SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cel - dobrej jakości masa mięśniowa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 925

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 3 Na forum 59 dni Przeczytanych tematów 192
Warto biegać po treningu wtedy nie ma w ogóle tłuszczu , tylko sama masa mięśniowa .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 158 Wiek 25 lat Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 1589
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 91 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4612
1.6g białka nie przesadzaj tyle to może bikini fitnes jeść
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2855 Napisanych postów 51076 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 344390
StrongSFD
Czym podbić kcla?
Tłuszczem?



Jak nie przejesz więcej węgli, to tak - podbij tłuszcz.
Aczkolwiek przy tym poziomie bf i ilości kcal, to bym się nie czaił i włączył do planu więcej produktów rekreacyjnych, typu jakieś słodkie płatki, czy inne "zachciewajki".
Co więcej, sam schemat wygląda okej, jednak jak masz sporo kcal do przejedzenia, to nie napychałbym się od rana twarogiem, czy masłem orzechowym.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 158 Wiek 25 lat Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 1589
Koniu151
StrongSFD
Czym podbić kcla?
Tłuszczem?



Jak nie przejesz więcej węgli, to tak - podbij tłuszcz.
Aczkolwiek przy tym poziomie bf i ilości kcal, to bym się nie czaił i włączył do planu więcej produktów rekreacyjnych, typu jakieś słodkie płatki, czy inne "zachciewajki".
Co więcej, sam schemat wygląda okej, jednak jak masz sporo kcal do przejedzenia, to nie napychałbym się od rana twarogiem, czy masłem orzechowym.



Rozumiem że mogę to podbić nawet jakimś batonem?
Bo jeśli tak to ja węgle pójdę rachu ciachu do góry i problem z brakiem kalori znika
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2855 Napisanych postów 51076 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 344390
Jeżeli podejdziesz do tego rozsądnie i pokryjesz z tego produktów powiedzmy 10-15% zapotrzebowania, to śmiało.
Ewentualnie możesz zastosować patent, który często stosuję u moich podopiecznych, gdy mają problem z dobiciem kcal:
Jesz tyle ile dasz radę i dajmy na to dziennie zostaje Ci 200kcal, w skali tygodnia 1400. Dzielisz to sobie na 2 i dorzucasz w dwa dowolne dni po 700kcal, z czego tylko chcesz. Czemu na 2? A no bo będzie to już sporo kcal, by dorzucić sobie konkretną "zachciewajkę", ale też na tyle mało, by wystąpiło ryzyko stracenia kontroli i "popłynięcia".


Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2020-11-21 11:08:13

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 158 Wiek 25 lat Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 1589
Koniu151
Jeżeli podejdziesz do tego rozsądnie i pokryjesz z tego produktów powiedzmy 10-15% zapotrzebowania, to śmiało.
Ewentualnie możesz zastosować patent, który często stosuję u moich podopiecznych, gdy mają problem z dobiciem kcal:
Jesz tyle ile dasz radę i dajmy na to dziennie zostaje Ci 200kcal, w skali tygodnia 1400. Dzielisz to sobie na 2 i dorzucasz w dwa dowolne dni po 700kcal, z czego tylko chcesz. Czemu na 2? A no bo będzie to już sporo kcal, by dorzucić sobie konkretną "zachciewajkę", ale też na tyle mało, by wystąpiło ryzyko stracenia kontroli i "popłynięcia".



Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2020-11-21 11:08:13



Dobrze a co do samego makro jeśli myślisz że jest okej to mnie cieszy

Ile widziałbyś u mnie pi razy drzwi kcla/ed?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2855 Napisanych postów 51076 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 344390
Na początek przyjąłbym ilość, która wyszła Ci z wyliczeń i odniósł to do tego, jak jadasz teraz/jadałeś bez trzymania diety.
Jeżeli różnica będzie znacząca (na plus), to podszedłbym do tego ostrożnie i zaczął od dolnych wartości. Jeżeli kcal spożywane do tej pory oscylują w +/- podobnej granicy i nie widzisz, by Cię podlewało, to bym się nie czaił i od razu wskoczył na wyższy pułap.
Bf masz niski, więc nawet jak na wyższych kcal zauważysz, że delikatnie Cię podlało, to nic się nie stanie i będzie można zrobić korektę zapotrzebowania.


Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2020-11-21 11:28:05

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 158 Wiek 25 lat Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 1589
Okej, dzięki za pomoc, ogarniam na razie te kcla które mam i reszta wyjdzie w praniu w najbliższym czasie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4509 Napisanych postów 66703 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 696934
Skoro masz pracę siedzącą i jedyną aktywnością fizyczną jest trening siłowy, to coś podkręciłeś w obliczeniach i na pewno zapotrzebowanie kaloryczne nie wynosi 3800 kalorii. Zacznij od tych 3100 kalorii, które założyłeś sobie wcześniej i obserwuj obwody ciała mierzone co jeden, dwa tygodnie rano na czczo. Z kolei co miesiąc zdjęcia sylwetki (przód, bok, tył). Warto pamiętać, aby starać się robić je w tej samej pozie, świetle, odległości i bieliźnie.

Odnośnie do ilości białka w diecie już pisałem. Nadal masz niepotrzebnie aż tak wysoką podaż.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przerwa w redukcji i treningach?

Shaker