logo
zamknij zamknij

Total Crunch z mango co sądzicie o tym urządzeniu ?

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 157619

5 5 5
napisał(a)
Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
nateusz2
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 45 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1173
czy życzewiscie mozna na tym wycwiczyc wszystkie mięsnie bo co do klatki i barków to mi się nie wydaje pozostałe grupy miesni napewno
38
napisał(a)
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 11357 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 85938
Wszelkie cudowne urządzenia sprzedawane w internecie są zwykłym nabijaniem ludzi w butelkę. Dlaczego? Gdyż niemożliwe jest zbudowanie, wymodelowanie i poprawienie sylwetki wykonując tylko jeden ruch. Gdyby to było możliwe, nikt nie chodziłby na siłownię. Wszyscy kulturyści używali by jednego, wspaniałego urządzenia – „wszystko w jednym”. Jak coś się nadaje do wszystkiego, to jest do niczego! Przede wszystkim opisy urządzenia Total Crunch obiecują złote góry – w perfidny sposób bazując na ludzkiej naiwności. Czy ktoś kiedyś obiecywał ci może, iż zyskasz nagle rozbudowane mięśnie ramion i pleców, wykonując ćwiczenie będące hybrydą przysiadów i przyciągania linki do klatki piersiowej? Ani jeden ruch w takim przypadku nie będzie wykonany dobrze. Powiem więcej – biceps, triceps – wymagają dziesiątek godzin pracy typowo izolowanej – np. poprzez uginania i prostowania ramion z linką wyciągu, z hantlami czy ze sztangą. Tylko garstka szczęściarzy genetycznych uzyska efekty stosując ćwiczenia wielostawowe i pośrednio stymulując mniejsze partie mięśniowe. Nawet najlepsze ćwiczenia wielostawowe – takie jak przysiady nie wystarczą do zbudowania mięśni tylnej części ud, co wykazano w wielu badaniach naukowych. Do harmonijnej sylwetki potrzeba ćwiczeń na plecy takich jak martwy ciąg (grubość mięśni grzbietu), wiosłowanie czy podciąganie na drążku. Używając Total Crunch nie robisz niczego przypominającego podciąganie na drążku.

Kolejna kwestia – urządzenie Total Crunch w żadnym wypadku nie pozwala na progresję ciężarów. Jest to bardzo poważna wada. Nawet najlepsze ćwiczenia siłowe bez progresji obciążeń przynoszą znikome rezultaty. Ciało bardzo szybko adaptuje się do podobnego rodzaju pracy. Powiem więcej, taki trening jest szkodliwy dla twojej sylwetki! Dlaczego? Imitujesz ćwiczeniami siłowymi trening wytrzymałościowy (aerobowy). Zmuszasz mięśnie przeznaczone do krótkich, szybkich zrywów i pracy w zakresie 6-8 powtórzeń (szybkie, białe, beztlenowe) do pracy długotrwałej (typowej dla włókien powolnych, czerwonych, wytrzymałościowych) W efekcie uzyskujesz spadek siły, mocy i masy mięśniowej – włókna mięśniowe zmieniają swoją charakterystykę (szczególnie w kierunku: IIX do IIA). Zawodnik predysponowany do budowy siły i masy mięśniowej ma specyficzny rozkład włókien szybkich, wolnych i mieszanych w każdym mięśniu.

Wyróżniamy:

• włókna wolne (ST = slow twitch oxidative), typ I, kolor: czerwony. Tlenowe (praca wytrzymałościowa, długotrwała). Jednostka ruchowa S.
• włókna szybkie, siłowo-szybkościowe, typ II, kolor biały lub biało-czerwony (FT = fast twitch); dzielimy na FTa i FTb.

Z kolei włókna szybkie dzielimy na na 2 rodzaje FTa, FTb:

• włókna szybkie typu FTa – beztlenowe (inna nazwa FG lub IIx). Jednostka ruchowa FF. Posiadają 10 krotnie większą moc niż włókna typu I!
• włókna szybkie FTb – pośrednie włókna szybkie – tlenowo-beztlenowe (o przewadze metabolizmu tlenowego); (inna nazwa IIa, FOG). Jednostka ruchowa FR.

Np. sprinterzy posiadają w mięśniu łydki 76% włókien szybkich, a tylko 24% włókien wolnych. U długodystansowców jest odwrotnie: 79% włókien wolnych, a tylko 21% szybkich (źródło: „Współczesny trening siły mięśniowej” wyd II, Katowice 2010).

„Natomiast wielu autorów uznaje, że głębokie zmiany cech włókien szybko kurczących się, wraz ze znaczną zmianą typu występującej w nich miozyny, pozwalają na określenie tych zmian jako transformacji włókien mięśniowych szybkich. Transformacja ta przebiega przede wszystkim w kierunku zmiany włókna IIX do IIA i odwrotnie. Trening wytrzymałościowy (patrz poniżej) powoduje wzrost liczby włókien mięśniowych typu IIA kosztem
zmniejszenia liczby włókien typu IIX” (źródło: J. Górski „Fizjologiczne podstawy wysiłku fizycznego”).

