SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETA - PROSZE O OPINIE

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1807

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5665
Cel: Masa dobrej jakosci
Wzrost: 182cm
Waga: 88kg

Zalozenia z wyliczen
----------------------
Bialko - 260g - 1040kcal
Weglowodany - 440g - 1760kcal
Tluszcze - 72g - 650kcal (20% z 3450)

Zapotrzebowanie kaloryczne = 3450kcal


POSILEK 1
---------------------------------------
Bialko: 32g Weglowodany: 65g Tluszcze: 15g


Platki Owsiane 70g [B:8g W:44g T:5g]
Mleko 2% 300ml=300g? [B:10g W:13g T:5g]
Impact Whey Protein 15g [B:12g w:1g T:1g]
Kakao 10g [B:2g W:4g T:2g]
Lyzka Stolowa Oliwy z Oliwek



POSILEK 2
---------------------------------------
Bialko: 27g Weglowodany: 46g Tluszcze: 3g

Szynka z Piersi kurczaka 100g [B:21.2g W:9g T:1g]
albo Poledwica Sopocka, albo Szynka z Piersi Indyka

Chleb lub bulka razowa 120g [B:7g W:55 T:2g]
+ Duzo warzyw - salata, pomidor, ogorek itp.
Margaryna Flora Pro Active 10g [T: 8g]


POSILEK 3
---------------------------------------
Bialko: 35g Weglowodany: 63g Tluszcze: 4g

Piers z Kurczaka 100g [B:22g T:1g]
lub Piers z Indyka
Kasza Gryczana 100g [B:13g W:63g T:3g]
lub Kasza jeczmienna perlowa
+ WARZYWA, albo jakas salatka warzywna np. grecka


POSILEK 4 (PRZEDTRENINGOWY)
---------------------------------------
Bialko: 39g Weglowodany: 63g Tluszcze: 4g

Piers z Kurczaka 150g [B:32g T:2g]
lub Piers z Indyka
Ryz Bialy 100g [B:7g W: 77g T:1g]


Shake Potreningowy
---------------------------------------
Bialko: 36g Weglowodany: 51g Tluszcze:1g

Recovery XS - http://www.myprotein.co.uk/formulas/mp-formulas/recovery-xs-(1800g)/

1. Waxy Maize Starch: 50g
2. Whey Protein Isolate: 27g
3. Leucine: 5.5g
4. Glutamine: 4.5g
5. Creapure®: 3g
6. Vitamin C: 550mg
7. Electrolytes: 360mg

+ 15g IMPACT WHEY PROTEIN


POSILEK 5 (POTRENINGOWY)
---------------------------------------
Bialko: 34g Weglowodany: 63g Tluszcze: 5g

Piers z Kurczaka 100g [B:22g T:2g]
lub Piers z Indyka
Kasza Gryczana 100g [B:13g W:63g T:3g]
lub Kasza jeczmienna perlowa
lub ryz brazowy


POSILEK 6
---------------------------------------
Bialko: 30g Weglowodany: 27g Tluszcze: 10g

Chleb Zytni Razowy 60g [B:3g W:27g T:1g]
Tunczyk zalany Oliwa z Oliwek 100g [B:27g W:0g T:9g]


Shake nocny
---------------------------------------
Bialko: 37g Weglowodany: 3g Tluszcze: 2g

INSTANT MILK PROTEIN 30g http://www.myprotein.co.uk/bulk-powders/protein-powders/instant-milk-protein/
IMPACT WHEY PROTEIN 15g http://www.myprotein.co.uk/bulk-supplies/unflavoured-protein/impact-whey-protein-(unflavoured)/

+ ZMA http://www.myprotein.co.uk/capsules-tablets-softgels/sports-supplements/zma/

dodac tu oliwe z oliwek??


PODSUMOWUJAC
---------------------
Bialko: 270g Wegle: 404g Tluscze: 57g Kcal: 3088

Jak widac co do warzyw to nie wyliczalem wszystkiego dokladnie bo zazwyczaj mam rozne warzywa i nie bede wszystkiego wazyl, w kazdym razie wydaje mi sie ze uzupelnia one te 40g Wegli ktore brakuje. Co do tluszczy to tak samo nie wiem ile jest tlusczy w lyzce stolowej oliwy z oliwek, ale tez wydaje mi sie ze procja rano i np. wieczorem powinna ten brak uzupelnic?

Jezeli chodzi o wegle to do dyspozycji mam: Kasze gryczana, jeczmienna perlowa, ryz bialy i brazowy. Wiec moge manipulowac tymi 4 zrodlami. Co do miesa to tak samo zamiennie kurczak, indyk, raz w tygodniu postaram sie zamienic na lososia i tez bede staral sie czasami zamienic na jakies czerwone mieso.

Powyzsza rozpiska jest na dzien treningowy. W dni nietreningowe nie bede bral szejka potreningowego i zastanawiam sie czy wtedy wyrzucic ryz bialy i zamienic na cos z niskim ig? i czy wtedy dawac warzywa do wszystkich posilkow?

