SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak efektów z redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 721

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 585
Cześć,

Trochę danych:

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 24
Waga: 91
Wzrost: 181
Szacunkowy poziom BF: 25%
Aktywność w ciągu dnia: praca siedząca + trening, czasami wyjście do znajomych
Aktywność treningowa: 3x w tygodniu

Pod koniec maja wróciłem do ćwiczeń, bo strasznie się zapuściłem i nigdy w życiu tyle nie ważyłem (przytyłem około 9kg). Nie będę ukrywał że w głównej mierze było to złe odżywianie, dużo alkoholu i brak jakiejkolwiek aktywności ruchowej. Z racji że kiedyś ćwiczyłem i interesowałem się dietą, miałem już jakieś pojęcie jak podejść do redukcji.

Zacząłem ćwiczyć 3x w tyg. treningiem siłowym na placu do street workoutu, oraz wyliczyłem zapotrzebowanie kalorycznego potrzebne do zrzucenia tłuszczu, jednak do dzisiejszego dnia waga nie spadła, jedyne co to ciągle zmienia się w granicy +0.5/-0.5 kg. Efekty na ciele widać minimalne, ale to moim zdaniem mięśnie po dłuższej stagnacji trochę wróciły, i nie są to duże zmiany. Obwód w pasie nadal wysoki - 98cm, tak samo jak wygląda brzucha.

Wyliczone zapotrzebowanie to ok. 2900 kcal z czego odjąłem na początku 300 kcal i jadłem tak przez większość czerwca. Waga stała, więc pod koniec czerwca uciąłem kolejne 200 kcal i zacząłem jeść 2400 kcal.

Mija już 17 dni albo i więcej a waga nadal taka sama, nie wiem już sam gdzie może leżeć problem, może za mało tłuszczu?
Już mam trochę dość tej pracy i wysiłku wkładanego w to wszystko tylko po to żeby nic się z tym nie działo. Wrzucam poniżej zdjęcia diety i liczę na pomoc i wskazówki.



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10535 Napisanych postów 10177 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312217
nieczytelne te zrzuty, zrób wg tego
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

zapotrzebowanie jak liczyłeś? jezeli kalkulatorem to zweryfikuj tutaj obliczenia
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 585
Co w nich nieczytelnego? Wszystko jest napisane, może trochę mała rozdzielczość obrazu?

2389 kcal = 197 B. 73 T. 231 W.

Obliczyłem zapotrzebowanie wg. wzoru podanego z linku i wyszło mi 2540. Nie jest to za mało?


Zmieniony przez - zelq w dniu 2019-07-17 13:35:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10535 Napisanych postów 10177 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312217
zgadza się, nie można tam nic odczytać, chyba że mam okulary za słabe
przyjmujemy 2g białka i 1-1,5g tłuszczu na kg masy ciała, a reszta z węgli jak już ustalimy Twoją kalorykę wyjściową
jeżeli wszystko dobrze wpisałeś i obliczyłeś to wynik jest najbliżej prawdy, a na pewno bliżej niż kalkulatory online, możesz wstawić oblicznia tutaj to jeszcze sprawdzimy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624103
zelq
Co w nich nieczytelnego? Wszystko jest napisane, może trochę mała rozdzielczość obrazu?

2389 kcal = 197 B. 73 T. 231 W.

Obliczyłem zapotrzebowanie wg. wzoru podanego z linku i wyszło mi 2540. Nie jest to za mało?





Zmieniony przez - zelq w dniu 2019-07-17 13:35:04


Zasady zadawania pytań.

1. Pytania zadajemy zrozumiale, składnia i ortografia nie powinny być pomijane. Pamiętaj, że zadane pytanie mają zrozumieć osoby czytające a nie tylko Ty. Diety do oceny wklejamy w formie zrzutu z https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

2. Temat nadajemy taki, by osoba przeglądająca dział wiedziała czego on dotyczy. Unikamy dodatków typu kilkadzesiąt wykrzykników czy innych znaków nie nadających sensu. Nie piszemy tematu w całości drukowanymi literami.

3. Zadając pytanie wypełnij ankietę. Moderatorzy, doradcy czy osoby odpowiadające nie są jasnowidzami. Im więcej wpiszesz danych o sobie, tym lepszą pomoc możesz otrzymać. Wzór wypełnionej ankiety znajduje się w dolnej części tego regulaminu.

Czytaj więcej na https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2019-07-17 13:46:39

Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2019-07-17 13:48:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 585
Wstawiam jeszcze raz dietę + rozpisane zapotrzebowanie.

BMR = 24 x 91 = 2184

2184 x 1,2 (aktywność w ciągu dnia) = 2620,8 kcal

Z tego co tu widzę, to chyba miałem wpisane źle kalorie z makaronu, bo na fitatu liczyło mi 111 kcal z 70g, a na potreningu jest to już 238 kcal :o






Zmieniony przez - zelq w dniu 2019-07-17 14:17:16

Zmieniony przez - zelq w dniu 2019-07-17 14:17:39

Zmieniony przez - zelq w dniu 2019-07-17 14:17:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10535 Napisanych postów 10177 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312217
zelq
Wstawiam jeszcze raz dietę + rozpisane zapotrzebowanie.

BMR = 24 x 91 = 2184

2184 x 1,2 (aktywność w ciągu dnia) = 2620,8 kcal

wcześniej dwa razy ten sam link podałem, oblicz wg tego i wstaw obliczenia

https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne__jak_je_wyliczyć-t276436.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 585
Okej,

Zatem:

BMR= (9.99 X 91) + (6.25 X 181) - (4.92 X 24) + 5 = 1922,26
EPOC= 3 dni treningowe X 4% BMR = 4 X 76,8 = 230,4
TEA= (9 X (50 X 3)) + EPOC, czyli 230,4 = 1580,4 / 7 = 225
TEF = 7%(1922,26 + 1580,4 + 225) = 260

(BMR)1631 kcal + (TEA)223 kcal + (NEAT) kcal + (TEF)259 kcal = 2606 kcal





Zmieniony przez - zelq w dniu 2019-07-17 15:00:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10246 Napisanych postów 116976 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381271
Sensownie zapotrzebowanie wyglada jak na podane wyzej parametry i niską aktywność fizyczną

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5543 Napisanych postów 7369 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229074
Wynik wyszedł ci dobry - waga niby większa ale praca biurowa i tylko 3 treningi w tygodniu. Pierwsze 2-3 tygodnie i tak będziesz musiał obserwować swoje wyniki i ciało więc wszystko wyjdzie już dokładnie .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2924
Dlaczego bmr dałeś 1630 skoro wyszło ci 1900?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przejście z masy na redukcję

Zestaw 1