SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

totalny laik

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1231

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 240
Czy moglby mi ktos wytlumaczyc o co chodzi z tymi wszystkimi treningami na mase i rzezbe? Chcialbym zaczac na silke chodzic od wrzesnia dlatego ze ogolnie jestem maly i chuuuudy wiec przydaloby sie troche wiecej dobrze zbudowanego ciala . ogolnie mam 172 cm i waze 57 kilo. troche cwiczylem w domu jakies hantle podciaganie pompki a6w abs itp. NIe wiem od czego mama zaczac jaki trening gdzie, jak jakas dieta? bez diety? ogolnie to wszytko od podstaw, bo jestem totalnie zielony, a nie chce sobie zrobic nic zlego. a no i ogolnie bez zadnych odzywek bialek itp bo mam skaze bialkowa :P. no to tyle help:P
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2038 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 31063
nikt tu za ciebie nie bedzie pracował stary, do wrzesnia masz kupe czasu, poczytaj na dobry poczatek o prawidlowym odzywianiu bo z masa musisz ruszyc, 60kg to malo... dobra dieta to podstawa (dzial: odzywianie) wspomnij o skazie. poczytaj podstawy treningowe, pierwsze miesiace to udoskonalanie techniki, trening tez sobie sam musisz ulozyc i dac do sprawdzenia. duzo czytania przed toba ale dla chcacego nic trudnego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 240