SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dolnych partii mięśni brzucha

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5675

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36
Witam,
na wstępie chcę powiedzieć, że nie jest osobą początkującą, ale do osób zaawansowanych też się nie zaliczam. Ćwiczę od paru lat z różną intensywność, ale na nadmiar tkanki tłuszczowej nie narzekam. Chodzi o to, że ewidentnie widzę, iż rozwijają się u mnie głównie górne partię mięśni brzucha. Chciałbym uzyskać taki efekt jak na załączonym obrazku.
Wykonywałem już różne treningi. Może możecie mi coś polecić, co będzie nastawione głównie na ten odcinek, który widać na obrazku?

Dzięki za pomoc i pozdrawiam!




Zmieniony przez - hiras w dniu 2014-01-19 22:03:14
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 1958 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 17458
Ja polecam osobiście, każdemu będę to polecać, bo to na mnie zadziałało i paru znajomych.
Bierzesz rączkę z wyciągu górnego, przykładasz sobie do czoła, ciężar ma być mały, bo nie chcesz poszerzyć talii tylko zrobić skosy. Więc stajesz lekko skosem do wyciągu i skręcasz się do danego skosu ciała, nie wiem jak to wytłumaczyć, ale masz wyczuć to, że pracuje dany mięsień. Robisz 3x20 na stronę i będzie efekt.
Jeszcze ludzie ćwiczą, że trzymają sztangielkę w ręku i opuszczasz w dół i się prostujesz z hantlem, ale to PONOĆ poszerza talię.
Spróbuj sam, efekt i prace ocenisz tylko i wyłącznie Ty.
Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert