SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT-Begjee+popuri (Projekt)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15155

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 338 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 206563
Witam wszystkich w moim dzienniku!
Na wstępie chciałem podziękować za możliwość udziału w projekcie działu Junior.
Nazywam się Bartek i mam 20 lat, w tym skończę 21. Na chwilę obecną nie studiuję, ponieważ po pierwszym roku studiów na Politechnice stwierdziłem, że to nie dla mnie oraz przegapiłem kolejną rekrutację :D Obecnie pracuję i uczę się do poprawy matury.

Wymiary:

Waga: 74,7kg
Wzrost:~183cm
Pas: 79,5cm(na wysokości pępka)
Talia:76cm
Udo: 56cm
Biceps: 31cm
Klatka: 95cm

Trening
ZESTAW 1 Upper body 1 strength


ZESTAW 2 Lower body 1 strength



ZESTAW 3 Upper body 2 hypetrophy


ZESTAW 4 Lower body 2 hypetrophy



Wszystko ułożone przez popuri'ego, 4 razy w tygodniu. Dla mnie to nowość, bo dawno nie ćwiczyłem planem góra-dół(nie polubiłem go) oraz z tak niską objętością.

Dieta
Tutaj zaczynamy z takiego pułapu na jakim teraz byłem i waga mi spadała czyli:
B 180g
WW 450-500g
T 60-70g
W dni nietreningowe ucinamy węglowodany i dajemy więcej tłuszczy.

Mam nadzieję, że nie zawiodę nikogo i dam sobie radę.

Tutaj jak to wygląda na ten moment:


Od jutra ruszam z planem!




Zmieniony przez - Begjee w dniu 2018-01-21 22:20:11

Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2018-01-21 22:40:12

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport Doradca
Ekspert
Szacuny 738 Napisanych postów 34662 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 254618
powodzenia Panowie, zapowiada się dobrze
w razie potrzeby jakiejkolwiek edycji - moderatorzy są do dyspozycji
...
Napisał(a)
Usunięty przez Remik7 za pkt 1 regulaminu
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 338 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 206563
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1784 Napisanych postów 47556 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 482327
Powodzenia


Begjee

Wszystko ułożone przez popuri'ego, 4 razy w tygodniu. Dla mnie to nowość, bo dawno nie ćwiczyłem planem góra-dół(nie polubiłem go) oraz z tak niską objętością.



ta mniejsza objętość Ci się przyda
dobrze byłoby dodać jeszcze kilka zdjęć sylwetki choćby tyłem

powodzenia

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6477 Napisanych postów 142534 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1130103
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 426 Wiek 18 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9913
Również trzymam kciuki za efekty :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 338 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 206563
Witam!

Dziś wystartowałem z planem, trening jednak nie jest taki zły jak sądziłem, chociaż czuję niedosyt, ale o tym później. Ogólnie to nie zapowiadało się, że trening dobrze pójdzie, bo budziłem się w nocy z bólem brzuch. Wstałem rano, żeby przyatakować Lidla lub Biedronkę w celu zakupu kurczaka. Później do pracy, gdzie na szczęście w Warszawie była dziś ładna pogoda, więc jazda nie była najgorsza i co najważniejsze przestałem odczuwać brzuch. Po pracy ruszyłem na siłownię i zrobiłem co trzeba.

Trening

Wszystko z zapasem, ale nie za dużym, ogólnie góra ciała siłowo wg mnie odstaje od dołu, więc ciężary nie są spektakularne. Muszę się jednak przyznać, że trochę sobie dodałem wysiłku, ponieważ po przymusie zarzucania sztangi do OHP poczułem, że dziś może dobrze pójść Clean&Jerk i spróbowałem zmaxować, niestety się nie udało :/ serii nie było dużo, więc myślę, że to nie zaszkodzi.
Podrzucam też filmiki do oceny techniki:
Wyciskanie:

class="link" target="_blank" rel="nofollow">


class="link" target="_blank" rel="nofollow">

Wiosłowanie:

class="link" target="_blank" rel="nofollow">



Dodaję też zdjęcia z innych ujęć, aby było co porównywać w przyszłości.




Teraz lecę się trochę pouczyć. +fotka nie dawno zjedzonego potreningowego- pierwszego posiłku, więc jeszcze trochę przede mną.

Miłego wieczoru!





Zmieniony przez - Begjee w dniu 2018-01-22 18:38:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 426 Wiek 18 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9913
Co do techniki w wyciskaniu na klatę może spróbujesz zrobic mostek (jesli to nie było, bo średnio widać to na filmie) wspomoże Cię to trochę siłowo. No chyba, że robisz typowo pod hipertrofie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9811 Wiek 17 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 327639
O jeny, angielskie nazwy ćwiczeń..



Wpisuję się i powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10688 Napisanych postów 45197 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57796
powodzenia!

gdzie taka fajna siłka ?


Zmieniony przez - BartoO w dniu 2018-01-23 12:07:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 338 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 206563
julcziik
O jeny, angielskie nazwy ćwiczeń..



Wpisuję się i powodzenia!


Dzięki! Od dzisiaj będę specjalnie dla Ciebie pisał po polsku

BartoO
powodzenia!

gdzie taka fajna siłka ?

Calypso Europlex w Warszawie :)

Noc przespana na spokojnie i wstałem w miarę wypoczęty. W pracy sporo jeżdżenia, a do tego zimno, więc nie było za przyjemnie. Pierwszy kurs dostałem jeszcze kilka minut przed rozpoczęciem pracy . Potem trening, dokupienie paru warzyw i powrót do mieszkania. Resztę dnia spędzę na nauce i odpoczynku, może jeszcze uda się wyjść na jakiś spacer.

Trening
Na trening wybierałem się już ze zmęczonymi nogami, więc nie wiedziałem, jak pójdzie. Ale, że to początek planu i zaniżone ciężary jakoś poszło.

A. Przysiad tylni- 90x5 90x5 90x5 90x5 100x3(taka 1 dodatkowa seria :D)
B. MC- 95x4 95x4 95x4 95x4
C. Wyciskanie na suwnicy 100x10 100x10 100x10 100x10
D. Uginanie leżąc 45x8 50x8 50x8 50x8
E. Łydki na smithie- +80x8 +90x8 +90x8 +90x8

Trening może być bardzo szybki, lecz musiałem celować z ciężarem na suwnicy i w uginaniu, bo rzadko robiłem te ćwiczenia- ogólnie suwnicę używałem może 4 razy w życiu
I oczywiście filmiki do oceny techniki, chociaż sam widzę, że jest trochę do poprawy:
Przysiad:

class="link" target="_blank" rel="nofollow">


class="link" target="_blank" rel="nofollow">


class="link" target="_blank" rel="nofollow">


class="link" target="_blank" rel="nofollow">


Martwy:

class="link" target="_blank" rel="nofollow">


class="link" target="_blank" rel="nofollow">


class="link" target="_blank" rel="nofollow">


Dieta, jak na razie w trakcie- dopiero 1 posiłek zjedzony.
Suplementacja- nie opisywałem jej, ale jest ona niewielka- omega 3, wit.d3+k2, czasem wit. C, ostatnio zakupiłem probiotyki oraz WPC.

I tyle, życzę wszystkim miłego wieczoru!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

diety