logo
zamknij zamknij

Zrzucenie oponki i rzeźba przed 40 :)

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15058

0 5 0
napisał(a)
Flachus
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 361 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5205
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): Zdjęcia będą pewnie wieczorkiem
Wiek : W tym roku stuknie 38
Waga : 102
Wzrost : 195
Staż treningowy: 2 lata z przerwami
Obwód pasa: spodnie 36 - zmierzę się w domu
Obwód klaty: zmierzę wieczorem
Obwód uda: j.w
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): była siłownia 3-4 razy w tygodniu ale ostatnio ciężko z tym i ćwiczę w domu
Dostęp do siłowni / sprzętu domowej siłowni : postaram się znowu ruszyć z siłownią, a tak w domu hantle 2x3,5 kh i 2x5 kg do tego kettlebell chyba coś około 18kg
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: dobry, przez siedzącą prace przed kompem trochę problemów z odcinkiem lędzwiowych ( za małe odstępy między kręgami a praca biurowa nie pomaga..)
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia , trening w domu, jak będzie cieplej rower i bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Olimp - whey protein complex , oraz Kreatyna Olimp była jak regularnie chodziłem na siłke.
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: staram się prowadzić dziennik żywieniowy na sfd.pl . Jem do 3000 kalorii i staram się miedzy 150-200 g białka
Wrażliwość na stymulanty: ??
Możliwości finansowe: średnie
Twoje pytanie -cel/problem/opis: Chce zrzucić oponkę, tłuszcz z brzucha i ogólnie. największy problem to brzuch..reszta nie wygląda tak źle ale sami ocenicie jak wrzucę zdjęcia. Wszelka pomoc i motywacja mile widziana.

Niestety odkąd jeżdzę codzinnie z córką przed i po pracy nie mogę iść na siłownie tak jak lubiłem czyli przed 16..Z racji ilości ludzi wieczorami odechciało mi się chodzić przez czekanie na każdą ławeczkę , maszynę itp. Od około dwóch miesięcy robiłem około 5 razy w tygodniu po 100-120 pompek w seriach. Ostatnio staram się urozmaicać pomki różnymi ich odmianami. Chce dodać do tego może właśnie hantle i kettlebella.

A poniżej to co dzisiaj zjadłem albo zaraz zjem ( trochę dużo tego wyszło jakoś jak na 3 posiłki ):)






Zmieniony przez - Flachus w dniu 2016-02-22 12:22:28

Zmieniony przez - Flachus w dniu 2016-02-22 12:23:51
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1432 Napisanych postów 12494 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 98065
Podoba mi się nick Flachus - miło się mi kojarzy :)
Pompki to bardzo pożyteczne ćwiczenie.
napisał(a)
Flachus
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 361 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5205
ojan
Podoba mi się nick Flachus - miło się mi kojarzy :)
Pompki to bardzo pożyteczne ćwiczenie.


Będę wdzięczny za podpowiedzi jak najlepiej wykorzystać pompki w treningu :) Tzn ile powtórzeń , ile serii itp itd :)
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1432 Napisanych postów 12494 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 98065
Gdy nie miałem sprzętu to pompki były podstawą mojego treningu (a także podciąganie na drążku i przysiady na jednej nodze).
Pompki wykonywałem prawie do tzw. upadku czyli maksymalną ilość w serii a ilość serii zwiększałem do 12. Oczywiście najlepiej zacząć od 3 serii i z zapasem powtórzeń - zbyt ambitne wykonanie powoduje duże bóle mięśniowe na drugi dzień.

Pompki z różnym ustawieniem dłoni i szerokości ich ustawienia. Można robić pompki w staniu na rękach (przy ścianie) lub w pochyleniu tułowia przy szerokim rozkroku (działa to na barki).
napisał(a)
Flachus
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 361 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5205
Pomierzyłem i porobiłem zdjęcia :)

Obwód pasa: 107
Obwód klaty: 115
Obwód uda: 64















napisał(a)
Flachus
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 361 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5205
Pierwszy dzień ćwiczeń za mną . Treningiem ciężko to nazwać bo coś ręce a szczególnie tricepsy odmówiły dzisiaj posłuszeństwa.

3 serie pompek 20-10-10 (więcej ręce nie dały coś rady)
2 serie pompek na ramiona 10-10
Na koniec 10 minut biegu w miejscu.

Jutro mam nadzieję będzie lepiej bo ostatnio 120 pompek robiłem i ręce dawały radę a dzisiaj 40 i koniec.. Teraz kolacja i odpoczynek.



Zmieniony przez - Flachus w dniu 2016-02-22 19:58:40

Ma ktoś może jakiś link do ćwiczeń z kettlebellem czy jak to się pisze? Chce zacząć tym ćwiczyć bo mam w domu taką kule po ojcu jeszcze.

Zmieniony przez - Flachus w dniu 2016-02-22 20:10:51
napisał(a)
Ronin78
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 416 Napisanych postów 5598 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 36021
Oj, nóg to tam nie ma, duuużo przysiadów przed Tobą

PB:
IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / III PKO Bieg Niepodległości 11.11.2015, 10km 48min:48s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1432 Napisanych postów 12494 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 98065
"2 serie pompek na ramiona 10-10 "

Co to jest?
U mnie wszystkie pompki są na ramiona

Rób przerwy 2min. między seriami to więcej pompek zrobisz (w pozostałych ćwiczeniach podobnie).
napisał(a)
Flachus
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 361 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5205
Ronin78
Oj, nóg to tam nie ma, duuużo przysiadów przed Tobą


Niestety z tym był zawsze problem :)
napisał(a)
Flachus
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 361 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5205
ojan
"2 serie pompek na ramiona 10-10 "

Co to jest?
U mnie wszystkie pompki są na ramiona

Rób przerwy 2min. między seriami to więcej pompek zrobisz (w pozostałych ćwiczeniach podobnie).


Chyba dłuższe przerwy rzeczywiście będzie trzeba robić.
napisał(a)
Flachus
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 361 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5205
Kolejny dzień przede mną :). Udało się położyć wcześniej i przespać 8 godzin. Pobudka o 6 , śniadanko i do roboty.






Zmieniony przez - Flachus w dniu 2016-02-23 07:56:37

Zastanawiam się nad treningiem 100 pompek skoro i tak od jakiegoś czasu ćwiczę właśnie pompki. Czy w dni kiedy przerwa jest w tym treningu można dorzucić siłownie czy musi być przerwa żeby trening miał sens?
Myślę o tym : http://www.100pompek.pl/


Zmieniony przez - Flachus w dniu 2016-02-23 08:53:10
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

masa miesniowa

Następny temat

odblok

Tamilewska i Dmochewicz przegapiły zawody!

Sałatka z krewetkami

Jak wybrać dobre parówki?

Fałszywe ciężary i rekordy siłowe – po co ludzie to robią?

Pompki kobiet

Karol Małecki wyciska 80 kg hantle!!!

Plan treningowy dla początkujących kobiet

Ziemniaki a odchudzanie