SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kuskus redukcja

  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ony 150g 1,5 0,15 2,85 - Pestka dyni 40g 9,8 18,32 7,2 B 42,35 T 41,72 W 10,05 Daj tłuszcz Obiad: (dzien treningowy) posilek 1 przed treningiem - Karkówka 150g 24,15 34,2 0 - kuskus/ryz 50g 3,5 0,5 39,5 - Bukiet warzyw wios. 200g 5,6 0,6 7,8 B 33,25 T 35,3 W 47,3 Za dużo trochę tłuszczu. warzywa wywal Posiłek 2 (dzien treningowy - po treningu) - pi

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-22 18:03:51 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Makrela Wędzona 150g 31,05 23,25 0 - Ogórek kwaszony 150g 1,5 0,15 2,85 - Pestka dyni 40g 9,8 18,32 7,2 Obiad: (dzien treningowy) - Karkówka 150g 32,25 1,95 0 - Ryż Parabol./kuskus/ 50g 3,5 0,5 39,5 - Bukiet warzyw wios. 200g 5,6 0,6 7,8 Posiłek 2 (dzien treningowy) - piers z kurczaka150g 31,05 23,25 0 - Ryż Parabol./kuskus 50g 3,5 0,5 39,5 - Buki

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-19 12:35:53 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    górek kwaszony 150g 1,5 0,15 2,85 - Pestka dyni 40g 9,8 18,32 7,2 B 42,35 T 41,72 W 10,05 Obiad: (dzien treningowy) posilek 1 przed treningiem - Karkówka 150g 24,15 34,2 0 - kuskus/ryz 50g 3,5 0,5 39,5 - Bukiet warzyw wios. 200g 5,6 0,6 7,8 B 33,25 T 35,3 W 47,3 Posiłek 2 (dzien treningowy - po treningu) - piers z kurczaka150g 32,25 1,95 0 - kusk

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-19 22:28:29 Liczba szacunów: 0
  • Niemożliwe staje się możliwe!moja walka z brzuchem

    Post
    Trening dla początkujących

    ----------- Tydzień 1 Rozkład B/T/WW - 140/80/150 Przykładowy jadłospis (schemat): 1.jajka całe + owsianka + jabłko 2.mięso+warzywa+orzechy włoskie 3.mięso+warzywa+ryż ciemny/kuskus/inna kasza 4.mięso+warzywa+ryż ciemny/kuskus - zakładając, że to przedtreningowy (siłowy) 5.serek wiejski+warzywa+orzechy/oliwa z oliwek składniki: białko: jajka, sery,

    Odpowiedzi: 1150 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-29 13:44:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Bzyk - nowe poczynania str. 183

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    youtu.be/ASyZ6GJQA60 DIETA 1. Omlet z płatków jaglanych//ryżowych nadziewany jabłkiem smażony na maśle z polewą z WPC i masłem orzechowym 2. Schab wieprzowy smażony na maśle, kuskus, oliwa z oliwek, oliwki, warzywa 3. Schab wieprzowy smażony na maśle, kuskus, oliwa z oliwek, oliwki, warzywa 4. Naleśniki z twarogiem i masłem orzechowym TRENING - bez

    Odpowiedzi: 2050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-31 00:18:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Cayek - Road to Aesthetics 2017 Start redu 298 str.

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    -) Czułem się trochę słabo, więc minimalnie poluzowałem. Najadłem się (znaczy nadal jestem głodny %-) ), ale w głowie lepiej. No i trening całkiem git wleciał, a przed nim kuskus z dżemem. Jutro zobaczę skutki takiego mini ładowania. Chciałem do 50-70g fatu max, ale pomyślałem o tym dopiero po zjedzeniu omleta owsianego z serem :-> #Edit - wle

    Odpowiedzi: 6321 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-08 00:30:21 Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    cia na palce stojąc Dieta: 1.Posiłek po treningowy: 5 jajek i warzywa, 120g owsianki, 35g WPC, jabłko 2.Posiłek II: 60g Kazeiny, 150g twarogu, 10g oleju lnianego, jabłko 3.Posiłęk III: Warzywa, 120g kury, 100g jogurtu, 125g ryżu 4.Posiłek IV: 50g owisanych, 50g kuskus, 200g truskawek, banan, 150g twarogu chuego, 100g jogurtu naturalnego, 20g kakao

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-12 20:11:09 Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ki warzywnej, 50g keczupu, 100g kurczaka i 10 ogórasów :D 2.Posiłek II: 250g twarogu chudego, 20g WPC, 400g jabłka, 10g oleju lnianego 3.Posiłek III: 125g ryżu, 150g piersi z kurczaka, 250g warzyw 4.Posiłek IV: 40g kazeiny, 120g kuskus, 20g płatków nesquik, 10g oleju lnianego W każdy dzień jaki będę miał wolny od pracy będę żarł tylko ziemniaki :D

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-05 09:25:25 Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dam Suker :D, jajecznica z kurczakiem i warzywami 2.Posiłek II: Kurczak z serem żółtym i warzywami 3.Posiłek III: Owsianka z WPC i owocami 4.Posiłek IV: Kazeina z twarogiem, kuskus i płatkami lion Suplementacja: 1.Przed treningiem: 400mg kofeiny, 5g Beta-alaniny, 3g AAKG, 5g Kreatyny, 3g cytruliny 2.Do śniadania: 3 tabsy omega-3, 1tabs kompleks wi

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-15 09:29:12 Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    isie na drążku 5x10CC 15 min cardio po treningu - ćwiczyłem w bluzie i spociłem się jak ulana świnia %-) Dieta: 1.Posiłek po treningowy: Sałatka z kurczakiem, jajkiem i kaszą kuskus + banan 2.Posiłek II: Serek wiejski lekki + 2 bułki %-) 3.Burgery z kurczakiem, serem i pieczarkami 4.Budyń ala Adam Suker :D Suplementacja: 1.Przed treningiem: 3g cytr

