SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Piękna dziwczyna ;-)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3852

...
napisał(a)
Temat przeniesiony przez Michail z działu Dla zupełnie "zielonych". Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 177
Moi Drodzy i Moje Drogie!!!

Liczę na Waszą pomoc bo jestem całkowicie zielona.
Mam 24 lata, 161 cm wzroztu, ważę 55 kg i wcale mi się to nie podoba ;-(
Idzie o to że prowadzę bardzo osiadły tryb życia 8-9 godzin w pracy przed komputerem. Potem przychodzę do domu wykończona i jedyne na co mam ochotę to telewizorek i koniec. Co tydzień rozładowuję stresy jakimś piwkiem w piątek czy sobotę, czasem trafią sie jakieś tańce i jest to jedyny ruch który uprawiam. Możecie sobie zatem wyobrazić jak wyglądam ... ;-(
Mam już dość zarówno tego trybu życia (jestem ciągle zmęczona, niedojadam albo sie przejadam, nie mogą dobiec do tramwaju więc juz nawet nie próbuję) jak i swojej figury, która mi sie zupełnie nie podoba. Przez ostatnie miesiące doprowadziłam swoje ciało do takiego stanu, ze moje wielkie lustro w pokoju mnie zwyczajnie frustruje. Chciałabym odzyskać minimum sprawności, mieć lepszy nastrój i chodzić w ubraniach które stały się zaciasnek, generalnie być piękna kobietą jaką jeszcze do niedawna byłam. Uważam że w moim wieku jest zdecydowanie za wcześnie na hodowanie brzuszka, zwłaszcza ze kobietom on raczej nie dodaje urody
Pomyślałam więc że może warto zapisać się na fitness i właśnie tutaj proszę Was gorąco o radę.

Jakie ćwiczenia? Jest tyle odmian że właściwie nie wiem które byłyby dla mnie najlepsze. Szczególną uwagę chciałabym zwrócić na uda, pupę, talię. Żeby tak nogi były znowu szczupłe i zniknęła oponka wokół talii. Trochę tłuszczu uzbierało się także w dolnej części pleców (skąd?).

Ile razy w tygodniu powinnam ćwiczyć? Pamiętajcie że jestem zupełnie zasiedziała i nieruchawa, ale też z drugiej strony jestem gotowa zrobić wiele dla siebie samej.

Czy wybierać treningi rano przed pracą czy wieczorem przed snem? Która strategia jest lepsza?

Kiedy pojawią się pierwsze pozytywne efekty w postaci lepszego nastroju i zanikania tłuszczyku?

Czy podczas ćwiczeń fitness można jakoś wpłynąć na budowanie się mięśni?

Jak sobie pomóc dietą żeby szybciej osiągnąć swoją dawną sylwetkę?

Jest jeszcze coś... Trochę się boję tego pierwszego spotkania. Większość ćwiczących dziewczyn wyglada świetnie i boję się że będą na mnie krzywo patrzeć bo nie dość że wyglądm inaczej to jeszcze nie znam układów i pewnie na początku będzie to głupio wyglądać.
Bardzo Was prosze o jakieś porady bo nie mam kogo zapytać.
Pozdrawiam serdzecznie.




.............................

.............................

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1335 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8969
tu masz link do zrobienia sobie dietki http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=89657 .
A tak poza tym to jeżeli chcesz spalić tłuszczyk to ćwiczenia aerobowe na czczo najpierw po 30 min. a później co tydzień możesz dokładać sobie po 5 minut aż dojdziesz do 1 h . aeroby: np. jazda na rowerku np. stacjonarnym.

lubie te jęzorki

!!Judo to moje całe życie!!
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1196 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12420
Jeśli masz zamiar ćwiczyć obojętnie jaki sport, np.fitness to proponuje zapisać sie do jakiegoś klubu na fitness, albo na siłownie. Nie ma sensu opisywać co masz robic i jak, bo tego dowiesz sie od ludzi którzy będą cie prowadzić na treningu fitness. Więc najlepszą rada jest, abyś poszła do jakiegoś klubu i si po prostu spytała o co ci cohodzi, a oni na pewno ci wszystko wytłumaczą

koks20

koks20, a w zasadzie 21

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 208 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Tutaj Ci pomogą

