SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę dla ektomorfika+ Gainer do OCENY

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1698

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 659
Witam
Mam 17 lat ,ćwiczę od ponad roku na siłowni, jestem ektomorfikiem i dopiero teraz pomyślałem o diecie(wiem troche późno).
Układałem dietę sam, mogłem zrobić w niej wiele błędów i dlatego chce was prosić o pomoc i sugestie dotyczące mojej diety.
Mam 183cm wzrostu, wagi tylko 70kg. Na tym dzienniku SFD pokazało mi że mam 80% suchej masy mięśniowej, 20% tłuszczowej. Chce dobić masę do minimum 80kg i później ją zredukować wiadomo.
Wychodzi mi na to że najbardziej konkrenty posiłek to kolacja więc też myślę że to błąd ale chce aby ktoś mi podpowiedział co zrobiłem w niej źle i czy w ogóle ona sie nadaje. Liczyłem zapotrzebowanie kaloryczne z tematu na sfd własnoręcznie. Wyszło mi
3273,108kcal. Tego pewnie nawet nie spełniam ,bo dotąd jadłem dosyć mizernie. Czytałem aby dodać 400-600kcal i aby wyszło 2-3g białka na kg, 7-8g węgli i około 1g/kg tłuszczy. Starałem się jak mogłem z tą dietą i wyszło mi 3765kcal, 191g białka, 665g węglowodanów,tłuszczy 36g.
Na dodatek dobrałem Gainera, chce kupić 7kg tak na początek. Mass up wydaje mi się rozsądny. Oceńcie proszę i dajcie jakieś rady, jestem gotowy na krytykę! :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 679 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5991