Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: zapalenie reumatyczne tarczycy

Strona 3 z 70

  • przewlekłe zapalenie jelit

    witam: mam przewlekłe zapalenie jelit... nie wiem za bardzo co mam jesc lekarz usiawdomił mnie zebym jadł lekkie potrawy szerokie stwierdzenie

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 26333| Data: 2008-08-24 15:13:39| Liczba SOGów: 0
  • Zapalenie przyczepu mięśnia naramiennego

    przepisanymi przez lekarza ogolnego diclac, nimesil i tony maści poszedłem do ortopedy. zdiagnozował to jako zapalenie naderwanie nie pamietam dokładnie jak to nazwał przyczepu mięśnia naramiennego. chciałem go jeszcze prosić o usg tej części,

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 8267| Data: 2011-01-04 19:31:19| Liczba SOGów: 0
  • Zapalenie mieszków włosowych

    zapalenia po depilacji wyskoczyły mi czerwone plamy ,podczas dotykania odczuwam lciuteńki ból myslę ze ejst to zapalenie mieszków włosowych . czy ktoś wie jak sobie z tym poradzic pozdrawiam i dziękuje za wszytkie odpowiedzi

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 20108| Data: 2005-05-23 21:14:12| Liczba SOGów: 0
  • zapalenie biodra?

    ze dogrzałem biodra i bylo ok. od dzis boli non stop. z tego co wyczytałem w literaturze i w necie moze to byc zapalenie kaletki maziowej. zgadzaja sie objawy czyli bol zewnetrznej czesci biodra, nabawiłem sie tego prawdopodobnie od lazenia po

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 13219| Data: 2007-06-17 21:44:10| Liczba SOGów: 0
  • Nieustajace zapalenie gardla..Brak mi juz sil.

    witam. od dziecinstwa meczy mnie nieustajace zapalenie gardla, na ktore cierpie wyjatkowo czesto w okresie zimowym. najczesciej wyglada to tak ze przez tydzien chodze na

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 7198| Data: 2006-10-15 16:56:37| Liczba SOGów: 2
  • przewlekłe zapalenie zatok a ćwiczenia

    czy jak mam przewlekłe zapalenie zatok mogę normalnie ćwiczyć i brać kreatynę co robić aby zapalenie ustąpiło jakieś inhalacje

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1616| Data: 2013-06-27 20:13:47| Liczba SOGów: 0
  • Nadciagniecie wiezadla i zapalenie torebki.

    wszystko ok. pozniej rezonans magnetyczny ktory wykazal nadciagniecie wiezadla pobocznego strzalkowego i zapalenie torebki stawowej. niestety w anglii na wszystko trzeba troche czekac wiec gdy sie tego dowiedzialem minely juz 2 miesiace od

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2113| Data: 2012-03-07 10:27:00| Liczba SOGów: 0
  • świnka, zapalenie jąder, konsekwencja

    ladnych pare lat temu, mialem swinke, a przy okazji zapalenie lewego jajka. jako ze bylem gowniarz to nie dowiedzialem sie nic o tego kosekwencjach. jednak po tej chorobie to

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 6911| Data: 2006-12-07 17:06:20| Liczba SOGów: 3
  • Zapalenie kaletki maziowej barku!!!

    do góry nie moge podnieść:/ co mi radzicie lekarze nic nie wiedzieli ale moj trener dowiedział sie, że to jest zapalenie kaletki maziowej:/ pilne!!! za jaką kolwiek pomoc sereczne dzieki!!! pozdrawiam mks calisia: rzucam sobie oszczpem!!!

