logo
zamknij zamknij

co robić?

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 664

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Waga

16

Wzrost

80

Staż treningowy

184

Obwód pasa

6miesięcy

Obwód klatki piersiowej

90

Obwód uda

94

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

56
napisał(a)
saju13013
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 146 dni Przeczytanych tematów 319
Tak jak wypisałem. Chciałbym trochę schudnąć ale też wyrobić sobie mięśnie żeby jako tako wyglądały. Mielibyście jakieś porady? Może coś brać?


Zmieniony przez - saju13013 w dniu 2017-03-28 20:12:07
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 478 Napisanych postów 6331 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 102169
Nie co brac, tylko co jeść.

Obu na raz nie zrobisz, może podrzuć fotkę i doradzimy czy redukcja czy masa
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
napisz jak wyglada trening i odzywianie obecne
napisał(a)
saju13013
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 146 dni Przeczytanych tematów 319
A
martwy 5x5
wycisk na plaskiej 5x5
przysiad przedni 5x5
wioslowanie 5x5
zolnierski 5x5
uginanie ze sztanga 5x5
dipy 5x5
B
przysiad tylny 3x8
zuraw 2x8
podciaganie 2x10
wycisk na dodatnim 3x8
facepulls 2x8
podciaganie sztangi wzdluz tulowia 2x8
wyciskanie sztangi zza głowy 2x8
uginanie z hantlai 2x8
wycisk wasko 2x8

Robie ten plan na zmiane. Ćwiczę w poniedziałki, środy, piątki. Zwykle w środy i niedziele robie interwały 4x4x100m i dodatkowo wtedy też brzuch.

Zdjęcie podeśle jak wróce do domu.


Zmieniony przez - saju13013 w dniu 2017-03-28 21:00:54
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
napisał(a)
saju13013
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 146 dni Przeczytanych tematów 319
Proszę

napisał(a)
saju13013
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 146 dni Przeczytanych tematów 319
Odżywianie to nie moja zasługa. Mam 16lat gotują mi rodzice. Czasami uda mi się ich przekonać na jakiś ryż z kurczakiem i rybę oraz staram się jeść nie za duzo, 5posilkow co 3h
napisał(a)
Jasiu22
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 491 Na forum 183 dni Przeczytanych tematów 6616
Ile posilkow robia rodzice? 1,2?
Reszte mozesz smialo przyrzadzic sobie sam badz tez np mamie powiedziec zeby dala mieska troche wiecej :D ryz czy kasze tez latwo ugotowac
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 478 Napisanych postów 6331 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 102169
Nie masz problemów z kręgosłupem? Zdjęcie takie mało korzystne ale jakbyś nabrał mięśni inaczej by to wyglądało
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4337 Napisanych postów 131190 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 630301
daj ze 2-3 fotki calej sylwetki luzem, przod, tyl, bok, bo faktycznie trudno ocenic z tej foty cokolwiek
napisał(a)
Marian 87.
Ekspert
Szacuny 219 Napisanych postów 6122 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 219829
Porozmawiaj z rodzicami co potrzebujesz i ile jak są wyrozumiali to nie będą robić problemów a jak nie to powiedz ze sam będziesz sobie robił mama powinna być zadowolona
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie podlewanie na masie jest norma

Następny temat

Ułożenie treningu

Salted caramel brownie bez pieczenia

Siedem symptomów przetrenowania

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii

Kreatyna a spadki - jak im przeciwdziałać?