SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Banany - podbicie kcal

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1224

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 906
Czołem koledzy i koleżanki !
Otóż mam pytanie odnośnie bananów w naszej diecie Jeśli mam problem i chciałem np. podbić sobie 200-400 kcal przez takie szybkie i lekkie jedzenie to czy mogę dziennie np. zamienić to na 4 banany ? Chodzi mi czy ta ilość nie odbije się negatywnie, bo to nie mało.
4 banany średniej wielkości to 400 kcal i 120 węgli.
Kiedyś podbijałem sobie oliwą, np. 3-5 łyżeczek, ale zaczęła mi waga spadać i chciałbym znaleźć zamiennik. 172cm / 68 kg


Zmieniony przez - HastiaN w dniu 2016-06-20 18:00:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 9148 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 123726
Jedem czy dwa banany jako dodatek do posiłku to nie tragedia.
Tragedią będą 4 banany dziennie.
Zwiększ porcje kaszy, ziemniaków, ryżu, płatków, to będzie bardziej rozsądna opcja.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 213 Napisanych postów 1557 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 24901
Słabe źródło na podbicie kcal gdyż jest to wyłacznie fruktoza. Jak chcesz podbić skutecznie kcal to daj sobie owsiane, kasze, ryże albo coś
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3201 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 146709
Możesz urozmaicić dietę przez owoce, jak najbardziej.
Ale tutaj warto byłoby dać banana i jakieś inne owoce o niższym ig i ładunku np. truskawki, maliny itd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 906
No wiesz truskawkami nie podbije kcal za dużo. A chodzi o to, że ograniczam mięsa. No i kaszy,ryżów, OWSIANKI jem już i tak sporo :P Dlatego szukam szybkiego podbijacza kcal. To co muszę dalej oliwkę ładować po 30-50 ml ? :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 9148 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 123726
Zdajes sobie sprawę z tego, że nie liczy się sama kaloryczność, a rozkład makroskładników?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3201 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 146709
Ale to zależy jakie Ty makro przyjąłeś ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 543 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6784
Chcesz podbić tłuszcze czy węgle? ???
Ja tłuszcze podbijam orzechami laskowymi - dobre, lekkie, łatwo wchodzą. Albo smaruję dużo masła na kanapce.
A węgle można by podbić np. chlebem razowym wysokiej jakości... ale tego nie jestem pewien.
Duzo marchwii i rzodkiewki do posiłków, u mnie to się sprawdza, bo lubię.


Zmieniony przez - ernie1234 w dniu 2016-06-20 18:18:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 906
Powiem tak, nie mam żadnej diety. Aczkolwiek spożywam i staram się spożywać najwięcej takich rzeczy jak owsianki, jajka, nabiał, rybki czy kasze/ryże. Ale dziennie nie mogę sobie pozwolić na nie wiadomo ile jedzenia dlatego dodaję takie rzeczy jak oliwa/banany. Tłuszczów dużo nie trzeba bo też je zaspokajam, bardziej mam niedobór 1) białka i kcal ogólnie, żeby masa nie spadała. Chyba coraz bardziej się przechylam do odżywek .. A tyle lat udało mi się je omijać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1729 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516400
Wystarczy adekwatnie skompilować składniki odżywcze w danych posiłkach w kontekście kaloryczności. Notabene bez widoczności Twojej rozpiski żywieniowej, ciężko cokolwiek zasugerować.

Banany są bardzo wartościowym owocem po mimo wysokiego indeksu glikemicznego ( mają wiele zalet ) więc warto je wprowadzić w rutynę żywieniową, oczywiście nie jako jedyny owoc naszej diety. Trzeba zachować balans z każdym składnikiem odżywczym. Istnieje pełna gama innych jak wcześniej zostało napisane owoców do wyboru, mają wysoką gęstość odżywczą i niską energetyczną, co się ceni.

Skoro nie masz diety, to nie masz wiedzy odnośnie braków.
Wydaje Ci się tylko czego CI brakuje.




Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-06-20 18:44:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 906
Dokładnie tak jak napisałeś. Nie mam diety, ale też nie zostawiłem wszystkiego losowi, bo trochę się interesuje i dbam o zdrowe/wartościowe jedzonko (. Teraz mi 2 jabłka z ryzem wleciały. Czyli taki posiłeczek niby nic, ale 350 kcal z ryżu + 2 jabłka po 70 kcal to już mamy 500 :D )


Zmieniony przez - HastiaN w dniu 2016-06-20 19:44:05
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Koniec redukcji -początek urlopu jak nie zalać sie

Następny temat

Jajka

Nutlove-choco