SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[; ! Nowy ja ! ;]

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2159

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 344
Cześć wszystkim !
Nazywam się Hubert zakładam dziennik poraz 2 , ponieważ usunąłem poprzednie konto , po prostu ktoś zrobił włam . :'-( Mus to mus .
Z treningiem ruszam od 1 lipca . Kiedyś trenowałem pompki , brzuszki , podciąganie itp . Wzrost -178 cm .. niestety dalej rosnę . Waga - 66 kg . Z jakiego powodu zakładam dziennik ? Chcę aby z czasem ktoś zauważał moje postępy gratulował lub krytykował . Z chęcią przyjmę " kopa w dupę " abym się zmotywował do ciężkiej i sumiennej pracy . Mam nadzieję że chociaż każdy kto tu zaglądanie zostawi po sobie ślad .

Trening PLAN FBW

Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s
Plecy: Martwy ciąg 3s
Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s
Barki: Podciąganie sztangi do brody 2s
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s
Triceps: Wyciskanie sztangi wasko 2s

Cele
-Cel jest prosty - MASA !
-oraz z czasem ulepszać moją skromną siłownie (głównie chodzi mi tu o dokupienie obciążenia)

Dostęp do sprzętu :
Gryf prosty 180 cm waga 10 kg
Ławeczka składana ( poniżej zdjecie)
Obciążenie 30 kg .

Dieta
Ogólnie jem zdrowo .

Suplementy
W tej chwili nie potrzebuję .

Foty :

Siłownia



moja sylwetka pokazana w całości



Góra sylwetki .

Z każdym dniem będą nowe posty , i z każdym dniem będę stawał się coraz silniejszy . :) Jeśli ktoś proponuję , abym coś zmienił śmiało pisać .

Cytat na dziś ? ;]

Nie ma kur*a czegoś takiego jak przetrenowanie. TO MIT ! Stworzony przez sk*******ów , którzy cały dzień siedzą na dupie gapią się w ekran i jedzą ciasteczka , siedzą w stary gaciach i pier*olą głupoty . "Oj boje że się przetrenuję " Boisz się działać j***ńcu ... ~ CT Fletcher

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1643 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 19133
30kg obciążenia to chyba niewiele nawet jak na ciebie...
Postaraj się o jakiś sprzęt, napisz coś na temat diety, bilansu.
powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 344
Przepraszam mały błąd się wkradł 35 kg + 10 kg waga sztangi , ale w sierpniu zamierzam dokupić więc , powinno być dobrze . Rozpiski z diety będę dodawał od 1 Lipca , niestety teraz jeszcze troszkę przeziębiony jestem więc treny odpadają. :/ Dziękuję . Niestety mam tylko to co znajduję się na zdjęciu .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 344
Czas spać , Dobranoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2321
Bez diety na + nie urośniesz. I te obciążenie faktycznie mało jeśli chodzi o przysiad i mc, zobaczysz za miesiąc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 344
Nie chodzi oto że diety nie ma bo jako taka jest , poprostu dostarczam zapotrzebowanie kcal , białka , węgli i tłuszczy aby cały czas rosnąć . I dzięki za wpadnięcie . ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 344
Dzisiaj czuje się jakby gorączka z bólem gardła na nowo wróciła . Co tu robić . Wygrzeję się w łóżku do tego czasu , na szczęście jutro zakończenie roku szkolnego .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 344
Już choroba zaczęła odpuszczać i niedługo 1 Lipca , ruszamy z treningami . :)

Zmieniony przez - AntyDesperat w dniu 2013-06-27 18:54:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2321
Proponuję wszędzie 4 serie i w wyciskaniu wąsko dodać flarę (robisz tak samo tylko łokcie idą na boki zamiast blisko ciała. Na małej ilości serii szybko ciężary ci się skończą a efekty będą kiepskie. Uginanie ze sztangą 2 serie mało ci da.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2321
A i wyciskanie leżąc też bez sensu ze skosem. Na razie lepsze dla ciebie będzie klasyczne na płaskiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 344
cycor
Proponuję wszędzie 4 serie i w wyciskaniu wąsko dodać flarę (robisz tak samo tylko łokcie idą na boki zamiast blisko ciała. Na małej ilości serii szybko ciężary ci się skończą a efekty będą kiepskie. Uginanie ze sztangą 2 serie mało ci da.


cycor Sogacz dla cb leci za to . :) więc w niedzielę wstawie plan po 4 serie i zmienię na wyciskanie na płaskiej . ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase

Następny temat

Trening redukcyjny do oceny.