SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta/Suplementacja

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1836

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 481 Napisanych postów 9074 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45009
Witam

Chciałbym się dowiedzieć czy przy treningach siłowych trzeba trzymać dietę oraz stosować odżywki?
Czy jest to konieczne...

Ku waszej pamięci, Żołnierze Wyklęci!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Senegroth POWERLIFTING
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33 Napisanych postów 9543 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 61854
Autopsy z 650 kcal 1-1,5h przed trenigiem raczej nie ma problemu, szczególnie jeśli jesteś z tych "cięższych". Ale ogólnie nie poleca się jakiś "konkretnych" obiadów z tego względu, że i tak na treningu krew z bebechów idzie do mięśni i organizm zdecydowanie bardziej skupiony jest na treningi niż na trawieniu, które na treningu przeszkadza. Już nie wspominam co się dzieje, gdy pojemy sobie dobrze przed treningiem przysiadów.....a jak dołożysz do nich ciasny sprzęt to Twój obiad znajdzie się na pomoście

W każdym razie ja polecam przed trenigiem porcję carbo i bcaa(to samo po). Szybko sie wchłania i nie zalega w bebechach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1965
jeżeli chcesz coś osiągnąć to dieta i suple są jak najbardziej potrzebne
podstawa to dieta
jak na samej diecie widzisz małe przyrosty dorzucasz suple
ale niech wypowie się ktos bardziej doświadczony

Zmieniony przez - hajansza w dniu 2011-01-06 11:42:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 4447 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 56426
hajansza nie trzeba juz nic dodawac

Bracia... czego dokonujemy za życia... odzwierciedla się w wieczności...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 201 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3622
Wszystko zależy od tego ile masz lat, ile już ćwiczysz, jakie masz rekordy, no i oczywiście jakie wyniki chciałbyś osiągnąć.

Z pewnością spożywanie odpowiednich posiłków zapewniających energię jest niezbędne, bez tego będzie regres a nie progres, bo organizm "znikąd" nie wytworzy odpowiedniej siły.
Ważne jest również abyś się wysypiał, w SZCZEGÓLNOŚCI w dni treningowe- z doświadczenia wiem ze po 4godzinnym śnie ćwiczy się gorzej niż na kacu- nigdy więcej tego nie będę robić.

Co do samych odżywek to większość Ci powie że są one niezbędne. Ja mam do nich trochę większy dystans. Z pewnością przyspieszają osiąganie wyników, tego nie neguję, ale uważam że powinno się je używać w ostateczności, kiedy organizm jest już mocno wytrenowany (załóżmy że kilka lat już trenujesz) i inne bodźce jak nowe ćwiczenia, plan treningowy, odpowiednia dieta na Ciebie już nie działają.
Wydaje mi się również (to tylko moje prywatne zdanie) że siła nabyta bez suplementacji kreatyną, bcaa, NO, argininą, glutaminą itp. jest trwalsza niż przy suplementacji bo załóżmy po skończeniu cyklu kreatynowego siła spada.

Dziwi mnie to że 17-18 letnie chłopaki które stawiają pierwsze kroki na siłowni, od razu chcą żreć Animal Pumpa czy tym podobne g****, a biorą na razie 70kg na klatę. Niech poćwiczą parę miesięcy/lat i mają satysfakcję z wyników jakie dają im możliwości własnego organizmu a nie suplementacji.
Ja również uległem raz pokusie brania kreatyny jak miałem 18lat (przez miesiąc) i rzeczywiście wyniki były lepsze ale z perspektywy czasu oceniam to jako głupie.
Siłę można spokojnie wyrobić systematycznym treningiem i stosowaniem odpowiednich planów na siłę, regeneracją. Ja miesiąc temu wycisnąłem na ławce 142,5kg a to nie jest moje ostatnie słowo- słyszałem o ludziach którzy biorą po 180kg a w życiu kreatyny na oczy nie widzieli- także pierwsza zasada- ćwicz z głową! pozdrawiam

Głowa podnosi, ręce prowadzą.
Jan Łuka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 481 Napisanych postów 9074 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45009
Dzięki za pomoc.

Chciałbym przez te 9tyg. złapać przynajmniej 10kg na wyciskaniu klasycznym.
Na siłowni ćwiczę przeszło rok.
Na razie nie zamierzam kupować odżywek.

Ku waszej pamięci, Żołnierze Wyklęci!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 201 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3622
myślę że spokojnie jest to do zrobienia, choć wiadomo- zależy to też od indywidualnych predyspozycji i tego czy wcześniej robiłeś już trening na siłę czy raczej na masę lub redukcyjny- jeśli któryś z tych dwóch ostatnich to powinny być lepsze efekty przy rozpoczęciu teraz siłowego

Głowa podnosi, ręce prowadzą.
Jan Łuka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 481 Napisanych postów 9074 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45009
To jest mój pierwszy trening siłowy. Wcześniej cały czas masa

Ku waszej pamięci, Żołnierze Wyklęci!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 817 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6453
ogolnie jesli chodzi o diete to nie trzeba sie trzymac scisle jak w kulturystyce. aczkolwiek dobrze miec jako taka diete. podstawa duzo miecha, jaja, makarony,ryz.. aczkolwiek ja nie mam ułozonej diety ale jajka,mieso,jogurty to jem codziennie!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 481 Napisanych postów 9074 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45009
Co jeść najlepiej przed treningiem, żeby dostarczyć energii oraz co po treningu, żeby zaspokoić organizm?

Ku waszej pamięci, Żołnierze Wyklęci!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1374 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9255
przed trenngim węglowodany o wsokim indeksie glikemicznym wpisz w google indeks glikemczn, np. ja w dni treningoe jem na obiad ryż z mięse njczesciej pierś zkurczaka a na deser jakiś owocki przed siłka staram sie zjeśc banana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Senegroth POWERLIFTING
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33 Napisanych postów 9543 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 61854
Damian przed treningiem raczej węgle o niskim ig lub mieszankach różnych(nie ma to jak carbo. Jeśli już węgle w wysokim ig to po treningu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

AMP w TS 2011- propozycje,dyskusja

Następny temat

Plan treningowy.Prosze o udzielenie pomocy.

Water