SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

tren efekty

  • X-tren efekty

    Temat
    Doping

    Witam, ile x-tren ma wspolnego z normalnym trenem ?, robił ktos cykle na tym ? jakie efekty mieliscie po jakich dawkach ? pozdrawiam aha i czy blokuje tak samo jak tren ? Zmieniony przez - silnoreki4 w dniu 2011-03-18 09:42:37

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5420 Data: 3/18/2011 9:41:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak jak w temacie, jakie mieliście efekty po trenie ice, jakie macie o tym opinie i jakie dawki braliście?? Aha i ile potrzeba na cykl i z czym brać?? Myślałem nad propem?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 902 Data: 5/19/2013 9:38:11 AM Liczba szacunów: 0
  • TNt450 150 teast 150 deca 150 tren czy ktos bral ? Jakie efekty?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1050 Data: 3/16/2015 9:32:43 PM Liczba szacunów: 0
  • kobzur po x-tren efekty super no ale libido lubi spasc niestety. pierdlak GL czy CEL 2 pewne firmy,wiec obojetnie ktora wezmiesz,jak chcesz cos lekkiego z innych to np. h-drol czy mega-h jest jeszcze P-mag generalnie jest pare cukierkow do wyboru.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2010 10:34:50 PM Liczba szacunów: 0
  • no a co z nim jest nie tak?? 2 ampulki tescia deki mteka i tren efekty byly dobre ale troche za duzo imprez i pozniej spadaki mnie dopadly

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1884 Data: 1/7/2010 11:35:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam sprawa wygląda następująco leci tren , master , test i clen 8 tydz, z początku lekka zgaga i cofanie się treści pokarmowej wrzuciłem pantoprazol 20mg rano i 20mg wieczorem efekty zadowalające lecz po paru dniach w nocy obudziło mnie bulgotanie, przelewanie w zoladku i gazy , odbijanie zbukiem i bezsennosc odstawiłem pantoprazol i doszedłem [...]

    Odpowiedzi: 1186 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2019 7:53:10 AM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    3tydzien leci Tren A. a od drugiego 100 co drugi dzien. Efekty ktore widze to raczej dzialanie tescia .Cos mi sie wydaje ze chlopaki z Alchemi zrobili sok z pokrzyw niz Tren.

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2019 8:01:03 AM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    3tydzien leci Tren A. a od drugiego 100 co drugi dzien. Efekty ktore widze to raczej dzialanie tescia .Cos mi sie wydaje ze chlopaki z Alchemi zrobili sok z pokrzyw niz Tren. Alchemia to jedna z nielicznych firm na których sie nie zawiodłem, ale pisze tu o Alchemi nie o tej Pro

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2019 8:49:35 AM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] na sylwetke i bedzie git, dawka nie jest mordercza ale efekty moga milo zaskoczyc, nie daj sobie wkrecac niczego bo psychika tez swoje robi, powodzenia. jednak odczuwam tren z nexa działa wczoraj sie przekonałem zamiast 75mg dałem 100mg z groszem na sprobę, i sie zaczelo mocne drapanie w gardle, kaszel i powietrza nie szło nabrac mocniej bo [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2016 7:23:44 AM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Panowie mogę prosić o odpowiedź. Tren Ace Androchem. Wygląda dobrze? Konsystencja jakaś taka rzadka, kolor jak by pomarańczowy. Mój pierwszy kontakt z trenem wiec nie mam odniesienia, wcześniej tylko test, deka, wino /SFD/Images/2016/5/13/8f73a881089a4080a1d1deab4e60b898.jpg Śmiało, będziesz mega zadowolony. Na mnie już też czeka kilka flakonów i [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2016 7:33:37 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Panowie mogę prosić o odpowiedź. Tren Ace Androchem. Wygląda dobrze? Konsystencja jakaś taka rzadka, kolor jak by pomarańczowy. Mój pierwszy kontakt z trenem wiec nie mam odniesienia, wcześniej tylko test, deka, wino /SFD/Images/2016/5/13/8f73a881089a4080a1d1deab4e60b898.jpg Śmiało, będziesz mega zadowolony. Na mnie już też czeka kilka flakonów i [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2016 8:55:28 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Zraz obczaje tego Malaya mixik. Pamietam ze wbijales i jak efekty? No tren odpada ze wzgledu na wydolnosc a pozatym jak mam spac po 4-5h i budzic sie po 5x w nocy na siku... Masteron u mnie sie sprawdza super, npp nie szkodliwe i stawy wzmacnia no i testo jak widze to idealnie :-) Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-07-03 14:45:59

