SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Skinnyfat - dieta i trening?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2390

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 127 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2064
Czesc wszystkim. Po pierwsze wyjaśnie termin z tematu który nie wszystkim może być znajomy. 'Skinnyfat' oznacza typ budowy tudzież masa ciała która prezentuje sie u osób które z natury są chude (ektomorficy), ale których ciało pokrywa stosunkowo dużo tłuszczu. Ogólnie rzecz mówiąc wygląda to (szczegolnie w moim przypadku..) dość komicznie :/ Mam wzrost 182cm i waże niespełna 70kg, a mam widoczny tłuszcz na brzuchu i szczególnie - uwaga - na dupie.. jak mam włożoną jakąś bluze to tego nie widać, ale jak jestem w spodniach lub nago to po prostu widać że mam odstającą, dużą dupe -.- (nie proście o fotki :P). Mam tak od.. hm.. wielu lat, wydaje mi sie że to od małej ilości ruchu połączonej z całodziennym siedzeniem przy komputerze, i taki efekt mam teraz (patrząc jednak na fotki za młodu, gdy miałem ok. 10lat, to miałem raczej proporcjonalne ciało..)

Problem leży w tym że nie mam pojecia co robić. Dieta na mase spowoduje przybycie jeszcze wiekszej ilosci tluszczu, na redukcje zamienie sie w szkieleta, a trening - jak bede ćwiczył pośladki i dolne partie ciała (uda też mam większe niż inni swoją drogą) to obawiam się że jeszcze bardziej sie powiększą.. i jestem w kropce, nie wiem co robić.

Od 1,5tygodnia biegam (ok, w zeszłym tygodniu tylko przez 3 dni, jakoś tak wyszło :P ale od tego tygodnia systematycznie) po 15minut. Mam też książkę o bieganiu, jeszcze jej nie czytałem, ale będę miał dzięki niej jakiś program.

To co powiecie? Co mam robić? Proszę o poważne odpowiedzi doświadczonych osób. Mam troche wiedzy nt treningu, czytałem dużo artów (dietowałem już w 2008) na SFD, ale nie tylko, i wiem że opinie na niektóre tematy drastycznie sie różnią, ostatnio nawet spotkałem sie z opinia ze nie powinno sie w ogole jeść białek zwierzecych ponieważ powodują wzrost kwasowości w organiźmie, i że w ogole jest to zbyteczne bo takie zwierzeta jak np goryle W OGOLE nie jedza białek zwierzecych a sa najsilniejszymi zwierzetami ze wszystkich etc.. (wiem że to nie ma sie w 100% do ludzi, ale jednak)..

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: ~70

Wzrost: 182

Cel treningowy: Sylwetka

Staż treningowy na siłowni: 0

Uprawiane inne sporty: Aeroby (biegi) od 1,5tyg

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Mam ale nie moge skorzystać.. brak kasy (we Włoszech, czyli tu gdzie mieszkam, siłownia kosztuje 50euro miesiecznie)

Dieta: Jeszcze niedawno wegetarianizm, ostatnio staram sie po prostu jeść zdrowo, bez liczenia każdej kalorii.

Przeciwskaznania medyczne: ---

Zażywane suplementy: Tak jak siłownia, czyli brak kasy. Może kiedyś.

Jest jeszcze coś - przez miesiąc ćwiczyłem treningiem O.Lafaya (w domu, bez sprzętu, mam tylko drążek), ale jakoś przestałem, może teraz bym do niego wrócił ale nie chce żeby to się kłóciło z aerobami (autor tej książki zaleca żeby początkujący którzy ćwiczą normalnym programem na rozwój mięśni/sylwetki ćwiczyli na wytrzymałość max 1 raz w tygodniu, a jak są chudzi - tak jak ja - to najlepiej w ogóle nie, przynajmniej przez pierwsze 2-3miesiace [ten trening jest dość wyczerpujący]).

Zmieniony przez - Shiv3r w dniu 2009-12-30 20:13:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1938 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12032
sprawa kolego jest prosta szukasz planu typu fbw i go tu wklejasz
jeśli chodzi o dietę to 10 wskazówek w dziale odżywianie wystarczą na razie

nie odbijam sogów od 6 lutego 2010 roku, na mojego soga musisz sobie zapracować

programista prodiży od 5 lipca 2010 roku

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 127 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2064
Szukam planu typu fbw? Nie mam dostępu do siłowni, pisałem przecież.
Czytałem większość artykułów nt odżywania, nie tylko te podstawowe.. potrzebuje rady nt wyboru, czy ty w ogole czytałes mój post..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1168 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6461
Pierwsze 50 euro we Wloszech to smieszne pieniadze w polsce za dobra silownie placisz przeszlo 100zl Czyli polowe mniej, z tym ze tu sie zarabia 4-5 razy mniej. To pierwsze...

