SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cwiczenia na wewnetrzne miesnie ud

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13249

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31
Chodze juz dosc dlugo na silownie. Cwicze na wszystkie partie ciała jednak najwiekszy problem mam z nogami a dokladniej mowiac z wewnetrzna strona ud.W tym miejscu miesnie mam najslabiej rozwiniete. A cwicze aby miec grubsze nogi.Jakimicwiczeniami moge zaokraglic wewnetrzne miesnie ud? czy cwiczac na tylne miesnie rowniez efekt bedzie widoczny od wewnatrz uda?? prosze o pomoc i doradzeniu jakie cwiczenia wykonywac
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1836 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16130
Mid od ćwiczenia dwugłowych nieźle urosł mięsien po wewnetrznej stroine uda.
Może robisz na nie za mało ćwiczeń? 2-3 powinny być. 2 to totalne minimum.
A jak robisz tyle, to zrob może przywodzenie nogi z linką z wyciagu dowiązaną do nogi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31
O cwiczeniu o ktorym napisales istatnie zdanie nie slyszalam moglbysmi je przyblizyc?? ja wykonuje cwiczenia takie jak siedzenie na krzeselku i prostowanie nog oraz na suwnicy to sa 3-4 serie po ok9 powtorzen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 963 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3860
mi dobrze na wewnetrzne partie wchodza przysiady ze sztanga na barkach - chodzi tutaj o prawidlowy rozstaw stop i prace nog - palce na zewnątrz, kąt kolo 45*, kolana prowadzone szeroko, tez kolo 45*, kąt pomiedzy kolanami mniej niz 90* (stopni)

aha:
wazne! - wykonuje przysiady glebokie, podstawiam sobie pod stopy ok 2 cm krazki obciazenia i schdoze tylkiem ponizej poziomu kolan

moze sie nada, ja zaczalem ostatnio kombinowac z przysiadami i wlasnie wewnetrzne partie czulem mocno po treningu

pozdrawiam

Through every dark night, theres a bright day after that.
So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up.... and handle it. /2pac

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31
probowalam. jak zrobie kilka przysiadow to jestem szybko zmeczona a nie czuje zeby odpowiednio mi pracowaly miesnie nog. musialabym wziac wieksze obciazenie a wtedy przysiadu nie zrobie sztanga odpada. z reszta obciaza kregoslup i stawy a ja az tak nie chce ryzykowac. ale dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31
a jeszcze jedno cwiczas na tylne miesnie ud zaokragla mi sie od wewnatrz uda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1836 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16130
http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.asp#14 to to ćwiczenie.
A ile ćwiczeń robisz na dwugłowe?
Spróbój też długich wykroków.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 2473 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45320
szeroki rozstaw, paluchy na zewnątrz - przy wszystkich ćwiczeniach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31
ok dzieku bardzo:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 9831 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34282
Zapewne chodzi ci nie to o Uda, co o przywodziciele, Pectineus i Gracilis.

Jesli masz wyciag:
http://www.exrx.net/WeightExercises/HipAdductors/CBHipAdduction.html

Jesli masz maszyne:
http://www.exrx.net/WeightExercises/HipAdductors/LVSeatedHipAdductionH.html

Jesli masz tylko sztange:
http://www.exrx.net/WeightExercises/HipAdductors/WTLyingHipAdduction.html 

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 9831 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34282
A jak ktos nie pamieta jak wyglada czworoglowy:

http://www.exrx.net/Muscles/Quadriceps.html

Zmieniony przez - puma666 w dniu 2009-07-23 00:49:21

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przyrost masy mięśniowej w biodreach i udach- jak się pozbyć!!

Następny temat

ILOŚĆ POWTORZEN NA DUZE I MALE PARIE MIESNI

sosy