SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jestem nowicjuszem i proszę was o pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2262

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 144 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 907
Witam wszystkich "pakerów" :D
Jestem tu nowy i wogule zamierzam założyć swoją domową siłownie i mieć ładne ciało. Mam kilka pytań:
1. Czy żeby mieć ładne i dosyć duże mięśnie brzucha, bicepsy itd. To musze jechać na jakichś odżywkach czy wystarczy sie dobrze odżywiać?
2. Ile czasu dziennie musze ćwiczyć?
3. Czy jeśli zjem dziennie jeden 500g. jogurt to wystarczy czy musze jeść go więcej
4. Ile owoców musze jeść dziennie?? (mam 15 lat, 180cm wzrostu i 75kg)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 285 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 12649
Jesteś początkujący, więc na początek proponuję trening ACT.
https://www.sfd.pl/temat18564/ - propozycja treningu dla początkujących

"TRENING 'ACT' (AEROBIC CIRCUIT TRAINING) - czyli aerobiczny trening obwodowy z obciążeniem. Ma on na celu nie tylko wszechstronny rozwój sylwetki (masy mięśniowej i siły), ale również wytrzymałości i ogólnej koordynacji ruchu. Zalecany jest szczególnie początkującym kulturystom, którzy chcą się np. pozbyć zbędnej tkanki tłuszczowej, poprawić swoją kondycję, ukształtować sylwetkę. Taki trening jest szczególnie pożądany dla tych, którzy chcą następnie specjalizować się w kulturystyce (...)."
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 144 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 907