Trening: 3x ciezkie sesje na silowni (Bill Starr - Glenn Pendlay 5x5) i do tego 3xHIIT(w dni bez silowni)

Prosze o ocene tej diety, opinie, komentarze itp

Zmieniony przez - men.eXpert w dniu 2009-05-30 01:09:40

Zmieniony przez - men.eXpert w dniu 2009-05-30 01:10:11

...::: No Pain No Gain :::...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
źle dobrane btw chcesz masy dobrej jakości a chcesz żeby w ogóle szła do przodu bo przy takiej podaży białka to cienko

b 2do 2,3g na kg masy ciała
tłuszcze 1,5g
reszta to ww i bedzie ok

w drugim posiłku zamieniaj te szynki bo to słabe źródła białka

III dodaj tłuszczy oliwa będzie ok

IV zamiast ryżu białego brązowy

V ok

VI dodaj warzyw i tuńczyka zmieniaj nie dawaj go codziennie do diety masz inne ryby sery jaja mięso

Vii daj tu oliwe i najlepiej zamiast odżywek twaróg i warzywo

1 łyżka oliwy 10do 15ml

nie trenujesz warzywa do wszytskick posiłków w te dni możesz w zamian ryżu i kasz w okołotreningowych dawać tłuszczu więcej i warzyw

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5665
Czyli wedlug ciebie, powinno byc : Bialko 190g Tluszcze 130g Weglowodany 383g
Co do szynek to nie mam jej na co zamienic i musza zostac.
w IV to posilek przedtreningowy i przeczytalem duzo artykulow gdzie kazdy pisze ze w tym posilku powinne sie znalezc weglowodany o wysokim ig?
Twarogu nie jem, wiec odzywki zostaja, pozatym jest to specjalna odzywka(instant milk protein) ktora bardzo dobrze sprawdza sie biorac ja na noc.

...::: No Pain No Gain :::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 146 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2350
Trzymałeś już kiedyś ścisłą dietę?
Do tego ma zacięcie jedna osoba na sto.
Proporcje składników ok,ale to nie ma większego znaczenia,jeśli się je wartościowe produkty.Wszystko ważyć,mierzyć i liczyć to już podchodzi pod chorobę.I zwykle ch.. z tego wychodzi.Margaryna to najbardziej syfiasty tłuszcz trans.Możesz sobie odpuścić.Nie wydziwiaj ,ciężko ćwicz,wypoczywaj i patrz w lustro,a kalkulator schowaj do szuflady.Lepiej na tym wyjdziesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5665
Terror to o czym ty mowisz robilem caly czas do tej pory, nie prosilem tutaj o porade wujka dobra rada tylko o ocene diety. I uwierz mi ze z trzymaniem scislej diety u mnie nie ma problemu. Nie ma tu wcale duzo do wazenia i do tego mniej wiecej wiem ile czego jest itp. chce teraz zobaczyc jak wyjde na takiej scislej diecie i jakie bede roznice w efektach.

aha co do margaryny to jest to najdrozsza margaryna i z tego co wiem jest zdrowa : http://www.florahearts.co.uk/Consumer/Article.aspx?Path=Consumer/CholesterolAdvice/ProActiv/FloraProActivLight 
jakby ktos mogl zerknac i powiedziec cos na ten temat? Pisze "Virtually trans fat free" wiec chyba problem rozwiazany?

Zmieniony przez - men.eXpert w dniu 2009-05-30 12:50:57

...::: No Pain No Gain :::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 146 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2350
Skoro jesteś obeznany w temacie to po co prosisz o rady.Na efekt w zmianie wyglądu dieta ma jedynie częściowy wpływ.Hormony,metabolizm,trening itp.Nikt nie jest jasnowidzem i nie powie ci na podstawie tej rozpiski jak na ciebie zadziała.A jak twierdzi ,że powiem,to tylko idiota.Patrz w lustro i jak nie będziesz zadowolony z efektów to kombinów.Tylko znajomość własnego organizmu da ci sukces.Niczyje porady nie pomogą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 928 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12762
co do autora to widac że sie orientujesz.

Rozumie że celem jest masa? ok 1000kcal na + dałeś co do zerowego zapotrzebowania więc chyba ekto jestes.

Nie bardzo mi sie podoba HIIT w nietreningowe bo trosze to sie gryzie, z jednej strony dieta typowo masowa z dużą ilościa kcal, trening siłowy (co nie znaczy że masa na nim iśc nie moze, kiedys próbowałem dobry trening) a tu biegi.

Lepiej sie jasno określiśc i teraz mase rozbic a za jakiś czas lekka wycinke i HIIT bedzie jak znalazł. No chyba że po prostu lubisz sobie pobiegać to inna bajka.

Dieta ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5665
Terror, teraz przeczytaj moja wczesniejsze wypowiedz, a potem zrob to jescze raz.

Co do zapotrzebowania to nie jestem ekto, raczej mezo bardziej. Wole jednak dac wiecej i pozniej patrzac co sie dzieje z bf'em korygowac.

Zmieniony przez - men.eXpert w dniu 2009-05-30 19:14:36

...::: No Pain No Gain :::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5665
odświerzam, wszystkie oceny, opinie i komentarze mile widziane

...::: No Pain No Gain :::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1557
mam 16 lat waze okolo 75kg i jestem ektomorfikiem cwicze jakis rok i chcialbym ulozyc sobie diete na mase ale niemam o tym wiekszego pojecia wiec zwracam sie z prozba aby ktos bardziej zaawansowany o demnie jakby mogl to aby napisal ja dla mnie i przeslal na gg 15543770 pozdrawiam :)a i jeszcze dodam ze zalezalobymi na suchej masie miesniowej:) pozdrawiam:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Orbitek...

Następny temat

Redukcja + ACT - czy 2 g białka wystarczy ?

sosy