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2017 2:44:58 PM Liczba szacunów: 2
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    reklama a młodzi łykaja takie zeczy:) Reklama , ze niby 75 mg trenu lub 100 mg propa robi robotę tak ? Nie trzeba bić kosmicznych dawek , po gramie test czy 500 mg tren na week aby mieć fajne efekty i to wcale nie jest reklama a szczera prawda .

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/25/2018 10:52:53 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Mam znajomego który bije ten Czeski towar i powiem ci szczerze że widać po nim efekty, z tego co wiem to leci teraz suste i tren właśnie z tej firmy i mówi że działa, sam kiedyś chciał mi opędzlować ich środki, ale ja to wole trzymać się jednej bądź dwóch swoich firm na których się nie zawiodłem, nie jestem zwolennikiem testowania nowych labów, [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2019 12:44:52 PM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Przeszedlem na cypionat DNA inj bez problemu, tylko czekac na efekty kazdy tutaj chwalil testy. https://images89.fotosik.pl/214/10afdb330c47da3dgen.jpg Będziesz zadowolony :-)) Biłem test enan , propa , tren A , znajomy leci T-400 , wszystko działa rewelacyjnie :-)

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2019 7:43:14 PM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] bez problemu, tylko czekac na efekty kazdy tutaj chwalil testy. https://images89.fotosik.pl/214/10afdb330c47da3dgen.jpg Będziesz zadowolony :-)) Biłem test enan , propa , tren A , znajomy leci T-400 , wszystko działa rewelacyjnie :-) Dzieki. A wiesz moze czy wiecej niz 1ml sokow DNA tez nie ma problemow z bolem? Przelecialem 12tyg na enanie BM [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2019 10:03:15 AM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] bez problemu, tylko czekac na efekty kazdy tutaj chwalil testy. https://images89.fotosik.pl/214/10afdb330c47da3dgen.jpg Będziesz zadowolony :-)) Biłem test enan , propa , tren A , znajomy leci T-400 , wszystko działa rewelacyjnie :-) Dzieki. A wiesz moze czy wiecej niz 1ml sokow DNA tez nie ma problemow z bolem? Przelecialem 12tyg na enanie BM [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2019 10:06:57 AM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Panowie mogę prosić o odpowiedź. Tren Ace Androchem. Wygląda dobrze? Konsystencja jakaś taka rzadka, kolor jak by pomarańczowy. Mój pierwszy kontakt z trenem wiec nie mam odniesienia, wcześniej tylko test, deka, wino /SFD/Images/2016/5/13/8f73a881089a4080a1d1deab4e60b898.jpg Śmiało, będziesz mega zadowolony. Na mnie już też czeka kilka flakonów i [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2016 2:23:34 PM Liczba szacunów: 0
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    a jakby polecieć tren zamiast mastera z teściem ? jakie efekty pożadane by zostały spełnione ? i hmm co mniej szkodliwe tren czy masterek ?

    Odpowiedzi: 2285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2018 9:07:22 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] skóry samopoczucia i stawów, ale efekty anaboliczne czy antykataboliczne były niezauważalne, już GH bez insuliny nie weznę ... Łodzanin masz po części rację jak wycinka to tren wysoko winko i test nisko jak masa do dobra tania meta, deka i test i ni więcej nie potrzeba ,zakładam że wszyscy mają dietę. Dlaczego uważam że po części , więlszość [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2015 1:17:36 PM Liczba szacunów: 0