SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Porady dla młodzika

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 409

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 505
Witam,

nie chcę się ponownie przedstawiać ponieważ robiłem to już bodajże dwa razy, próbowałem swoich sił z treningami ale jakoś nie wyszło, lecz aktualnie zakupiłem sprzęt i ćwiczę reguralnie. Czytałem bardzo dużo artykułów na temat ćwiczeń diet itd... Wszystko to sobie jakoś ułożyłem tylko chciałem dopytać i dopełnić formalności z góry dziękuję :

* Ćwiczenie 3x w tygodniu dobry wybór ?
* połączenie (klatka+triceps) (barki+biceps) (nogi+plecy) pon/sr/pt brzuch osobno dwa razy w tygodniu dobry wybór ?
* 3 ćwiczenia 3 serie na każdą partie mieśniową ?

Pozdrawiam !

Cenna jest dla mnie każda wypowiedź, dlatego proszę o każdą potrzebną informacje !

Wiek:16
Waga:65
Wzrost:170
Aktywność fizyczna: j.w
Dieta: 10 wskazówek dobrego żywienia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110
Dopełnij więc formalności i wypełnij do końca ankietę jeśli zależy Ci na rzetelnej odpowiedzi z naszej strony http://www.sfd.pl/Regulamin_i_ANKIETA_dzialu_Junior_SFD_-t816238.html

10 wskazówek żywieniowych nie wystarczy.
Trening -> http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 505
Wiek : 16
Waga : 65
Wzrost : 172
Staż treningowy: tydzień
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 3x w tygodniu trening + WF w szkole 4h
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: trening siłowy
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwosci finansowe:
Cel/problem/opis: przede wszystkim zmiana tkanki tłuszowej na tkanke mieśniową, problemów brak, opis j.w
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27070 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 77644
1. tak
2. beznadziejne
3. każda partia mięśniowa potrzebuje innej ilości serii, ze względu na jej wielkość

Jeśli chcesz ćwiczyć 3x w tygodniu to albo PUSH/PULL/LEGS albo FBW

http://www.sfd.pl/[art]_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html

nie znalazłem nigdzie tematu do PPL, ale to jest taki rodzaj splitu, gdzie ćwiczysz:
trening 1. klatka + przód barków + triceps
trening 2. plecy + bok barków + tył barków + biceps
trening 3. nogi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 505
Co do odpowiedzi 3 : Widzialem twój art. odnośnie powtórzeń lecz nie stosuje wszystkich tych ćwiczeń które są opisane więc jak już wszystko ogarne wrzuce plan do oceny więc wtedy jakbyś się udzielił byłoby miło i czy wliczać do tego rozgrzewkę, czy lepiej jak rozgrzewka będzie robiona na "sucho" czyli bez ciężarów tylko ćw. typu krążenia ramion, głowy itp.


A jakbym zrobił coś takiego :

Pon: Klatka + Triceps
Środa: Plecy + Biceps
Piątek: Barki + Nogi

po prostu jakoś bardziej by mi ten układ pasował

z góry dzięki za pomoc


Zmieniony przez - Oxemen w dniu 2015-04-02 17:20:01

Zmieniony przez - Oxemen w dniu 2015-04-02 17:24:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27070 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 77644
barki po nogach? albo nogi po barkach? powodzenia, to na pewno będzie trening, w którym skupisz się prawidłowo na wszystkich ćwiczeniach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 505
Więc zacznijmy od nowa sprawdź to :

Poniedziałek: Klatka - 3 ćwiczenia, przód barków - ? ile ćwiczeń, triceps 3 ćwiczenia
Środa: plecy - 3 ćwiczenia, bok barków ile ćw. ?, tył barków ile ćw ?, biceps 3 ćwiczenia
Piątek: Nogi 3 ćwiczenia


Zmieniony przez - Oxemen w dniu 2015-04-02 21:18:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 614 Napisanych postów 36399 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 297096
Klatka 3 ćwiczenia, przód barków 1 ćwiczenie, na triceps 2 ćwiczenia

Plecy 4 ćwiczenia, bok barków 1, tył 1, biceps 2 ćwiczenia

Nogi 3 ćwiczenia na czwórki, 2-3 na dwójki, 1-2 na łydki

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem Treningowy - brak efektów.

Następny temat

Pierwsze suplementy na redukcji