SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co robic?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 627

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 75
Wiek :17
Waga :87
Wzrost :181
Staż treningowy: Dopiero chcialbym zaczac jako tako nie trenuje raczej nic ale czesto jest cos do dziwgania przy domu wiec troche ruchu mam ;]
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Pilka nozna wtedy jak jest wf no i biegi dosyc czesto biegamy po 10 kolek wokol boiska na rozgrzewke jedno kolko ma 300m kolka dzielone sa na 5 i przerwa.
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: nie mam zadnych problemow
Preferowane formy aktywności fizycznej: bieg/ jazda na rowerze
Cel/problem/opis: witam cel mam jasny zrzucic ta nadwage i wiecej jak sie da oraz popracowac nad sylwetka. Mam ciut duze piersi z brzuchem nie jest zle tzn nie wystaje mi nic ale jest duzo tluszczu na samym dole brzucha tego tez chcialbym sie pozbyc. Mam niedaleko siebie fajny lasek ;] Moglbym sobie tam raz dziennie pobiegac ale pytanie ile dziennie mialbym biegac zebym spalal tluszcz ? No i jest jeszcze jeden problem nie dysponuje zadnym sprzetem do cwiczen na silownie tez nie chodze bo nie mam za bardzo kiedy chodzic wiec planuje tez zaczac aeorbiczna 6 Weidera (robilem ja rok temu nie skonczylem calej ale efekty bylo widac) wiem ze to jest cwiczenie na mase brzucha i tak chcialbym rowniez nad tym popracowac . Pozostal jeszcze jeden problem z klatka piersiowa xD Tez chcialbym zeby troche te piersi mi sie splaszczyly i tutaj rowniez prosilbym o jakies rady co do cwiczen domowych . Cieplo sie zrobilo trzeba chodzic w koszulkach i chcialbym troche lepiej wygladac xD (wiem ze do tego trzeba czasu ale kiedys sie za to trzeba zabrac) prosze o pomoc. Co do silowni to planuje zaczac chodzic ale to dopiero we wakacje narazie nie mialbym za duzo czasu na nia .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47910
https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html oblicz zapotrzebowanie, poczytaj tematy podwieszone na temat redukcji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 75
Dobrze dziekuje a co z cwiczeniami na klatke i ta 6 weidera? ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47910
nie ma samej klaty, ćwicz całe ciało, ale zacznij od rozpisania diety. A6w sobie odpuść, szkodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 75
Ok dziekuje .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

17 lat, 2,5 miesiąca na siłowni. Pare pytań.

Następny temat

Brzuszki, spięcia vs a6w

nutloveb