SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

HIIT przed snem

  • Redukcja, białko.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ięcej w miarę możliwości. Poprawiłem dietę żeby była wygodniejsza tzn. z 7 posiłkami jednak i zamieniłem kilka rzeczy. I jeszcze raz prosz o ocenęI zastanawia mnie: czy przed HIIT na śniadanie normalnie jeść płatki owsiane czy ryż brązowy ? i Czy po HITT jeść ryż brązowy czy biały ? Dzień A-pn śr pią 1. 50g płatków owsianych 6b 3,5t 31ww 181kcal

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1882 Data: 2008-05-28 21:18:13 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, białko.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    era białego chudego 20b 0t 3ww 92kcal 1 łyżka oliwy 10t 90kcal Po całym dniu: b-179,8(roślinne-23,8) tł-99t ww-161,7 2107kcal Dzień B- wt, czw, sob i niedzela (tyle, że bez HIIT) 1. 9.00 50g płatków owsianych 6b 3,5t 31ww 181kcal 2 jajka gotowane 60g 15b 10,8tł 167kcal 100g Sera białego chudego 20b 0t 3ww 92kcal 20g dynia 5b 2,5ww 9tł 112kcal

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1882 Data: 2008-05-18 19:28:52 Liczba szacunów: 0
  • Lekką korekta ewentualnie poradę proszę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ,2g białka/kg , 2,5 ww g/kg , 1g tłuszczy/kg wychodzi mi: Kalorie 1782 zapotrzebowanie białka 132g zapotrzebowanie ww 165g zapotrzebowanie tłuszczy 66g Plan Treningu : Pon: HIIT rano popoludniu/wieczorem basen . Wt: trening siłowy Śr: HIIT rano popoludniu/wieczorem basen . CzW: Trening siłowy Pt: HIIT rano popoludniu/wieczorem basen . Sob: 2)tren

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1062 Data: 2007-11-10 15:35:58 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, białko.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a białego chudego 20b 0t 3ww 92kcal 1 łyżka oliwy 10t 90kcal Po całym dniu: b-171,3(roślinne-26,3) tł-88,3t ww-157,5 2102kcal Dzień B- wt, czw, sob i niedzela (tyle, że bez HIIT) 1. 9.00 50g płatków owsianych 6b 3,5t 31ww 181kcal 2 jajka gotowane 60g 15b 10,8tł 167kcal 100g Sera białego chudego 20b 0t 3ww 92kcal 20g dynia 5b 2,5ww 9tł 112kcal

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1882 Data: 2008-05-19 11:34:14 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    100g Sera białego chudego 20b 0t 3ww 92kcal 1 łyżka oliwy 10t 90kcal Po całym dniu: b-171,3(roślinne-26,3) tł-88,3t ww-157,5 2102kcal Dzięn B-Wt, Cz, Sob, Nd (tyle ze bez HIIT) 1. 50g płatków owsianych 6b 3,5t 31ww 181kcal 150g udek z kurczaka 27b 9t 0ww 187kcal / panga 2h po śniadaniu HIIT tzn. ok. 9.00 przeważnie 2. 150g udek z kurczaka 2

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1272 Data: 2008-06-06 11:47:16 Liczba szacunów: 0
  • Plan redukcji do Oceny/korekty proszę :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Więc po kolei: Moja propozycja treningów Pon: HIIT rano popoludniu/wieczorem basen . Wt: trening siłowy Śr: HIIT rano popoludniu/wieczorem basen . CzW: Trening siłowy Pt: HIIT rano popoludniu/wieczorem basen . Sob: 2)trening siłowy Ndz: odpoczynek Poprawa posiłków odnośnie podwieczorka nie bardzo zrozumiałam co mam poprawić wywalić miód ??:( kolac

