[...] a regulowal bede tylko raz w tygodniu jak bede zmienial rozstaw z klatki do przysiadow a jeszcze jak bym chcial do tego zestawu zamowic 2 gryfiki te: http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/18/49 to ile by za przesylke bylo wtedy? DUDA i jak tam postepy w mojej sprawie? pozdro Zmieniony przez - Wysu w dniu 2009-02-08 11:55:42 Zmieniony [...]
ramzesos: WItam, przepraszam, że nie otrzymał Pan ode mnie meila potwierdzającego ponowną modyfikację Pana zamówienia. Możliwe, że było to spowodowane awarią systemu. Modyfikacja Pana zamówienia była wykonana jeszcze w tym samym dniu, w którym otrzymałam od Pana wyżej przdstawione informacje. W tej chwili wysłałam Panu ponownie potwierdzenie. [...]
Kuba_1984: Witam, konsultowałam Twoje zamówienie z działem wysyłki paczek, proszę cię jeszcze o trochszkę cierpliwośći, jestem przekonana, że już wkrótce będziesz się cieszył zakupionym u nas sprzętem. POzdrawiam BOK Kelton
Witaj, próbowałam się dziś z TObą skontaktować telefonicznie jednak byłeś poza zasięgiem jutro spróbuje ponownie i wszystko wyjaśnie. POzdrawiam BOK Kelton
Kelton to pewne tylko, ze tak jak pisalem na poczatku budzet poki co skromny wiec wiecej jak 300 zl za lawke jak narazie nie dam ;/ Z osobnymi stojakami to koszt minimum 450 zl.
To znowu ja :) Duda teraz zobaczyłem ciekawy zestawik. Mianowicie : http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/1/117 Obciązenie wystarczające, wszystkie gryfy i laweczka tez wporzadku -> tak mi sie wydaje :) Co myslicie o zakupie czegos takiego ?
poki co to ja nawet srubokreta ani zadnego klucza nie mam. to bym sobie musial dopiero jakis klucz kupic Zadowolony ale jak juz kupuje profesjonalna lawke to nie chce sobie jej spieprzyc. dlatego sie ugadalem ze to by Kelton przybil. bo niesztuka samemu sie za to zabrac a pozniej wkur***** sie ze sie kupilo markowe i sie samemu to spieprzylo ze [...]
snowee: Witam, Staramy sie jak najszybciej reagować na każde zapytanie naszego klienta w każdej sprawie. Robimy wszystko, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie. Każdy klient jest dla nas wyjątkowy. Pozdrawiam BOK Kelton
Witaj, Twoje zamówienie jest dla mnie najważniejsze, jeszcze raz przepraszam cię za opóźnienie w jego realizacji. Robimy wszystko, aby przyśpieszyć wysyłkę paczek, uruchomiliśmy drugą linię produkcyjna po to, aby zapobiec takim sytuacją. POzdrawiam BOK Kelton
Czorny_Kor: Zrobie wszystko, aby zamówienie zostało jak najszybciej zrealizowane. Jeszcze raz przepraszam za opóźnienie. W tym momencie uruchomiliśmy drugą linię produkcyjna, robimy wszystko, aby sprostać wzrastającej w szybkim tępie liczbie zamówień. Proszę Cię o troszkę cierpliwośći. POzdrawiam BOK Kelton
Arduous: Witam, ponownie próbowałam się z Tobą skontaktować. Niestety znów się nie udało Proszę o kontakt, chciałabym wyjaśnić tą sprawę. Serdecznie pozdrawiam BOK Kelton
kilof: Witaj, oczywiście wysłałam do Ciebie maila z odpowiedzią. Nie wiem dlaczego go nie otrzymałeś, no cóż wyśle go ponownie w poniedziałek, proszę Cię o potwierdzenie jak go otrzymasz. Serdecznie pozdrawiam BOK Kelton
Czorny_Kor: Witaj, nasza Firma rozwija się w szybkim tempie, liczba zamówień w ostatnich tygodniach bardzo wzrosła i nadal wzrasta. Sprawia to nam wielką radość, gdyż świadczy o tym, że nasze produkty są dobre i budzą zainteresowanie. Modernizujemy Firmę, aby sprostać ilości zamówień. Jestem przekonana, że nam się to uda, ale potrzebujemy wsparcia [...]
Czorny_Kor: Witaj ponownie, jeśli chodzi o uzyskanie numeru telefonu do kuriera, który ma dostarczyć paczkę - nie jest to proste. Wszystkie paczki, które wysyłamy trafiają do " oddziału danej firmy kurierskiej", następnie są tam sortowane i rozdzielane i wyworzone do oddziałów, które obsługuja rejon, w którym mieszka nasz klient. W [...]