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44504 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Zacznij ćwiczyć i szybko poczujesz różnice. Na zmiany wyglądu trzeba poczekać ale samopoczucie się szybko poprawia :) Ja mam 23 lata, 164 i ważę 54kg. Jakieś 3m-ce temu ważyłam 58 i też nie mogłam na siebie patrzyć. Latem jeżdziłam mnóstwo na rowerze, konno a później przestałam ćwiczyć, objadałam się słodyczami itd. Też stwierdziłam że muszę coś z tym zrobić. Zaczełam ćwiczyć, zapisałam się na aerobik, areokick box i samoobronę. Ja mam coś takiego że nawet jak się czuje okropnie zmęczona i ledwo się dowlekę do klubu to po zajęciach tryskam energią i mam super humor. Najlepiej zapisz się na jakiś aerobik, muzyka dodaje ochoty do ćwiczeń. Ja ćwiczę jeszcze codziennie w domu (kupiłam sobie orbitrek w hipermarkecie - tani ale jak narazie działa ok, troche na macie, hantelki) ale jakbym mogła to bym codziennie chodziła do klubu, niestety na to mnie nie stać. To wcale nie prawda że wszyscy tam wyglądają rewelacyjnie, częśc dziewczyn tak ale pomyśl że też możesz tak wyglądać jak się postarasz :) Narazie możesz ćwiczyć w długich lużnych spodniach i bluzce z krótkim rękawkiem, w takich ciuchach każdy wygląda ok. Na początek weź sobie jakiś spokojniejszy aerobik żeby nie paść na pysk. Jak poprawisz kondycje to polecam areokick box jest naprawdę super. I jak chcesz schudnać to jeszcze dietka jakaś i aeroby by się przydały jakiś marsz szybki w lesie albo w domu rowerek, steper, orbitrek coś takiego.
Co do siły mięści to trudno powiedzieć - kondycja po aerobiku napewno rośnie. Na mięśnie dobrze jeszcze porobić inne ćwiczonka. Ja robie brzuszki, pompki, troche hantelkow ale ja szlifuje kondycje pod sztuke walki, chcę się zapisać Ty jeśli chcesz przede wszystkim zrzucić tłuszczyk to chyba aerobik + aeroby jakieś w domku starczą :) Siłownia też jest ok ale to trzeba lubić ... ja jakoś nie mam ochoty się tam pchać:) Co do dietki to dopiero co ułożyłam ponoć jest nienajgorsza ma trochę błędów jeśli chcesz zajrzeć to jest w dziale odżywianie w poście 'dietka do oceny'. Powodzenia;)

Right now there's only one rule: our way or the highway ...
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44504 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jeszcze co do układów w aerobiku - nikt ich nie zna na początku. I faktycznie jak się przychodzi to człowiek się czuje trochę nie z tej bajki, gubi się, robi nie tak itp. Ale z zajęc na zajęcia jest lepiej. W ogóle się tym nie przejmuj - nawet jak ktoś by się śmiał to ...zapomniał wół jak cielęciem był. Stań sobie na początku z tyłu sali za innymi w ten sposób nie będziesz nikomu przeszkadzać nawet jak pomylisz kroki. No i większy komfort psychiczny jak się nie zna kroków a za plecami ma się tylko ścianę. Dobrze jest stanąć za kimś kto zna układy, wtedy można go naśladować. Albo stanąc tak żeby dobrze było widać instruktora. Z czasem można się przenieść bardziej do przodu.

