SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Porady dla młodzika

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 361

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 505
Witam,

nie chcę się ponownie przedstawiać ponieważ robiłem to już bodajże dwa razy, próbowałem swoich sił z treningami ale jakoś nie wyszło, lecz aktualnie zakupiłem sprzęt i ćwiczę reguralnie. Czytałem bardzo dużo artykułów na temat ćwiczeń diet itd... Wszystko to sobie jakoś ułożyłem tylko chciałem dopytać i dopełnić formalności z góry dziękuję :

* Ćwiczenie 3x w tygodniu dobry wybór ?
* połączenie (klatka+triceps) (barki+biceps) (nogi+plecy) pon/sr/pt brzuch osobno dwa razy w tygodniu dobry wybór ?
* 3 ćwiczenia 3 serie na każdą partie mieśniową ?

Pozdrawiam !

Cenna jest dla mnie każda wypowiedź, dlatego proszę o każdą potrzebną informacje !

Wiek:16
Waga:65
Wzrost:170
Aktywność fizyczna: j.w
Dieta: 10 wskazówek dobrego żywienia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110
Dopełnij więc formalności i wypełnij do końca ankietę jeśli zależy Ci na rzetelnej odpowiedzi z naszej strony http://www.sfd.pl/Regulamin_i_ANKIETA_dzialu_Junior_SFD_-t816238.html

10 wskazówek żywieniowych nie wystarczy.
Trening -> http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 505
Wiek : 16
Waga : 65
Wzrost : 172
Staż treningowy: tydzień
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 3x w tygodniu trening + WF w szkole 4h
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: trening siłowy
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwosci finansowe:
Cel/problem/opis: przede wszystkim zmiana tkanki tłuszowej na tkanke mieśniową, problemów brak, opis j.w
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 238 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75958
1. tak
2. beznadziejne
3. każda partia mięśniowa potrzebuje innej ilości serii, ze względu na jej wielkość

Jeśli chcesz ćwiczyć 3x w tygodniu to albo PUSH/PULL/LEGS albo FBW

http://www.sfd.pl/[art]_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html

nie znalazłem nigdzie tematu do PPL, ale to jest taki rodzaj splitu, gdzie ćwiczysz:
trening 1. klatka + przód barków + triceps
trening 2. plecy + bok barków + tył barków + biceps
trening 3. nogi
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 505
Co do odpowiedzi 3 : Widzialem twój art. odnośnie powtórzeń lecz nie stosuje wszystkich tych ćwiczeń które są opisane więc jak już wszystko ogarne wrzuce plan do oceny więc wtedy jakbyś się udzielił byłoby miło i czy wliczać do tego rozgrzewkę, czy lepiej jak rozgrzewka będzie robiona na "sucho" czyli bez ciężarów tylko ćw. typu krążenia ramion, głowy itp.


A jakbym zrobił coś takiego :

Pon: Klatka + Triceps
Środa: Plecy + Biceps
Piątek: Barki + Nogi

po prostu jakoś bardziej by mi ten układ pasował

z góry dzięki za pomoc


Zmieniony przez - Oxemen w dniu 2015-04-02 17:20:01

Zmieniony przez - Oxemen w dniu 2015-04-02 17:24:48
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 238 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75958
barki po nogach? albo nogi po barkach? powodzenia, to na pewno będzie trening, w którym skupisz się prawidłowo na wszystkich ćwiczeniach
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 505
Więc zacznijmy od nowa sprawdź to :

Poniedziałek: Klatka - 3 ćwiczenia, przód barków - ? ile ćwiczeń, triceps 3 ćwiczenia
Środa: plecy - 3 ćwiczenia, bok barków ile ćw. ?, tył barków ile ćw ?, biceps 3 ćwiczenia
Piątek: Nogi 3 ćwiczenia


Zmieniony przez - Oxemen w dniu 2015-04-02 21:18:04
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36393 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296881
Klatka 3 ćwiczenia, przód barków 1 ćwiczenie, na triceps 2 ćwiczenia

Plecy 4 ćwiczenia, bok barków 1, tył 1, biceps 2 ćwiczenia

Nogi 3 ćwiczenia na czwórki, 2-3 na dwójki, 1-2 na łydki

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem Treningowy - brak efektów.

Następny temat

Pierwsze suplementy na redukcji

Cztery główne hormony regulujące masę ciała Cztery główne hormony regulujące masę ciała Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych! Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych! TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz Dieta na depresję? Dieta na depresję? Najdroższe siłownie na świecie Najdroższe siłownie na świecie Martyna Stępień - ocena sylwetki Martyna Stępień - ocena sylwetki 10 najlepszych ćwiczeń wg starej szkoły 10 najlepszych ćwiczeń wg starej szkoły