SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT/DŻ Smoothie - aktualizacja str. 9 i 10

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 18244

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8204
O! 12lat, 13kg, karmiona przede wszystkim karmą chappi i dokarmiana resztkami obiadu przez moją siostrę (sic!). Myślałam, że ustawię psinie regularne posiłki (ok 5) w mniejszych porcjach (później zabieranie miski) i biegi najpierw na małych dystansach ze stopniowym progresem. Jeśli to nie jest najlepszy pomysł to tanko bardzo proszę o rady, bo jestem zielona w temacie. Weterynarz totalny ignorant - niczego konkretnego się nie dowiedziałam ;/

Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-11-10 19:51:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 65575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 188925
psinie nie dawaj jedzenia regularnie, psina powinna jesc raz zinnie a czasami wcale tak jak robia to wilki na wolnosci, jeznei nie jest niczym oczywistym, i dawaj jej wiecej surowego do obgryzienia i mniej karmy chyba ze potrzebuje cos prozdrowotnie a ruch jak najbardziej niech spaceruje i zwiekszaj tego ilosc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 172 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7380
Czyli miniaturowy?
Rasa najprawdopodobniej wywodząca się z pasterskich, one powinny mieć ruch...!
No właśnie, każdy dorosły, zdrowy pies powinien jeść nie więcej, niż raz dziennie.
Chappi, Pedigree i wszystkie inne to gów.no, jakich mało. Generalnie, w marketach nie ma żadnej karmy, która nadaje się dla psa. Często psy je jedzą chętnie, bo nafaszerowane są różnymi substancjami zapachowymi, smakowymi; w składzie za furą zboża odpadki z kurcząt czy innych.