SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

lukas2

  • Ulica

    Post
    Sztuki Walki

    jop-jop sog. lukas2³ - "W każdym temacie ludzie piszą co innego. Kilka miesięcy temu wszyscy pisali, że niski i napakowany facet nie ma szans z wysokimi chuchrami a teraz jest odwrotnie." Po pierwsze zaczynacie maglowac znowu temat, o ktorym sa tu setki dyskusji. Po co znowu tworzyc nastepny post tego typu? Po drugie [...]

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2005 7:00:11 PM Liczba szacunów: 0
  • lukas2³ czy jest jakis temat, w ktorym nie mowisz o masie, bo staje sie to juz nudne? Stary, jak nie umiesz sie bic to zapomnij o tym. Bez wzgledu na wzrost i wage. I nie mowmy tu o plecach, bo sa tacy co cudzych plecow sie nie boja, bo albo i tak zleja goscia mimo plecow, albo beda potem wylapywac goscia i plecy pojedynczo. Zasada jest [...]

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2005 7:24:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Lukas2³ temat masy byl juz omawiany 10000000000x a ty wciaz jedno i to samo. Miales juz zwracana uwage w zwiazku z tym. Dzieciaku wyluzuj troche. Ale zeby bylo w ogole do D.U.P.Y. to wciaz czepiasz sie jakichs skrajnych przypadkow np. 60kg/190cm. Skad ty to bierzesz. Raz, ze jestes strasznie monotematyczny, a 2. tak naprawde nigdy nie [...]

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2005 4:24:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Lukas2³ a dlaczego nie ma chodzic na uderzane? Podaj chociaz jeden argument przeciw. Trzeba rozwijac sie we wszystkich kierunkach, o ile czas i finanse na to pozwalaja. Zmieniony przez - x-ray w dniu 2005-08-09 10:17:08

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4395 Data: 8/9/2005 10:16:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Wzrost a chwytane

    Post
    Sztuki Walki

    Chcesz cos cwiczyc ale nie chcesz odczuc na swojej skurze jak to dziala? To znaczy chcesz cwiczyc na partnerze ale on na tobie juz nie bedzie mogl? Ciekawe... Lukas2³ przyjmujac twoj tok rozumowania, to jak ktos nie ma masy miesniowej to juz nie ma sily? Zmieniony przez - x-ray w dniu 2005-08-06 00:17:32

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4227 Data: 8/6/2005 12:16:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Aikido

    Post
    Scena MMA i K-1

    Lukas2³ co ty za pytania zadajesz? A ty bys nie rozlozyl zwyklego nic nie cwiczacego goscia? Tu juz sama logika podpowiada, ze ktos kto uprawia czynnie jakis sport walki ma zawsze wieksze szanse od nie cwiczacego w ogole.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3723 Data: 8/6/2005 12:09:52 AM Liczba szacunów: 0