SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

14 lat, 150 cm, 42 kg

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1519

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Odżywki, Suplementy.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 380
Witam mam 14 lat, 150cm wzrostu, 42kg. Mógłby ktoś napisać mi trening siłowy (gram w koszykówkę od 4 lat) ? Z góry dziękuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 380
Czesiek43: Dobrze powiedziane, tylko że u mnie w gimbazie jest : ''chodz na szluga" "wszyscy pala tylko nie ty" "wez chociaz macha" "przynajmniej sprobuj" albo : " serio chce ci sie isc na ten trening ? dawaj z nami gdzies polazic, potrenujesz kiedy indziej". A pozniej na w-f albo poprostu jak gramy mecz to : "stary dobry jestes, jak ty to robisz ? "
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12087 Napisanych postów 160549 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234870
w tym wieku tylko trening z wlasnym obciazeniem ciala, poczytac o cross-ach

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 355 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2933
Do autora: Chyba pomyliles pilke nozna z koszykowka, masz 1,50 nie doskoczylbys nawet do kosza.

"Ból jest najlepszym nauczycielem. Tylko nikt nie chcę być jego uczniem."