Podsumowując:
• urządzenie total crunch nie da ci wymarzonej sylwetki,
• żadne, pojedyncze ćwiczenie nie wystarczy do zbudowania ciała,
• uzyskanie sylwetki jaką prezentują modele w reklamie total crunch wymaga lat pracy, na siłowni, aerobów, diety i wielu wyrzeczeń, nie daj się nabrać,

Zamiast liczyć na cudowne efekty, kup raczej sztangę i hantle. 100 x lepszym wyborem od „total crunch” z mango jest system TRX, sztangi, hantle, drążek rozporowy, kettebells czy worek z piaskiem. Dla osób które chcą zacząć cokolwiek robić w domu – rozwiązaniem może być drążek rozporowy, ekspander http://www.sfd.pl/sklep/Power_System_EXPANDER_SET-opis26854.html oraz hantle. Uzyskanie dobrej sylwetki oznacza lata ciężkiej pracy i to stanowi odpowiedź na pytanie, czemu większość mężczyzn chodzących na siłownię wcale dobrze nie wygląda. W walce o dobrą sylwetkę możesz pokusić się o skorzystanie z odpowiedniej suplementacji sportowej, pamiętając iż większość pracy nad poprawą ciała wykonujesz w kuchni.


Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4012 Napisanych postów 90287 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 499585
Nic nie warte jak i inne produkty od mango, nic bez wysiłku nie ma, cwicząc 5 minut dziennie po 3 miesiacach nie zbudujesz super sylwetki nie zrobisz kaloryfera, już wolałbym w trxa się zaopatrzyć http://www.sfd.pl/sklep/Trx_TRX_Professional-opis28276.html 
35

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
nateusz2
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 45 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1173
mi chodzi raczej o to czy cwiczac 40 minut 3 razy w tygodniu czy mozna tak samo wycwiczyc mięsnie jak ciezarami bo przecież to uzadzenie wykonuje cwiczenia siłowe a takie rozbudowuja mięsnie .patrzącna to jak cwicza na tym w filmie prezentacyjny łatwo stwierdzic ze wycwiczy na tym z górnych parti miesni plecy, triceps i biceps jednak niepotrafie stwierdziec czy da rady na tym wycwiczyc klatke piersiową i barki , klate może i tak ale barki wątpie dlatego zadałem to pytanie może ktos wie ?
36
napisał(a)
nateusz2
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 45 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1173
w tej maszyne wydaje mi się że trzeba przyciagac ciało a cwiczwenia na klate wymagaja odpychania
33
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4012 Napisanych postów 90287 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 499585
ju lepiej trening domatora sobie zrobić, zakupić drązek za 50 zł i starczy.
39

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10588 Napisanych postów 41662 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Mango to pic na wodę , nawet ich siedziba jest malutka .
34
napisał(a)
mano-a
Ekspert
Szacuny 325 Napisanych postów 594 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6748
Witam,
Podłączam się pod temat i chciałem zapytać czy ktoś z was testował to urządzenie, teoretycznie ćwiczy się tam całą masą swojego ciała więc powinno to dać efekty.

Proszę o opinie osób które widziały to na żywo i testowały a nie opinie na temat samej reklamy lub tego czym można to zastąpić !!!

Zależy mi na recenzji samego sprzętu, dzięki.


Zmieniony przez - mano-a w dniu 2013-12-25 15:25:35
322

Mess with the best...die like the rest
Free your mind, Linux forever
www.FückMicrosoft.com

napisał(a)
rudasia23
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 47
Pobijam temat - też bym chciała kupić... ale boje się że to nic nie warte...
10
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4012 Napisanych postów 90287 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 499585
rudasia23
Pobijam temat - też bym chciała kupić... ale boje się że to nic nie warte...


No i masz rację, bez wysiłku nie ma efektów, przez 5-10 min dziennie nie zrobisz efektów jak na filmie go reklamującym.
16

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
czarnaklafta135
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 2 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6
Kupiłam totala niedawno. Dopiero w niedzielę go złożyłam i oczywiście pierwszy trening. Po około 15 minutach zlapalam zadyszkę. Zaznaczam, że nie cwiczykam nigdy wcześniej na innym sorzecie, więc porównania nie mam. nie chcę rzeźbić ciała tylko schudnąć i je ładnie wymodelować i mam nadzieję że mi się uda
52
napisał(a)
spokooo
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1 Na forum 349 dni Przeczytanych tematów 5
zęby na tym cwiczyć to musisz mieć dęte a nie bzdury piszecie zacznij się dobrze od zwywiać ro zobaczymy
11
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co kupic!

Następny temat

Trening na paluchy u dłoni

Mężczyzna dba o zdrowie

Akceptacja, czyli to, czego nam brakuje

Niepokojąca zmiana na udzie Anity Szymczak

Liść Damiana - skuteczny booster testosteronu

Jajka z chorizo, czerwoną fasolą i papryką

Dlaczego kobiety ciągle narzekają na swoje ciała?

Zupa krem z pieczonej papryki i batatów

Trening na czczo?