B-24,2 W-78,9 T-2,1
4 posilek (biore pod uwage dzien nietreningowy i ten posilek jako podwieczorek)- chleb graham +szynka+warzywo+bialy ser
5 posilek - kolacja - 200g sera poltlustego lub 2 bialka jaj
B-36 T-9 W-7,2 - biala jaj tez nie wiem ile to jest gram wiec nie wiem jak to napisac ale maja duzo bialka ;)
Podpowiedzcie co zmienic, co dodac
Poniewaz jak juz napisalem mam 66 kg wagi takze potrzebuje ok 140 g bialka, ok 300 g wegli i wlasnie nie wiem ile tluszczu;)

Impossible is nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2828
Napisze mi cos odnosnie tego co wymyslilem???;)

Impossible is nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 310 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4035
Dieta jest ograniczona finansowo czy brakiem wiedzy?

niewiem pod jakim katem mam ja poprawic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1932 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34966
tłuszczu 1-1,5g/kg w zupełności starczy <yes>

i łatwo się je uzupełnia więc nie powinieneś mieć problemów tym

....:::KOЯN:::....
....:::SliPKnoT:::...
βЦςЂέЯЈЄ
[baby to chóje] SZEF !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2828
Nie finansowo moge sobie pozwolic, ograniczona brakiem wiedzy, nie znam sie za bardzo na tym dlatego prosze was o rade, poczytalem troche i z tego co inni wymyslali to nie byly strasznie inne, do tego napewno bym dorzucil jakies zrodla tluszczy, orzechy lub np slonecznik.

Impossible is nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 310 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4035
1 posilek (sniadanie)-platki owsiane 50-70g +400 ml mleka 2% do tego 100g sera poltlustego (co by nie bylo za monotonnie to na przemian z 2 bialkami jaja {za zoltkami nie przepadam, a poza tym bialka maja wiecej wartosci odzywczych})- B-38,3 W-59,3 T-15,2 - no i wlasnie nie wiem moze do tego jakies orzechy dorzucic czy cos, podpowiedzcie Daj orzechy i tu lepiej jedz jajka i to cale, twarog wywal -zarz dowiesz sie czemu



2 posilek (2 sniadanie, w sql, tak 2-3 kanapki)- chleb graham lekko posmarowany maslem + jakies warzywo do tego+ plaster szynki - i tu mam lekki problem z obliczeniem gramatury i wartosci odzywczych tego posilku bo nie wiem ile dokladnie waza chleb graham i plaster szynki Chleb gracham + twarog poltlosty ktory wywalilem ze sniadania beda najlepszym rozwiazaniem


3 posilek (obiad)- tutaj postram sie jesc ryby lub kurczaka +ryz (apropo mozna czyms zastapic ten ryz zeby nie jesc go codziennie?) do tego surowka (obliczenia dotycza ryby soli +bialego ryzu) - B-24,2 W-78,9 T-2,1 Ryz mozesz zastapic np kasza , makaronem , Musisz napisac czy to jest przedtreningowy czy potreningowy


4 posilek (biore pod uwage dzien nietreningowy i ten posilek jako podwieczorek)- chleb graham +szynka+warzywo+bialy ser Hmm nie zmianiaj diety na beztreningowa i treningowa, najlepiej wywal ten posilek, dalej dam ci kilka rad co ogolnie musisz jescze zmienic


5 posilek - kolacja - 200g sera poltlustego lub 2 bialka jaj
B-36 T-9 W-7,2 - biala jaj tez nie wiem ile to jest gram wiec nie wiem jak to napisac ale maja duzo bialka ;) Starczy sam ser, bez jajek



Podpowiedzcie co zmienic, co dodac
Poniewaz jak juz napisalem mam 66 kg wagi takze potrzebuje ok 140 g bialka, ok 300 g wegli i wlasnie nie wiem ile tluszczu;) 140g bialka czyli 140x4= 560Kcal , 300x4= 1200Kcal, czyli reszta Kcal to tluszcze


Z twojej diety wynika ze masz 4 posilki a powinno sie miec okolo 6. Musisz dodac np II sniadanie ktore bedzie wygladalo tak jak I oraz posilek potreningowy ktory powinien sie skladac z ryzu , makaronu , lub kaszy [najlepiej ryz bialy] + piers z kurczaka. Zaznacz dodatkowo ktory posilek masz przedtreningowy oraz ile kcal potrzebujesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2828
Hmmm to zalezy o ktorej trenuje;) Ale w wiekszosci to obiad jest tym przedtrenigowym, czyli wywalic ten 4 i jesc makaron/kasze/ryz +piers z kurczaka po trenigu. Odnosnie zapotrzebowania to liczac tym wzorem od elis - 1688,28kcal, nie wiem czy to troche nie za malo wyszlo ;)

Impossible is nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 310 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4035
1688,28kcal,+ msusiz dodac z 500kcal zeby bylo na mase czyli 2200 okolo. Jak masa bedzie stala to powoli bedziesz musial zwieszkac cal a jak za duzo tluszczu to zmniejszac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o wgląd w obliczenia dziennych zapotrzebować Kcal Bialek wegli i tluszczu :)

Następny temat

Dieta WYSOKOBIAŁKOWA

Fruzelina