Right now there's only one rule: our way or the highway ...
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2646
Czesc Wszystkim... :)

Jesli sie bedziesz mylic na aerobicu to sie nie przejmuj... sama chodze od dwoch miesiecy na aerobic... jak poszlam pierwszy raz to sie od razu zakochalam w nim i zyc bez niego nie moge... a mimo to i tak nadal sie ciagle myle co wynika raczej z braku koncentracji... po za tym to nie jest wyscig czy konkurs... liczy sie to jak ty sie bawisz... :)

Mozesz zobaczyc czyw twoim klubie nie ma czasem zajec wprowadzajacych... w moim klubie sa raz w tygodniu zajecie TW (trening wprowadzajacy).. w ktorym ucza ktoki podstawowe (dokladnie rozkaldajac je na czescie pierwsze)... i wsumie raz lub dwa na takie zajecia wystarcza i mozna isc dalej... :) a jak cos nie wiesz to sie pytaj instruktorki, ona napewno Ci pomoze...



Ten swiat bedzie kiedys nalezal do nas... dlaczego nie mamy zabrac sie za niego juz teraz.. i tak nie uciekniemy od tego... :)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 177
Kochani! Jesteście Najlepsi!

Dziękuję za fachowe porady z których na pewno skorzystam. Właśnie tego potrzebowałam. Agama i Dota, dzięki za słowa otuchy, bo to moze głupi problem ale chyba każdy był kiedys też taki lewy Z tego stania z tyłu i patrzenia na lepszych na pewno skorzystam, bede się czuła lepiej. rening Wprowadzajacy to także świtny pomysł. Jestem trochę sceptycznie nastawiona co do chęci pomocy trenerów fitness, ale tylko dlatego że słyszałam cudze opowieści, które niebyły zbyt pochlebne. Mam nadzieję że w moim przypadku trafie na fajnych ludzi. Mieszkam w Krakowie i tutaj będę się rozglądać za jakimś fajnym studiem. Może znacie tutaj jakies sprawdzone miejsca do ćwiczeń? Może się to wydawać trochę śmieszne, że zabieram się do tego jak do jeża zamiast się nie zastanawiać tylko pójść i spróbować ale jako człowiek który jak ognia unikał WF-u w szkole... sami rozumiecie
Dobra. Dość gadania.
Jeszcze tylko jedno pytanie. Czym są ćwiczenia aerobowe które powinnam robić naczczo. I czy jest to realne gdy mam do pracy na 8.00, czy organizm wtedy dobrze spala taki troszke zaspany?
Dziękuję raz jeszcze. Po pierwszych ćwiczeniach, które planuje koło 13-tego zdam Wam relację

.............................

.............................

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 112308
'zaspanie organizmu' nie ma nic do rzeczy ;)
aeroby na czczo sa tym samym, co 'inne' aeroby - inaczej: sa to cwiczenia tlenowe typu biegi, jazda na rowerku, stepper /jesli tylko dasz rade utrzymac na nim odpowiednie tempo/, orbitrek etc.
czy jest to realne? jest, jak najbardziej... tylko, ze jak to bedzie... zalezy wylacznie od ciebie

artystyczny leniwy' grasik
księżniczka-mafia.suple.hardcor.pl
~kopernik sooplementacji~

Bądź silnym i niezłomnym, aby umocnić słabość tych, którzy się chwieją.

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 177
Aaaaaa! Czyli sa to ćwiczenia w których idzie o przyśpieszenie krążenia i musi byc odpowiednie tempo? Nie chodzi o naprężanie mięsni tylko o ruch? Czy tak? Ok, jeśli zatem nie mam w domu żadnej pomocy do ćwiczeń, co mogę zrobić. Jakiego typu ćwiczenie mogłabym stosować. Jeśli chodzi o sprzet mam tylko skakankę
pozdrawiam

.............................

.............................

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44504 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jeśli chodzi o aeroby to mi tłumaczono że jeśli jesteś na granicy zadyszki ale jeszcze możesz rozmawiać to jest ok. A w domu bez żadnego sprzętu to chyba dosyć ciężko jeśli chodzi o aeroby - to może lepiej szybki marsz/bieganie w parku/lesie?

A co do tego że się zabierasz jak pies do jeża to doskonale rozumiem bo ja się tak samo zabieram do sztuki walki

Right now there's only one rule: our way or the highway ...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

siłownia na szmulkach?

Następny temat

mleko i jego przetwory- cichy zabójca