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3227 Data: 2007-10-29 19:54:36 Liczba szacunów: 0
  • zielona prosi o pomoc ;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sam nie jest zbyt dobry.../ // mozesz troche dodac albo jedz twaróg, na noc twaróg nawet lepszy dobrze ze nie liczysz kcal narazie, bialka sporo jedz ale nie przesadzaj , tłuszcz zdrowy tez nei obcinaj za ostro, przydał by sie tran i oliwa z oliwek, wegle to własnei te o niskim ig i powinno byc dobrze mozesz dac wiecej aerobów albo robic HIIT

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4058 Data: 2005-12-08 15:01:03 Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC EKSPERTA-TRENING,DIETA(REDUKCJA)

    Post
    Trening w domu

    Dzieki naprawde. Zobaczymy jakie beda efekty. Szczerze mówiac, ciesze sie ze wykluczyles ten HIIT bo wychodzenie o 23(tylko tak mam czas) i bieganie po mieście mnie lekko podku..ialo. Jesli chodzi o silownie to mam profesjonalny sprzet nie musze w domu robic u mnie pół bloku cwiczy(no ale prawie sami koksiarze, a to mnie nie krecilo nigdy), i mam j

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1906 Data: 2009-03-22 12:29:40 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do poprawek + HIIT

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wcześnie robię bo później jest gorąco i nie wiem czy nie będzie gorzej? Chyba że proponujesz robić wieczorem, przed ostatnim posiłkiem? Ale wtedy chyba nie bardzo po HIIT węglowodany przed snem?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1531 Data: 2011-06-21 10:57:37 Liczba szacunów: 0
  • Plan redukcji do Oceny/korekty proszę :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Więc w kwestii podsumowania : 6:00 Wstaję pije OSTROWIE WPC80 czekam troszkę i HIIT 1 śniadanie (8:00) płatki owsiane górskie zalewam wrzątkiem na 3 min odcedzam wlewam mleko 0,5 % dodaje 1 jajko ( tylko właśnie czy jedno i czy cale czy samo żółtko czy białko ) + warzywa + rodzynki miksuje i jem 2 śniadanie: (11:00) kromka chlebka razowego pełnozia

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3227 Data: 2007-10-29 23:57:06 Liczba szacunów: 0
  • problemy z treningiem

    Post
    Trening dla początkujących

    tylko przed tym snem to sie nie obzeraj weglowodanami (zadnego chleba, makaronu, kaszy itp) bo wlasnie od tego masz ta opone, tylko bialkiem ze zdrowymi tluszczami sniadanie jest mega wazne ! zeby spalic tluszcz mozesz pokombinowac z treningiem interwalowym, poszukaj tematu o HIIT a teraz szoruj do dzialu odzywanie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 733 Data: 2010-04-02 15:18:24 Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    e i bilans znowu robi sie "na zero". Jesli masz okresy krotkiego intensywnego wysilku to zwiekszasz szybkosc metabolizmu, ogolna, dobowa. W tym miejscu przeczytaj o HIIT jesli chcesz wiedziec wiecej. Natomiast wysilek dlugotrwaly a lekki (60% max tetna) powoduje tendencje do wiekszego wykorzystywania kwasow tluszczowych do pobierania ener

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-16 09:40:28 Liczba szacunów: 0
  • Zbilansowana dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Pod sporty walki może bardziej HIIT. Ale to już zależy od Twojego wytrenowania. Sam trening ok 10-15min. Nawet jak zjesz 1h przed snem to nic się nie stanie. Zmieniony przez - domer w dniu 2014-04-11 18:38:32

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-11 18:37:33 Liczba szacunów: 0
  • Opona na brzuchu- wieczny problem

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    zukasz, będzie magazynował tłuszcz w brzuchu potrzebny do przeżycia i już. Spożywaj 5 posiłków dziennie. Ćwicz brzuch 2-3 razy w tygodniu (3 ćwiczenia po 2-3 serie), do tego HIIT 1-2 razy w tyg (bieg 2km rozgrzewki, potem 15serii sprintów: 20sekund szybko/40sekund wolno, 1km schłodzenia). Wieczorem nie jedz żadnych węglowodanów, bo ci się odłożą n