Drugie jesli nie masz dostepu to nie ten dzial, Twoj problem raczej bym probowal rozwiazac w Trenig w domowych warunkach...

Tam Ci uloza plan, z ktorym cos bujniesz - jesli chodzi o ruch potrzebny do przyspieszenia metabolizmu i splaniu tego dziwnie ukladajacego sie tluszczu... drugie dieta... dzial odzywianie tylko w sumie - Ty anie nie chcesz redukowac, ani robic masy, chesz pozbyc sie dysproporcji, czyli pewnie tluszcze bedzie trzeba kopnac- chociaz w moim przekonaniu dobry trening + aeroby powinny w duzym stopniu pomoc.

Najwazniejsze...

Szkoda, ze nie dajesz zdjecia, bo w rzeczywistosci bardzo czesto jest tak, ze ludzie ktorzy krzycza ze cos jest nie tak w rzeczywistosci maja wszystko ok. Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1938 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12032
przepraszam jak się odp. na kilka tematów na raz to tak jest

jeśli chodzi ci o utrzymanie ogólnej kondycji i wytrzymałości spróbuj tabatę, jeśli o problemy z dvpą to myślę że wystarczą przysiady i wykroki z obciążeniem (na początek bez obciążenia potem plecak z np butelkami wody)

kiedyś miałem skany z tej książki której autorem był Lafay jest tam kilka dobrych ćwiczeń, (np. dipsy czyli pompki na poręczach)ale w tym celu radziłbym bardziej zajrzeć trening w domowych warunkach,

jeśli chodzi o odżywianie to ważne aby było dużo białka i odpowiednia ilość kcal,

nie odbijam sogów od 6 lutego 2010 roku, na mojego soga musisz sobie zapracować

programista prodiży od 5 lipca 2010 roku

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 127 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2064
@Rbk
Dla Ciebie to może śmieszne pieniądze. Wątpię że kiedykolwiek mieszkałeś za granicą, więc daruj sobie takie komentarze. Za żywność, w przeliczeniu, płaci sie 3-5x więcej.. (choćby)

Co do treningu, to napisałem tutaj, bo przede wszystkim chciałem opinii nt co powinienem teraz robić, jaki trening, dieta na mase czy na redukcje, jako że powiedziałbym mój problem jest stosunkowo nietypowy.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1622 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11751
Za żywność, w przeliczeniu, płaci sie 3-5x więcej.. (choćby)
Po co przeliczasz, skoro w Polsce zarabiasz śmieszne pieniądze a za granicą za lekką pracę zarabiasz dużo więcej? To nie ma sensu.
Daj zdjęcie bo przy takiej wadze nie powinieneś mieć dużo tłuszczu który trzeba redukować.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1168 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6461
Dostales co do treningu...

P.s czyli rozumiem jak Ci tam tak zle (szczegolnie we Wloszech) to wracasz? Moze teraz nie mozesz jeszcze, ale mysle, ze mozemy Cie nidlugo przywitac na lotnisku? Dalej uwazam smieszne pieniadze.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 127 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2064
Czemu offtopujecie =[ Przestańcie myśleć tak stereotypowo.. co z tego że zarabia sie 'duzo wiecej' (czyli za prostą prace jak sprzątanie, zajmowanie sie dziećmi, praca w restauracji) dostaje sie 500-800 euro, skoro wynajem mieszkania kosztuje OD 250 (w małych mieścinach, tam gdzie zarabia sie wiecej placi sie tez wiecej za mieszkanie, to oczywiste.. jedzenie kosztuje 4-5x drożej, dopiero sprzet elektroniczny/agd etc w przeliczeniu kosztuje tyle samo [a nie mniej..]). I przy takich zarobkach 50 euro to dużo. Wiec przestańcie sie wypowiadać jak nie macie pojęcia. I ja tu mieszkam na stale, nie przyjechalem po kase i do Polski (od ponad 4lat..). Koniec tematu ok? Niech ktoś mi w końcu pomoże z wyborem treningu i diety.

Co do zdjęcia, to możecie sobie pomarzyć o zdjęciu mojej dupy. Opis musi Wam wystarczyć.

Zmieniony przez - Shiv3r w dniu 2009-12-31 15:18:25
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 282
widze dosc stary tema, ale ja mam chyba podobny problem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 282
widze temacik dosc stary ale mam chyba podobny problem (sporo tluszczy na brzuchu i odstajaca dupa)
cwicze aktualnie lafayem (domowe warunki) na razie bez zadnej diety, myslicie, ze to cos da?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW do wglądu

Następny temat

Kolejny nudny temat czyli trening na mase.

Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness! Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Ernestine Shepherd- najstarsza kulturystka na świecie! Ernestine Shepherd- najstarsza kulturystka na świecie!