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 11386| Data: 2003-12-28 11:11:49| Liczba SOGów: 0
  • chormony tarczycy? ostatnia deska ratunku

    innne i nic nie moge spalic tluszczu ani schudnac, czy te preparaty np moga nie dzialac u ludzi z niedoczynnoscia tarczycy dodam ze caly czas trzymam diete i aerobik , i tak od kilku lat i nic, czy te srodki nie dzialaja n akazdego nawet

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2600| Data: 2005-07-08 20:36:07| Liczba SOGów: 1
  • OSTRE ZAPALENIE TRZUSTKI !!!

    wysoko w śródpiersiu. na drugi dzien poszedl na pogotowie po zastrzyk a ci go na szpital i stweirdzili ostre zapalenie trzustki po badaniu krwi. chlopak polecial na oddzial na 4 dni.. dieta śćisła kleik i zamiast posilkow kroplowki. dopiero na 3

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2992| Data: 2011-04-20 00:13:22| Liczba SOGów: 0
  • Nerwica czy Ndczynnosc tarczycy ,pomozcie zdiagnozowac po obajwach

    przeraza wiadomo ze nerwicy nie mozna obiektywnie zdiagnozowac na podstawie badan krwi itp, czasami tez nadczynosc tarczycy lub niedoczynnosci tez nie mozna zdiagnozowac gdyz moze to byc postac utajona lub tzw. rozllegulowanie receptorow np. przez

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4668| Data: 2008-10-12 15:30:17| Liczba SOGów: 0
  • Niedoczynnośź tarczycy

    witam. ostatnio byłem na pobieraniu krwi i okazało się że mam prawdopodbnie niedoczynnośź tarczycy z badan wynika że mam tsh aż 7,55 uiu/ml podczczas gdy zdrowy człowiek ma od o,27 so 4,20! we wtorek ide do

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 1025| Data: 2012-10-20 14:03:31| Liczba SOGów: 1
  • nadczynnosc tarczycy a Enantan Testosteronu

    witam lecze sie od ponad dwoch lat na nadczynnosc tarczycy , obecnie jestem po 4mies. przerwie w leczeniu propylthiouracilem.wszystko sie unormowalo jednak ze wzgledu na

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1310| Data: 2011-08-07 13:19:58| Liczba SOGów: 0
  • hormony tarczycy

    miałem niedawno badania krwi i moczu, i okazało się że mam dość wysoki poziom hormonów tarczycy to się nazywa bodajże tsh ale nie chce mi się szukać kartki z wynikami 7 . na szczęście są jeszcze w normie. co

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 16239| Data: 2007-08-24 09:44:05| Liczba SOGów: 0
  • do Marka C.-Niedoczynnosc tarczycy a wyglad sylwetki

    dlaczego ludzie z nieleczoną niedoczynnością tarczycy ,nawet taka lekką, nie mogą się nigdy ładnie wyrzeżbić mimo diety i intensywnych ćwiczeń,mimo że waga im spada,

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1854| Data: 2007-10-12 00:16:27| Liczba SOGów: 0
  • dlaczego po hormonach tarczycy spadla mi temperatura ciala?

    witam miala lela niedoczynnosc tarczycy , wlasciwie hormony t4 byly na dolnej granicy normy, mimo to mialam objawy niedoczynnosci jak obrzeki, sucha skora,

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1254| Data: 2006-03-17 13:16:38| Liczba SOGów: 0
  • Zapalenie okostnej

    temacie. boli mnie lewa łapa zwłaszcza przy dużych ciężarach i przy ich odkładaniu. kumpel powiedział mi że to zapalenie okostnej. no i teraz mam pytanie jak sobie z tym poradzić są na to jakieś środki jak na przyszłość temu zapobiegać

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 13336| Data: 2004-06-30 10:46:08| Liczba SOGów: 0
  • zapalenie ścięgna achillesa... pomocy!

    a gdy mięśnie ostygną boli jeszcze bardziej niż na początku treningu... byłem u lekarza i powiedział mi, że to zapalenie ścięgna achillesa, przypisał mi jakieś maście i zakazał przez 2 miesiące jakiegokolwiek wysiłku: ... jeśli spotkaliście się

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 10403| Data: 2006-09-23 18:05:58| Liczba SOGów: 0
  • zapalenie migdałków - trzeba antybiotyk? ;/

    witam. wróciłem niedawno od rodzinnego, stwierdził wirusowe zapalenie migdałków/gardła ;/ przepisał mi zinnat na 5 dni + standard mało tego kazał mi 3 dni leżeć w łóżku ;/ na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5549| Data: 2007-03-30 15:33:38| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}