SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cel - dobrej jakości masa mięśniowa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1027

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 853 Napisanych postów 777 Wiek 25 lat Na forum 297 dni Przeczytanych tematów 6139
Wiek 25 lat
Waga 80kg na czczo
Wzrost 183/4cm
Cel - dobrej jakości masa mięśniowa
3 lata temu, dobiłem do 105kg na czczo w wieku 22 lat przez 4 lata treningu, po wyłapaniu mocnej kontuzji przerwałem treningi na siłowni..
Chce wrócić i działać :)

Ćwiczenia na siłowni 4x week.

Czy ta dietka na początek jest ok?
Co byście zmienili?
Jakieś zamienniki tych konkretnych dań polecacie z podobnym makro?















Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21703 Napisanych postów 22305 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1002939
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 853 Napisanych postów 777 Wiek 25 lat Na forum 297 dni Przeczytanych tematów 6139
Zrobię sobie inne dania o tym samym makro żeby nie wcinać ciągle tego samego :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 853 Napisanych postów 777 Wiek 25 lat Na forum 297 dni Przeczytanych tematów 6139
FighterX
Wygląda spoko, ale monotonnie.


Polecasz coś dla urozmaicenia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4768 Napisanych postów 68009 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704427
Białko w ilości 2 gramów na kilogram masy ciała w zupełności wystarczy w celu kształtowania sylwetki. Jeżeli chodzi o ilość kalorii, to nie wiemy niestety czy 3100 będzie odpowiednią podażą. Najlepiej obliczyć to z dokładnego wzoru:

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

Do uzyskanego wyniku dodajesz około 300 kalorii i taka ilość powinna być odpowiednia w celu budowania masy mięśniowej.

Na temat urozmaicenia diety polecam poczytać tutaj:

https://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 853 Napisanych postów 777 Wiek 25 lat Na forum 297 dni Przeczytanych tematów 6139
domer
Białko w ilości 2 gramów na kilogram masy ciała w zupełności wystarczy w celu kształtowania sylwetki. Jeżeli chodzi o ilość kalorii, to nie wiemy niestety czy 3100 będzie odpowiednią podażą. Najlepiej obliczyć to z dokładnego wzoru:

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

Do uzyskanego wyniku dodajesz około 300 kalorii i taka ilość powinna być odpowiednia w celu budowania masy mięśniowej.

Na temat urozmaicenia diety polecam poczytać tutaj:

https://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona



Wychodzi na to że wypadałoby ok 3700-3800kcla

Czy mam to podbić węglami?
Dałem 2.9B na kg ponieważ chce również budować masę mięśniową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21703 Napisanych postów 22305 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1002939
Nawet 1.6g na kg masy wystarczy by budować masę mięśniową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4768 Napisanych postów 68009 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704427
2 gramy białka na kilogram masy ciała to odpowiednia ilość bez względu na cel (budowa masy mięśniowej, czy redukcja tkanki tłuszczowej). Ile kalorii jadłeś do tej pory i jakie był tego efekty? Skąd wartość podana przez Ciebie wcześniej, czyli 3100 kalorii? Najlepiej jakbyś wkleił całość obliczeń. Wtedy zobaczymy dokładnie jak to wygląda. W ankiecie nie napisałeś zbyt wiele na temat Twojej aktywności fizycznej. Tylko o czterech treningach siłowych w tygodniu. Ważna jest również aktywność fizyczna w pracy.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 853 Napisanych postów 777 Wiek 25 lat Na forum 297 dni Przeczytanych tematów 6139
Pracuję różnie od 8 do 13 godzin w tygodniu, praca siedząca i jako detailer samochodowy - raczej nie można tego nazwać jakimś ogromnym wysiłkiem fizycznym.

Do niedawna jeszcze nie ćwiczyłem bo teraz właśnie biorę się za wszystko od A do Z.
Jadłem sporo słodkiego ale zawsze porządne kolacje obiady i śniadania bo jestem łakomczuch i to nie kanapeczki A dorodne obiady
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 853 Napisanych postów 777 Wiek 25 lat Na forum 297 dni Przeczytanych tematów 6139
Co do treningu - split, duże partie 15 serii, małe 9 serii, powtórzeń 10 - 14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 853 Napisanych postów 777 Wiek 25 lat Na forum 297 dni Przeczytanych tematów 6139
domer
2 gramy białka na kilogram masy ciała to odpowiednia ilość bez względu na cel (budowa masy mięśniowej, czy redukcja tkanki tłuszczowej). Ile kalorii jadłeś do tej pory i jakie był tego efekty? Skąd wartość podana przez Ciebie wcześniej, czyli 3100 kalorii? Najlepiej jakbyś wkleił całość obliczeń. Wtedy zobaczymy dokładnie jak to wygląda. W ankiecie nie napisałeś zbyt wiele na temat Twojej aktywności fizycznej. Tylko o czterech treningach siłowych w tygodniu. Ważna jest również aktywność fizyczna w pracy.


Czy ten plan jest bardziej udany?

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przerwa w redukcji i treningach?

Fruti new