SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsza Odżywka!!!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1472

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 953
Witam !
Mam pytanie dla użytkowników tego forum , a mianowicie zastanawiam sie nad braniem kreatyny.
Ćwiczę intensywnie od 3 miesięcy i chciałbym rozpocząć jakiś cykl kreatynowy pod koniec lipca.Jaka kreatynę najlepiej stosować?.słyszałem ze najlepiej w proszku,i czy tylko wystarczy kreatyna czy warto coś dokupić?? Chciałbym aby cykl ten trwał 30-40 dni.Jeszcze jedno pytanie , co mógłbym osiągnąć po tym cyklu? I czy mięśnie wyrobione przez czas cyklu wraz z jego końcem nie zaczną maleć?.. Liczę na fachowe porady z góry DZIĘKI!!POZDRAWIAM
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 953
Jak by to było ważne.
Lat:16
Waga:62kg
Wzrost:176cm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 330 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3741
Na kreatyne poczekaj jeszcze co najmniej 3 miesiace, uluz sobie przez ten czas dietke. Kreatyna to tylko "wspomagacz" ale same miesnie od niej nie rosna.

PZDR
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 314 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5431
Jak by to było ważne.
...




Tylko i wyłącznie żarcie, trening i regeneracja. DO tego może białko/gainer do uzupełnienia braków w diecie. pzdr

Zmieniony przez - evan_tom w dniu 2008-06-08 17:02:00

Zmieniony przez - evan_tom w dniu 2008-06-08 17:02:53

"Tak, to siniaki zdobyte w bójce."