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3909 Data: 2017-12-27 23:12:09 Liczba szacunów: 1
  • TEST RYWALIZACJA - HI TEC RÓB FORMĘ NA LATO - Men

    Post
    Odżywki i suplementy

    zy 4x30 minut w tygodniu - raz rano, raz w ciągu dnia, raz w nocy - jak wyjdzie. Docelowo Cardio będzie rano w okolicach 6. Powyższy plan będzie ewoluował w: -dłuższe aeroby -HIIT -zmiany treningów (obecnie nacisk na nogi i klatkę, zobaczymy jak po tylu wybiegach będą siady szły). Plan treningów siłowych zmienię w okolicach połowy testu - na co? -

    Odpowiedzi: 703 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-11 21:57:08 Liczba szacunów: 0
  • Rób Forme Na Wiosnę z Hi Tec - TEST SPONSOROWANY podsumowanie str .67

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ejszy) mają być 3x25-30min w tygodniu. I tak to będzie wychodziło, raz w DNT, raz w DT. Podobnie z porami w ciągu dnia. Powyższy plan będzie ewoluował w: w dłuższe aeroby, w HIIT, w ewentualne zmiany treningów, chociaż powinienem pociągnąć tego PHAT’a przez 3 miesiące jeszcze. FOTY Jak widać poniżej, jest bardzo, ale to bardzo tłusto. Poza tym co

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-25 20:19:52 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA - HI TEC RÓB FORMĘ NA LATO - Men

    Post
    Odżywki i suplementy

    15/12 6. Francuz - 15/12/10/8 WL wąsko - 12/10/8 Odwrotne pompki 12/12/10 Aeroby były zwiększane w zależności jak waga stała, co tydzień/dwa do 45 minut i 4 sesji Doszedł też HIIT 1x w tygodniu oraz Burpees 1x w tygodniu. W trakcie testu, prawie 2 tygodnie byłem na wyjeździe, gdzie niestety nie było siłowni. Dodatkowo miska nie była pilnowana w ogó

    Odpowiedzi: 703 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-27 19:38:55 Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    55 g tłuszczu 1396 kcal Przyjałem współczynnik aktywności 1.25 nie wiem czy to dobry wybór. Mój rozkład treningów wygląda następująco: Pon Śr Pt 45 minut biegania zakończone HIIT-em. Pon Wt Czw 90 minut BJJ Wt Czw Sob trening siłowy obwodowy. Śniadanie Ser twarogowy półtłusty 125 gram Oliwa z oliwek 26 gram ( 2 łyżki ) Oręby pszenne 15 gram B T

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-11-13 19:32:50 Liczba szacunów: 0
  • ktos pomoze, oceni, poprawi? redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Twoim zdaniu widzę że chcesz do tego wrócić, odradzam. Jeżeli ciężko Ci wstać to znaczy, że musisz chodzić wcześniej spać. A może zamiast 2godzinnych aerobów, przeszłabyś na HIIT ? Spróbowałabyś, może to Ci będzie lepiej odpowiadało. Tuńczyk z puszki może być na kolację, jak i w ciągu dnia. Na kolacje same produkty sojowe nie są wystarczające dla

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2220 Data: 2007-10-28 10:30:49 Liczba szacunów: 0
  • TEST BIG ZONE & MR.BIG 2! - podsumowanie str. 53 !!! Atleta.pl

    Post
    Odżywki i suplementy

    uskie hantla oburącz + prostowanie górnego wyciągu do przodu na bramie (tylko w 3 ostatnich seriach): 15x15kg, 12x17.5kg 8x20kg + 12x20kg 8x22.5kg + 10x25kg 6x25kg + 8x30kg + HIIT - zwiększyłem trochę intensywność: 5min rozgrzewki 8x 25sek sprint + 50sek spokojnie 5min wyciszenia http://www.atleta.pl/sfd/dni/odzywianie.png 1. 85g płatków owsianych

    Odpowiedzi: 635 Ilość wyświetleń: 17009 Data: 2012-05-30 22:47:45 Liczba szacunów: 0