SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

3 miesiące redukcji, co dalej ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 870

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 76 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4935
Cześć, od początku stycznia zdrowo odzywiam się. Przez 1.5 miesiąca schodziłem do 2500 kcal, ale nie chciało ciąć, wszedłem znowu na zero i wrociłem do 2500kcal. Aktualnie kończe 3 miesiąc redukcji i nie wiem czy dalej redukować, czy wjechać na lekka mase, a potem ucinac 2 miesiace przed wakacjami? Ogólnie mam duży spadek siły, kiedyś klatke robilem 90kg na 3 powtórzenia, teraz jest spadek 10-12kg.
* cardio nie robię

POMIARY

Niestety nie mam pomiarów sprzed stycznia, ale mam z 5 lutego oraz 24 marca.
Więc pokolei.
5 luty / 24 marzec
Łydka 37 / 37
Udo 62,5 / 60
Biodra 98 / 97
Talia 81 / 79
Klatka 97 / 97
Kark 39 / 39
Biceps 38 / 37
Przedramie 29,5 / 30
Pas 83 / 81
Barki 118 / 117

ZDJĘCIA

Pierwsze zdjęcia waga 84,5 kg - początek







Kolejne zdjęcia waga 80kg - 10 luty






Zdjęcia z dnia wczorajszego, waga 78.5kg



















(Brzuch troche wyrzuciło z powodu problemów z dietą, ostatnio testuje chleb na zakwasie i powoduje we mnie straszne wzdęcia, ale fakt dolny fat nadal troche się trzyma, albo to po prostu skóra.)

Proszę jeszcze zwrócic uwagę na moje łopatki. Opada mi lekko bark, tak samo robiąc przysiady leci mi sztanga na lewo. Ortopeda wykluczył jakąkolwiek skolioze, zaznaczył jednak, żebym ograniczył przysiady i martwy ciąg i poszedł na basen, bo tam zdrowo zbuduje sobie masę mięsniową.


Zmieniony przez - athrenalineee w dniu 2018-03-25 21:19:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8258 Napisanych postów 150156 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188276
co do oceny sylwetki pod katem wad postawy, potzrebne by byly foty w innej formie
co do redukcji, widac, ze sporo smalcu polecialo, mozesz sprobowac pobawic sie w jakosciowa mase wykorzystujac np strategie rotacji weglowodanami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 76 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4935
Czy w wieku 18 lat taka strategia diety, będzie dla mnie zdrowa? Jeśli przez 2 miesiące zrobie suchej masy mięsniowej, uformuje mi trochę klatkę piersiową ? Ma strasznie dziwne zarysy, wydaje mi się, że jest to spowodowane niską masą mięśniową, pomimo , że klatka w tym roku była priorytetem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3439 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407864
Rotacja ww nie jest w zaden sposob szkodliwa. Przez 2 miesiące zbudujesz tak niewielka ilosc masy mięsniowej, ze na istotne zmiany w wyglądzie klatki nie ma co liczyc. To proces na lata, nie 60 dni.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2018-03-26 08:26:01

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 192 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336459
A jaki masz w ogóle cel ? Chcesz jeszcze chudnąć ?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 76 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4935
Chce osiągnąć kaloryfer, niby już coś jest, ale nie jest docieta sylwetka. Później chce budować sucha masę mięśniową, a na okres wakacji nie jestem w stanie określić jak będę trzymał miskę, bo w wakacje ciężko trzymać dietę.
Ogólnie w mojej diecie węglowodany nie przekraczają wiecej niż 250g

Robiąc tzw. carb cycling, należy obcinac węgle i zastępować kalorie bialkiem i tluszczami, czy jak ?



Zmieniony przez - athrenalineee w dniu 2018-03-26 17:49:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 192 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336459
Możesz ściąć węglo do 200g w dni treningowe i nietreningowe. Białko na stałym poziomie, tłuszcze min. 80-100g.
Na ostatnie tygodnie będzie ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 76 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4935
Czyli tak, najlepiej jest zrobić to w skali tygodnia? Czy jest to obojętne, że w dni nietreningowe te kcal ze względu na węgle będzie ujemne, a dni wysoko węglowodanowe będzie z nadwyżką, a razem w skali tygodnia na redukcje powiedzmy -400kcal, gdybym wchodzil na mase, to +100kcal ? Jeśli w dni treningowe z nadwyżka w celu zwiększenia kcal, podjem coś mniej zdrowego, ale wliczonego, to zrujnuje wszystko ? Dotychczas trzymałem się tego co jem i nie podjadałem żadnych słodyczy. Taką diete liczyć normalnie, zapotrzebowanie * 7 dni i od tego ucinać , ale ile ? Bo dziennie ucinalem z 500kcal... a tygodniowo ucinać tak samo z jednego dnia pomnożonego przez 7 ? czyli przykładowo dziennie 2500 kcal z zapotrzebowania 3000kcal, to zostaje 17 500 kcal z 21 000 kcal ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 192 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336459
Wypunktuj pytania. Często pracuje na tablecie/telefonie i nie da sie na takie cos odpowiadać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 76 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4935
Nie mogę edytować postu :/

1.Czyli tak, najlepiej jest zrobić to w skali tygodnia?
2.Czy jest to obojętne, że w dni nietreningowe te kcal ze względu na węgle będzie ujemne, a dni wysoko węglowodanowe będzie z nadwyżką, a razem w skali tygodnia na redukcje powiedzmy -400kcal, gdybym wchodzil na mase, to +100kcal ?
3.Jeśli w dni treningowe z nadwyżka w celu zwiększenia kcal, podjem coś mniej zdrowego, ale wliczonego, to zrujnuje wszystko ?
Dotychczas trzymałem się tego co jem i nie podjadałem żadnych słodyczy.
4.Taką diete liczyć normalnie, zapotrzebowanie * 7 dni i od tego ucinać , ale ile ? Bo dziennie ucinalem z 500kcal... a tygodniowo ucinać tak samo z jednego dnia pomnożonego przez 7 ?
czyli przykładowo dziennie 2500 kcal z zapotrzebowania 3000kcal, to zostaje 17 500 kcal z 21 000 kcal ?


Zmieniony przez - athrenalineee w dniu 2018-03-27 16:30:37
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ból głowy na początku

Fruzelina