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-16 18:46:22 Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    0,55kg 3.Podciąganie na drążku nachwytem 5x7 - CC 4.Dipy - 5x10 -CC 5.Suplinacje 2x10 - 16kg 15 min cardio po treningu. Dieta: 1.5 jaj, 120g kurczaka, mix sałat,warzywa 100g kuskus, banan 2.400g serka wiejskiego lekkiego, banan, jabłko, donut czekoladowy 3.200g turskawek, 250g twarogu chudego, 30g kazeiny 4.Pewnie tutaj poleci jak zwykle ostatnio

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-22 18:40:11 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    oby/tydz, mozliwie rano przed praca, ewentualnie w dni nietreningowe ok 40-45 minut. DIETA: LC, max 120g ww/dzien, 2g bialka, reszta tluszcze WW: platki owsiane, ryz brazowy, kuskus, chleb pelnoziarnisty BIALKO: piers z kurczaka, piers z indyka, WPC, twarog, jaja, ryby Tluszcze: oliwa, olej lniany, ryby, Dieta jest ustalona na 0kcal, czyli ani redu

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-11 00:07:35 Liczba szacunów: 0
  • Dieta + problem z redukcją

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    + 20g ser feta + plaster sera żółtego + (czasami kurczak ok 60g) 2. Parówki 2szt (lub inne mięso) + warzywa + przyprawy + czasami kefir, maślanka, jogurt naturalny 3. Czasami kuskus/kasza gryczana/ bardzo rzadko ryż (prawie wcale) + warzywo + parówki. raz na jakiś czas kupie bułkę dyniową i wymienię z podobnym makro aby się kalorie zgadzały (raz na

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1551 Data: 2018-06-26 16:08:29 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    czasem pracowaliśmy od 7-12 i wracaliśmy od 16-20 ale najczęściej od 6/7-16/18 A tak to się prezentowało w praktyce W sadzie niezmiennie płatki jaglane/owsiane/orkiszowe lub kuskus z białkiem, żurawiną, orzechami i jogurtem a pod koniec nawet z batonikiem zbożowym http://bundles.sfd.pl/SFD/2017/8/15/7ee6de1f08bf4debaa35e7fc51be8659-small.jpg Obiad

    Odpowiedzi: 2093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-15 23:42:03 Liczba szacunów: 1
  • Dieta JEM/NIE JEM - testował Mawashi, opracował Biniu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wpc 30g pierwszy posiłek wypada 30 minut po treningu, resztę planuje jeść co jakieś 2 godziny, żeby się zmieścić w przedziale 6-8 godzin 2. pierś z kurczaka 250g + 100g kaszy/kuskus/ryż brązowy 3. pierś z kurczaka 250 g + 70 g owsianych 4. 240g jajek + 50 g orzechów/słonecznika/migdałów/pestek z dyni 5. twaróg 125g + 35 g oliwy z oliwek/rzepakowy t

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-23 00:39:17 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eszta pożywienia i jak przywalisz jabłko na koniec posiłku, to prędzej zgnije Ci w żołądku niż się ładnie strawi Razem: B/T/WW 38/4/61 436kcal Kolacja (po treningowy) Kasza kuskus 100g B/T/WW 13/1/77 376kcal Tuńczyk 140g B/T/WW 29/2/0 134kcal Kukurydza konserwowa B/T/WW 2/1/12 62kcal IMO są lepsze i właściwsze warzywa na redukcji: pomidory, bro

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2008-03-10 22:10:53 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    łko ok 2-2,5g/kg, węgle 4-5g/kg, tłuszcz ok 1g/kg czerpane głównie z takich produktów jak: pierś z kurczaka, tuńczyk, jajka, twaróg, odżywki białkowe, ryż paraboliczny, kasza kuskus, makaron, płatki owsiane, oliwa z oliwek, pestki dyni, ziarno słonecznika, orzechy włoskie Trening: trening dzielony 4x/tydzień, w okresie redukcji dojdą aeroby/HIIT +

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-25 19:39:08 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok 2,5g/kg, węgle 1,5g/kg, tłuszcz ok 1g/kg. Głównymi składnikami mojej diety są min: piersi z kurczaka,różnego rodzaju ryby, tuńczyk, jajka, twaróg, ryż paraboliczny, kasza kuskus,płatki owsiane,ciastka ryżowe , oliwa z oliwek, pestki dyni, orzechy włoskie etc.. staram się urozmaicać jedzenie. Trening: trening dzielony 3x/tydzień poniedziałek -

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-02 14:46:48 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    iałko ok 2,5-3g/kg, węgle 3g/kg, tłuszcz ok 1g/kg czerpane głównie z takich produktów jak: pierś z kurczaka, tuńczyk, jajka, twaróg, odżywki białkowe, ryż paraboliczny, kasza kuskus, makaron, płatki owsiane, oliwa z oliwek, pestki dyni, ziarno słonecznika, orzechy włoskie Trening: trening dzielony 4x/tydzień (3xsiłownia i 1xMMA), w okresie redukcji

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-07 17:36:53 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    białko ok 3g/kg, węgle 4-5g/kg, tłuszcz ok 1g/kg czerpane głównie z takich produktów jak: pierś z kurczaka, tuńczyk, jajka, twaróg, odżywki białkowe, ryż paraboliczny, kasza kuskus, makaron, płatki owsiane, oliwa z oliwek, pestki dyni, ziarno słonecznika, orzechy włoskie Trening: trening dzielony 4x/tydzień, w okresie redukcji dojdą aeroby Rekord

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-20 23:26:45 Liczba szacunów: 0
;