SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Biceps nie rosnie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1249

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 199
Wiem, ze temat nie raz poruszany. Przeczytałem wiele wątków, ale sam już nie wiem co jest nie tak.

wiek: 21 lat
waga: 80 kg
wzrost: 183 cm

od 5 miesięcy ćwiczę na sil woni i powoli dostrzegam efekty. zmiany w sylwetce widoczne, klata ładnie się rozwija, barki tez, triceps również ale biceps jakby nie może "się wybić". Mam paru znajomych, o podobnym stażu na siłowni do mojego i u nich biceps się ładnie rozwija, widać jakby "kulkę" w ni, taka górkę, a u mnie jedynie całą ręka zrobiła się lekko większa, ale bez fajerwerków w porównaniu do innych part mięśni i do rozwoju moich znajomych :)

biceps trenuję w poniedziałki, raz w tygodniu (razem z klatką):

sztanga na stojąco 3 x 10
sztanga na modlitewniku 3 x 10
hantelki chwytem młotkowym 3 x 10

może jakieś sugestie, z własnych doświadczeń co zrobić ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47743 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Przy takim stażu zmienić plan na najprostsze FBW, podciąganie na drążku 3x w tygodniu da więcej na biceps niż twój trening.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Pokaż plan i całą ankiete uzupełnioną.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 307 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3019
A diete masz?
Moze zamien ktores cwiczenie na jakies inne :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 199
mój trening:

1. poniedziałek:
klatka:
- wyciskanie sztangi na skosie górnym
- wyciskanie hantelek na skosie dolnym
- rozpietki
- przenoszenie hantla za głowę

biceps:
- sztanga stojąc
- sztanga na modlitewniku
- hantelki chwytem młotkowym

2. Środa:

plecy:
- martwy ciąg
- wyciąg górny
- wyciąg dolny
- szrugsy

tricpes:
- wyciag gorny
- wyciskanie francuskie w siadzie
- pompki na poręczach

3. Piątek:
nogi

barki:
- wyciskanie sztangi zza głowy
- unoszenie hantli bokiem
- arnoldki

a co do diety to nie mam jakiejś "ścisłej" - ale jem dużo nabiału i węglowodanów. Po każdym treningu obowiązkowo mięsko, przed ryż itp. wieczorem twaróg, jajka. Ogólnie widzę rozwój ciała ale biceps bardzo słabo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Nogi?

Gdzie rozpisane serie i powtórzenia ?

Z tego co widze to plan zalicza się do tych tragicznych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 199
nogi mi zjadło - myślałem ze napisałem :0

nogi:

- przysiady ze sztangą na barkach
- przysiady wykroczne
- wznosy łydek

Wszystkie ćwiczenia wykonuje po 3 serie. Ilość potworzeń zależna jest od ilości siły danego dnia :). Na klatę np. robię piramidkę i powtórzenia wyglądają tak: 10 - 8 - 6

jesli nie stosuje piramidek to w granicach 10 - 8 powtórzeń w serii - ale też zależne od tego czy mam sile na to :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Przydałaby się cała ankieta uzupełniona bo trudno coś powiedzieć więcej niż to, że ten plan się nie nadaje...

http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 426 Wiek 17 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21823
Możliwe że za mało spożywasz kca i dla tego :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 199
Płeć : meżczyzna

Wiek : 21 lat

Waga : 80kg

Wzrost : 183 cm

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : 5 miesięcy

Uprawiane inne sporty : koszykówka, 2 razy w tygodniu

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka, sztanga, sztangielki, wyciag

Dieta : brak sciśle ustalonej diety, ale spożywam więcej nabiału

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

Ostatnio przerabiany plan: od 5 miesięcy trening opisany powyżej

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): na ławce prostej na klatkę około 50 kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Plan do wywalenia.

Robisz zwykłe,proste FBW z 4-6 ćwiczeniami podstawowymi 3x w tygodniu, bez kombinowania, przypilnujesz jedzenia to i biceps urośnie.

Załatw drązek do podciągania.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny

Następny temat

FBW dla początkującego do oceny

Fruzelina