SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

3 pytania

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 971

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1536
Witam,
a więc:

1. Próbuje ułożyć sobie split na 4 dni, ale nie wiem jak jest lepiej. Czy ćwiczyć co drugi dzień, czy ćwiczyć dwa dni i później dwa dni przerwy. Jak to się ma do regeneracji mięśni? Ile trzeba odpocząć?

2. Czy jeżeli będę robił codziennie pompki, np. 4x10 rano, to źle to wpłynie na regenerację?

3. Trening brzucha- czy mogę go robić każdego dnia treningu i czy lepiej jest na początku sesji czy na końcu?

Pomożcie ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4921
1 . jak probonuje na 3 dni ael fachwcy ci pomoga
2 nie rub tak bo spalisz miesnie
3 na koncu sesji jest dobrze a codziennie nie najlepiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 361 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4767
przede wszystkim ankieta.
pewnie masz 0 staż to i ten link sie przyda
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

1. zanim ułozysz plan zapoznaj sie z linkiem, ale split zdecydowanie nie.
2. po co?
3. Na końcu treningu. Objętość,intensywność z głową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 703 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 14013
Nie zgadzam się z jajcmenem
1. Można ułożyć bardzo fajny split również na 4 dni, czas na regenerację również się tam znajdzie.
2. Nie wydaje mi się żebyś spalił mieśnie 40 pompkami z rana, pytanie tylko w jakim celu w ogóle je robisz??
3. brzuch zazwyczaj robi się na końcu, wg. mnie można i codziennie, pytanie tylko czy dasz rade poprawnie robić brzuch każdego dnia bo te dziwne skłony które robi duża część ćwiczących mają mało wspólnego z mięśniami brzucha.

Ciężko odpowiedzieć jednoznacznie na twoje pytanie bo nic o tobie nie wiemy, nie wiadomo również jaki jest cel twojego treningu.

Warszawa - Czerniaków

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1536
Dzięki za zainteresowanie.
Jeśli chodzi o staż to wracam do treningu po 2 latach. Wcześniej ćwiczyłem ok 1 roku. Ważę 65 kg przy 180 cm, więc muszę poprawić masę.

Kiedyś czytałem, że czas odpoczynku i regeneracji jest ważniejszy niż sam trening, więc tak bardzo mi zależy na prawidłowym rozpisaniu tych dni wolnych w tygodniu.

Bardzo mi zależy na wewnętrznych mięśniach klatki, bo mam bardzo słabo rozwinięte. Z profilu jestem zadowolony, ale w okolicach mostka nie jest za ciekawie. Stąd pomysł robienia pompek rano. Np. z rękoma wyżej, z wąskim rozstawem dłoni. No i w ogóle mam takie przekonanie, że pompki poprawiają sylwetkę, oddziałują na wiele partii mięśni. No ale właśnie się zastanawiam czy to dobrze tak codziennie.

A jeśli chodzi o brzuch to robię na ławeczce, w taki sposób, że podnoszę się na ok 20 cm i przytrzymuję na 2-3 sek, 3 serie na max. Prócz tego zamierzam dorzucić jakieś ćwiczenie ze skrętem. Ale brzuch chcę robić w dzień treningu, czyli np 4 lub 3 dni w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2196 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27667
kolego z tak dużą niedowagą z czego można być zadowolonym..
Nie upatruj tu słabych punktów, bo w tej chwili Twoje ciało jest jednym wielkim słabym punktem.
Wypełnij ankietę by móc rzec więcej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1172 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5724
1- Split 4, 5 treningów tygodniowo, trenuj każdą partię 2 razy w tygodniu.
2- Żadnych pompek !!! Cały trening klatki ująć masz w planie, nie możesz zakłócać regeneracji.
3- Brzuch też dwa razy w tygodniu, to też mięsień i też potrzebuje czasu na regenerację, zawszę na koniec sesji.
powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1536
Hm według BMI mam wagę normalną. Ale wróćmy do pytań. Bez dobrego planu nie przymasuję ;].
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2196 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27667
bez dobrego odżywiania nie przymasujesz, gdzie zgubiłeś ankietę??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1536
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 21

Waga : 65 kg

Wzrost : 180 cm

Cel treningowy : Masa

Staż treningowy na słowni : 1 rok

Uprawiane inne sporty : piłka nożna, tenis stołowy

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławeczka, sztangielki, prosty atlas, drążek

Dieta : brak

Przeciwskaznania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak


Nad odżywianiem się jeszcze nie zastanawiałem.

Tak podsumowując wasze opinie:
Pompki niepotrzebne.
Z brzuchem ostrożnie, na końcu sesji.
A czy taka rozpiska może być?

Poniedzialek- trening
Wtorek- trening
Sroda- wolne
Czwartek- trening
Piątek- trening
Sobota, niedziela- wolne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1172 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5724
może być
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ACT na redukcje

Następny temat

Brak postępów w podciąganiu na drążku

Wheya