SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczenia dla totalnie początkującego...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2761

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 65
A wiec tak.
Kupiłem sobie niedawno sztange łamaną, chciałbym ćwiczyć w warunkach domowych (ponieważ nie mam czasu na siłownie) głównie mięśnie bicepsu i tricepsu. Z tego powodu, że jestem kompletnym laikiem prosiłbym was o jakis zestaw ćwiczen, (w sensie jakie ćwiczenia mógłbym na tej sztandze wykonywać, jak, po ile serii itp itp). Używałem opcji szukaj, ale powiem szczerze, że nie bardzo znalazłem cos dokładniej mi odpowiadającego głownie dlatego ze jestem ograniczony bo nie chodze na siłke (jak powiedzialem mam sztange łamaną i hantelki). Na mięsnie brzucha ćwicze WEIDERA (13 dzień). Mam 17 lat, 183 cm wzrostu i 69 kg wagi, przydałoby sie przytyć, brać coś? Z góry dzięki za odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 65
1.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ TRZYMANĄ Z PRZODU
2.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ (nie mam ławki, próbuje na dywanie
3.Unoszenie sztangielek bokiem w górę
4.Wyciskanie sztangi zza głowy
5.PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)
6. ”MARTWY CIĄG”
7.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM
8. WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGI W SIADZIE (czasami, bo umieram przy tym

No i chcialbym wiedziec czy to jest dobry system, ogolnie to najpier chcialbym ćwiczyć cos na mase i rzeźbe, wiec własnie nie jestem pewien czy te ćwiczenia sa dobre.
...
Napisał(a)